Διεθνή

Πρώτη στις αθλητικές χορηγίες η Allianz με $103 εκατ.

Η Allianz κυριαρχεί μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών στις αθλητικές χορηγίες, επενδύοντας $103 εκατ. το 2021 –σχεδόν διπλάσιο από το ποσό που ξόδεψε ο πλησιέστερος ανταγωνιστής της, η Geico, με δαπάνη $54 εκατ.

Σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων GlobalData, στην Allianz αντιστοιχεί το 11,5% των συνολικών δαπανών του ασφαλιστικού κλάδου για αθλητικές χορηγίες φέτος, τις οποίες η γερμανική εταιρεία επένδυσε σε μεγάλο βαθμό σε συνεργασίες με αθλητικούς χώρους.

Ο κ. Patrick Kinch, αθλητικός αναλυτής της GlobalData, σχολιάζει: «Το εύρος των επενδύσεων αθλητικού μάρκετινγκ της Allianz την έχει κάνει γνωστό όνομα στους λάτρεις του αθλητισμού, ειδικά στη Γερμανία, την Ιταλία και την Αυστρία, όπου έχει πολλές συνεργασίες με γήπεδα ποδοσφαίρου. Τα δεδομένα της Global Data για τις χορηγίες υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο η Allianz έχει τοποθετηθεί ως βασικός ενδιαφερόμενος στον κλάδο του αθλητισμού, ξεπερνώντας κατά πολύ τις δαπάνες των ανταγωνιστών της ασφαλιστών στην αθλητική αγορά του 2021. Για παράδειγμα, η Allianz ξόδεψε $103 εκατ. σε 44 συμφωνίες το 2021, σε σύγκριση με τα $54 εκατ. που ξόδεψε σε 27 συμφωνίες ο αμέσως επόμενος ανταγωνιστής της, η Geico».

Η στρατηγική αθλητικού μάρκετινγκ της Allianz επικεντρώνεται σε συνεργασίες με αθλητικούς χώρους, όπου κατευθύνεται το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσής της, με την εταιρεία να εξασφαλίζει συμφωνίες με τη Μπάγερν Μονάχου, τη Γιουβέντους, τη SK Rapid Βιέννης και την OGC Nice, που δίνουν στην Allianz πρόσβαση σε μερικούς από τους πιο εμβληματικούς χώρους του παγκόσμιου αθλητισμού.

Ο κ. Kinch συνεχίζει: «Με το 27% των συνολικών δαπανών για αθλητικές χορηγίες να αφορούν συνεργασίες με αθλητικούς χώρους με μέση αξία συναλλαγής $3,16 εκατ. το 2021, η Allianz είναι καλά τοποθετημένη σε αυτόν τον τομέα. Ο ασφαλιστικός κλάδος, στο σύνολό του, αντιπροσωπεύει το 15% της συνολικής αξίας των ενεργών συναλλαγών για δικαιώματα ονοματοδοσίας χώρων, ξεπερνώντας μόνο τον τραπεζικό τομέα. Με υψηλά ασφάλιστρα και καλή ρευστότητα, ο πλούσιος σε ρευστότητα ασφαλιστικός τομέας παραμένει στενά συνδεδεμένος με μερικά από τα πιο περιζήτητα δικαιώματα χορηγίας στον κόσμο του αθλητισμού».

Να σημειωθεί ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δαπάνησαν συνολικά $895 εκατ. σε αθλητικές χορηγίες το 2021. Όπως σημειώνει η GlobalData, το ποσό αυτό αφορά 424 συνεργασίες, που διέθεσαν κατά μέσο όρο $2,11 εκατ. η καθεμία. Η εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων προσθέτει ότι το ποδόσφαιρο ήταν το πιο ελκυστικό άθλημα για τους χορηγούς του ασφαλιστικού κλάδου, αντιπροσωπεύοντας το 37% των συνολικών δαπανών, ενώ οι ΗΠΑ ήταν η πιο δημοφιλής χώρα με 40%.

Πρώτη στις αθλητικές χορηγίες η Allianz με $103 εκατ.

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας