Καθημερινοί άνθρωποι, με μεγάλο… ERGO

Αισιοδοξία, ελπίδα, συγκίνηση: είναι τα κυρίαρχα συναισθήματα που “γεννά” η σειρά εκπομπών της ERGO, «Ένα έργο, μια ιστορία», μια σειρά πορτρέτων που αναδεικνύει, μέσα από μικρές ιστορίες, ένα μεγάλο ΕΡΓΟ κάθε φορά.

Πρόκειται για τις ιστορίες 12 καθημερινών, απλών ανθρώπων, που αφιερώνουν τον χρόνο, τη δημιουργικότητά τους και τις ικανότητές τους σε έργα που αφήνουν έντονο κοινωνικό αποτύπωμα.

Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO Ασφαλιστικής, μιλάει για τη γέννηση της ιδέας και τα κριτήρια με τα οποία επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα έργα και οι συγκεκριμένοι άνθρωποι.

Εξηγεί γιατί η ERGO αποφάσισε να παρουσιάσει, να τιμήσει και να επιβραβεύσει τους εμπνευστές αυτών των μοναδικών έργων. Έργων που αξίζει να βρουν μιμητές.

Δεν μας αποκάλυψε πώς θα εξελιχθεί ως επικοινωνιακή ενέργεια το «Ένα Έργο, μια ιστορία». «Ένα είναι σίγουρο», μας είπε, «ότι θα συνεχίσουμε πιστοί στη στρατηγική μας και στην υπόσχεσή μας προς τους ασφαλισμένους μας και το ευρύ κοινό, ότι η ERGO είναι η ασφαλιστική δύναμη που θέλει να διατηρήσει κάθε έργο που έχει αξία, σταθερό».

«Α.Α.»

Κύριε Θεοδωρίδη, πώς γεννήθηκε η ιδέα της εκπομπής «Ένα Έργο, μια ιστορία»;
Χρ.Θ.: Στο πλαίσιο του νέου Brand Strategy της εταιρείας μας ξεκινήσαμε ήδη από το 2017 τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εταιρικής διαφημιστικής μας καμπάνιας, με στόχο να προβάλουμε στο ευρύ κοινό το νέο πρόσωπο της ERGO και να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Με την καμπάνια αυτή, που είχε τίτλο «Ανθρώπων Έργα», η ERGO παρουσίασε το πραγματικό πρόσωπό της: μία ήρεμη, σταθερή και ανθρώπινη δύναμη που καταλαβαίνει και υποστηρίζει. Αξιοποίησε έντεχνα το όνομα “ERGO” προβάλλοντας σκηνές απλών, καθημερινών ανθρώπων, υπερήφανων για τα έργα τους. Έργα διαφορετικά μεταξύ τους, όμως, πάνω απ’ όλα, έργα σημαντικά για τον καθέναν, με τα οποία όλοι ταυτιζόμαστε. Μιλήσαμε για Έργα Ανθρώπων που έχουν αξία και υποσχεθήκαμε ότι αυτά τα έργα τα υποστηρίζουμε και τα διατηρούμε σταθερά.

Αυτή, λοιπόν, την καμπάνια θέλαμε με κάποιο τρόπο να την εξελίξουμε και να τη “ζωντανέψουμε” κάνοντας πράξη την υπόσχεση της εταιρείας μας, προβάλλοντας ταυτόχρονα το ανθρώπινο πρόσωπό της. Έτσι, γεννήθηκε η ιδέα της εκπομπής, μια σειρά πορτρέτων που φιλοδοξεί να αναδείξει μέσα από μικρές ιστορίες κάθε φορά και ένα μεγάλο ΕΡΓΟ.

Σε μία εποχή όπου η ανάγκη για έργα και όχι για λόγια φαντάζει πιο επιτακτική από ποτέ, καθημερινοί άνθρωποι ξεχωρίζουν μέσα από τις πράξεις τους, αφιερώνουν τον χρόνο τους, τη δημιουργικότητά τους, τις ικανότητές τους σε έργα που αφήνουν έντονο κοινωνικό αποτύπωμα.

Κι εμείς παρουσιάζουμε, τιμούμε και επιβραβεύουμε αυτά τα αξιόλογα έργα και τους εμπνευστές τους, άτομα που προέρχονται από διάφορους τομείς επαγγελματικών κοινοτήτων και με το έργο τους προσφέρουν βοήθεια, ξεπερνούν εμπόδια, αλλάζουν νοοτροπία και συμβάλλουν σε ένα καλύτερο αύριο.

ergo epi MerkourisΟ κ. Ντίνος Μερκούρης μπαίνει μια φορά κάθε μήνα στο πλοίο και πάει στα Ανώγεια της Κρήτης, για να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του στο κέντρο Υγείας του χωριού. Στ’ Ανώγεια οι άνθρωποι μιλάνε με ευγνωμοσύνη για τον γιατρό της καρδιάς τους.

Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις ιστορίες που προβάλλετε;
Χρ.Θ.: Υπάρχει ολόκληρη δημοσιογραφική ομάδα που εργάζεται για την εκπομπή, κάνει τη σχετική έρευνα και μας προτείνει ενδιαφέρουσες ιστορίες. Η επιλογή προσώπων και έργων για τις 12 εκπομπές γίνεται με βάση τους τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας μας και στηρίζεται σε βασικούς πυλώνες, που αφορούν στην υγεία, στην εκπαίδευση, στον πολιτισμό, στην παρουσίαση καινοτόμων ιδεών, στο περιβάλλον, στον αθλητισμό, στον εθελοντισμό, στην αγροτική ανάπτυξη.

Ταυτόχρονα, εντοπίζουμε ιστορίες που διαδραματίζονται σχεδόν σε όλη την επικράτεια, θέλοντας να δώσουμε την ευκαιρία σε συνανθρώπους μας από διαφορετικές περιοχές της χώρας μας –και όχι μόνο από την πρωτεύουσα– να αναδείξουν το σημαντικό έργο τους, με το οποίο, υπερβαίνοντας τα καθιερωμένα, κάνουν τη διαφορά στη ζωή πολλών από εμάς.

Την εκπομπή παρουσιάζουν 12 διαφορετικοί παρουσιαστές, ένας για κάθε επεισόδιο, και αποτελούν δημοφιλείς προσωπικότητες από διαφορετικούς χώρους, όπως ηθοποιοί, δημοσιογράφοι, μουσικοί και σεφ. Κάθε παρουσιαστής γνώρισε, αγάπησε και επέλεξε ο ίδιος να παρουσιάσει τη συγκεκριμένη ιστορία. Στο τέλος κάθε επεισοδίου, η εταιρεία μας επιβραβεύει τον πρωταγωνιστή ή την ομάδα που εκπροσωπεί και συμβάλλει στη συνέχιση του έργου τους.

ergo epi 2 MitsakiΗ κα Αγγελική Μητσάκη δεν κάνει “απλά” τη δουλειά της σε ένα τυπικό σχολικό οκτάωρο, αλλά δίνει έμπνευση και θάρρος σε εκατοντάδες μαθητές, καθώς τους διδάσκει θέατρο, έξω από τις ώρες του σχολείου, εθελοντικά. Πρόκειται για μια εκπαιδευτικό και όχι απλά μια καθηγήτρια.

Πείτε μας λίγα λόγια για αυτές τις ιστορίες.
Χρ.Θ.: Ξεκινήσαμε την πρώτη μας εκπομπή από τα Ανώγεια της Κρήτης, όπου ο καταξιωμένος καρδιολόγος, Διευθυντής στην Καρδιολογική Κλινική του Λαϊκού Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών, κ. Ντίνος Μερκούρης, μπαίνει μια φορά κάθε μήνα στο πλοίο και πάει στα Ανώγεια της Κρήτης για να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του στο κέντρο Υγείας του χωριού. Στ’ Ανώγεια οι άνθρωποι μιλάνε με ευγνωμοσύνη για τον γιατρό της καρδιάς τους. Λένε πως έχει σώσει ζωές.

Στη δεύτερη εκπομπή της σειράς «Ένα Έργο, μια ιστορία» παρουσιάσαμε το έργο μιας πτυχιούχου του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και φιλολόγου στο 2ο Γυμνάσιο Αλίμου, της κας Αγγελικής Μητσάκη, η οποία δεν κάνει “απλά” τη δουλειά της σε ένα τυπικό σχολικό οκτάωρο, αλλά δίνει έμπνευση και θάρρος σε εκατοντάδες μαθητές, καθώς τους διδάσκει θέατρο, έξω από τις ώρες του σχολείου, εθελοντικά. Πρόκειται για μια εκπαιδευτικό και όχι απλά μια καθηγήτρια. Το Έργο της στη θεατρική ομάδα είναι αδιαπραγμάτευτα αξιοθαύμαστο.

Στη συνέχεια ταξιδέψαμε στην Ερέτρια για να γνωρίσουμε ένα «παιδί»… 86 χρόνων, που κάνει τέχνη με τα παλιά πεταμένα αντικείμενα και διδάσκει στα παιδιά των σχολείων της Εύβοιας τις αξίες της ανακύκλωσης. Ανήσυχο πνεύμα και γεμάτος ενέργεια, ο κ. Χρήστος Κοντόπουλος, εδώ και έξι χρόνια, από τότε που πήρε τη σύνταξή του, αποφάσισε να κάνει μια καινούρια αρχή στη ζωή του, δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία σε παλιά αντικείμενα. Είδαμε στην εκπομπή τον ίδιο τον κύριο Κοντόπουλο, να μας λέει συγκινημένος ότι απ’ όλα όσα έχει πετύχει, θεωρεί αυτό το έργο των τελευταίων έξι χρόνων, το Έργο της ζωής του.

 

Καθημερινοί άνθρωποι, με μεγάλο... ERGOΟ κ. Κωνσταντίνος Ζαρμπής, ένας νέος αρχιτέκτονας, πειραματίζεται και εξελίσσει την αστική καλλιέργεια και την αστική ιχθυοκαλλιέργεια, φέρνοντας τη φύση στην πόλη. Έχει φτιάξει μέσα στην Αθήνα, στην ταράτσα ενός κτηρίου γραφείων, ένα μεγάλο κήπο, που παράγει το μεγαλύτερο ποσοστό από τα λαχανικά και τα φρούτα που χρειάζεται η οικογένειά του.

 

Στο επεισόδιο με τίτλο «Έργο Χαράς», γνωρίσαμε έναν 16χρονο μαθητή, τον Ηλία Κυρατσούς από τη Θεσσαλονίκη, που αφιερώνει το ταλέντο του και τον χρόνο του σε εκείνους που χρειάζονται συντροφιά και γέλιο. Φτιάχνει μόνος του φιγούρες Καραγκιόζη και δίνει παραστάσεις δωρεάν, χαρίζοντας απλόχερα την αγάπη του και τη θετική του ενέργεια.

Στήνει με τους φίλους του τον μπερντέ του σε σχολεία, ιδρύματα που φιλοξενούν μικρά παιδιά ή ηλικιωμένους και όπου αλλού μπορεί να προσφέρει ψυχαγωγία και χαρά.

Το έργο του κ. Κωνσταντίνου Ζαρμπή, ενός νέου αρχιτέκτονα που πειραματίζεται και εξελίσσει την αστική καλλιέργεια και την αστική ιχθυοκαλλιέργεια φέρνοντας τη φύση στην πόλη, παρουσιάστηκε στο 5ο επεισόδιο της σειράς. Ο Κωνσταντίνος έχει φτιάξει μέσα στην Αθήνα, στην ταράτσα ενός κτηρίου γραφείων, ένα μεγάλο κήπο, που παράγει το μεγαλύτερο ποσοστό από τα λαχανικά και τα φρούτα που χρειάζεται η οικογένειά του.

Μετά την Αθήνα ανεβήκαμε και πάλι στη συμπρωτεύουσα, όπου γνωρίσαμε τις ιδρύτριες της ομάδας knit2lead, τρεις φίλες που αποφάσισαν ότι θέλουν να δημιουργήσουν «κάτι», για να ενώσουν σε ένα υποστηρικτικό, δημιουργικό δίκτυο γυναίκες που χρειάζονται έμπνευση, πριν από ένα νέο ξεκίνημα. Βρήκαν ότι ένας κοινός παρονομαστής ανάμεσα στις γυναίκες είναι η μόδα και η δημιουργία ρούχων και αξεσουάρ. Έτσι γεννήθηκε μια δυνατή αλυσίδα αλληλεγγύης, γεμάτη χρώματα και στυλ.

Στα δύο επεισόδια που προβλήθηκαν μέσα στις γιορτές παρουσιάσαμε πρώτα το έργο του κ. Δημήτρη Αποστολάκη, ιδρυτή της Κίτρινης Αποστολής, μίας από τις πιο σοβαρές ομάδες αλληλεγγύης στην Κρήτη. Είναι μία ιδιωτική προσπάθεια ανθρώπων που τους ενώνει ένας κοινός σκοπός: να εξαλείψουν τις απάνθρωπες εικόνες της ανέχειας, που άρχισαν να πληθαίνουν στο Ηράκλειο την εποχή της βαθιάς κρίσης.

Μετά γνωρίσαμε την κα Αθηνά Δασκαλά, μία 18χρονη φοιτήτρια που εδώ και τρία χρόνια βοηθάει παιδιά με αναπηρίες να βελτιώσουν τη ζωή και τη σχέση τους με το σώμα τους μέσω της ιππασίας. Συγκεκριμένα, η Αθηνά σπουδάζει στην Αλεξανδρούπολη, αλλά πηγαίνει συχνά στον Βόλο, κυρίως τα Σαββατοκύριακα, όπου ασχολείται εθελοντικά με τη θεραπευτική ιππασία, στον τοπικό Ιππικό Όμιλο.

Παρουσιάσαμε έργα αξιοσημείωτα, μοναδικά, που αποδεικνύουν ότι στην Ελλάδα της κρίσης έχουμε ακόμα λόγους να αισιοδοξούμε και να αισθανόμαστε υπερήφανοι, καθώς υπάρχουν ακόμα συνάνθρωποί μας, σαν τους πρωταγωνιστές της εκπομπής μας, που με το έργο τους δίνουν από τον χρόνο τους, από τον εαυτό τους, ένα ξεχωριστό μήνυμα προσφοράς στην κοινωνία μας. Έργα, που αξίζουν να βρουν μιμητές.

Καθημερινοί άνθρωποι, με μεγάλο... ERGOΜέλος της ομάδας knit2lead. Τρεις φίλες αποφάσισαν να δημιουργήσουν «κάτι», για να ενώσουν σε ένα υποστηρικτικό, δημιουργικό δίκτυο γυναίκες που χρειάζονται έμπνευση, πριν από ένα νέο ξεκίνημα. Βρήκαν ότι ένας κοινός παρονομαστής ανάμεσα στις γυναίκες είναι η μόδα και η δημιουργία ρούχων και αξεσουάρ. Έτσι γεννήθηκε μια δυνατή αλυσίδα αλληλεγγύης, γεμάτη χρώματα και στυλ.

Μέχρι πότε θα είναι στον αέρα η συγκεκριμένη εκπομπή; Ποια είναι τα σχέδιά σας για το νέο έτος; Σκοπεύετε να συνεχιστεί η προβολή της εκπομπής και το 2019;
Χρ.Θ.: Η εκπομπή ολοκληρώνεται σε 12 επεισόδια, με το τελευταίο να προβάλλεται στα τέλη Ιανουαρίου. Η αλήθεια είναι ότι η εκπομπή από τα πρώτα της κιόλας επεισόδια είχε μεγάλη αποδοχή από το κοινό. Ακούσαμε πολύ θετικά σχόλια, δεχτήκαμε συγχαρητήρια, ακόμα και προτάσεις για αντίστοιχες ιστορίες που αξίζουν να παρουσιασθούν.

Εμείς δεν έχουμε πάρει ακόμα τις τελικές μας αποφάσεις. Φυσικά και υπάρχουν πολλές σκέψεις και νέες ιδέες για το πώς μπορεί να εξελιχθεί ως επικοινωνιακή ενέργεια το «Ένα Εργο, μια ιστορία», αλλά δεν θέλουμε να αποκαλύψουμε κάτι ακόμα.

Ένα είναι σίγουρο, ότι θα συνεχίσουμε πιστοί στη στρατηγική μας και στην υπόσχεσή μας προς τους ασφαλισμένους μας και το ευρύ κοινό, ότι η ERGO είναι η ασφαλιστική δύναμη που θέλει να διατηρήσει κάθε έργο που έχει αξία, σταθερό.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας