Οι συνεργάτες της Επιθεώρησης Γ. Φουφόπουλου της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ.κ. Ρένος Φράγκος, Ιωάννης Χατζησπυρίδης και Αλίκη Μακρή, μοιράζονται μαζί μας την εμπειρία τους από τις περισσότερο απαιτητικές στιγμές της πορείας τους.

Η χρονιά που έκλεισε ήταν ακόμα μια χρονιά – πρόκληση για τους επαγγελματίες ασφαλιστές και όχι μόνον φυσικά. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν και πάντα θα αντιμετωπίζουν όλοι όσοι δοκιμάζονται εκεί έξω, στον αληθινό στίβο της επαγγελματικής διάκρισης, πολλοί βγήκαν νικητές, γεμάτοι, καλύτεροι άνθρωποι και επαγγελματίες.

Οι συνεργάτες της Επιθεώρησης Φουφόπουλου της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ.κ. Ρένος Φράγκος, Διακεκριμένος ασφαλιστικός σύμβουλος, Ισόβιο μέλος Limra International, Ιωάννης Χατζησπυρίδης, Κορυφαίος ασφαλιστικός σύμβουλος, και Αλίκη Μακρή, Ασφαλιστική Σύμβουλος, ήταν μέσα σε αυτούς.

Μοιράζονται μαζί μας την εμπειρία τους από τις περισσότερο απαιτητικές στιγμές της πορείας τους και από όλες τις αφηγήσεις προκύπτει η νοητή κλωστή που ενώνει όλους τους άξιους επαγγελματίες της ασφαλιστικής αγοράς: η ικανοποίηση -που δεν περιγράφεται με λόγια- όταν ο πελάτης που τους εμπιστεύτηκε καρπώνεται τα οφέλη των υπηρεσιών τους. Η στιγμή της δικαίωσης για όλους τους κόπους, τα επίμονα τηλέφωνα, τα ακυρωμένα ραντεβού, τις απρόσμενες ατυχίες, την αμφισβήτηση ή ακόμα και την καχυποψία.

Η στήριξη από την εταιρεία και ειδικότερα από την ομάδα της επιθεώρησης είναι, φυσικά, καθοριστικά για την επιτυχία του ασφαλιστικού συμβούλου. Χωρίς αυτά ξεκινάς μια μάχη χωρίς όπλα. Ωστόσο, η ηθική ικανοποίηση, στο τέλος μιας δύσκολης μέρας, οφείλεται και στην προσωπική επένδυση του κάθε επαγγελματία σε προετοιμασία, αφοσίωση στην ξεχωριστή ιστορία κάθε πελάτη και αληθινό ενδιαφέρον για την ευημερία του.

Fragkos RenosΗ διαχείριση των μικρών και μεγάλων δυσκολιών είναι ο οδηγός για την επιτυχημένη πορεία του Ρένου Φράγκου

Στον υπεύθυνο, πολυδιάστατο και απαιτητικό ρόλο του ασφαλιστικού συμβούλου οι δυσκολίες που συναντά κανείς είναι πολλές και οι προκλήσεις μεγάλες.

Οι λόγοι που δημιουργούν αυτές τις δυσκολίες ποικίλλουν, καθώς έρχεσαι αντιμέτωπος με στοιχεία του χαρακτήρα σου, όπως οι δισταγμοί, η εσωστρέφεια, οι φόβοι, αλλά και με εξωτερικούς παράγοντες που διαμορφώνουν την εκάστοτε στιγμή, όπως η οικονομική και πολιτική κατάσταση της χώρας.

Ανάμεσα στις δύσκολες μέρες της καριέρας μου, αυτή που έχει χαραχτεί στη μνήμη μου ήταν η μέρα που θα έκανα το πρώτο μου ραντεβού χωρίς την παρουσία και την υποστήριξη της manager μου.

Παρόλο που επέλεξα ένα ασφαλές μονοπάτι, καθώς το ραντεβού μου ήταν με ένα πρόσωπο από το φιλικό μου περιβάλλον, ωστόσο, το άγχος μου για το τι θα πω και πώς θα παρουσιάσω την προτεινόμενη λύση, αλλά και για το αν οι γνώσεις μου επαρκούν, για να τοποθετηθώ σε ενδεχόμενα ερωτήματα του υποψήφιου πελάτη, ήταν έκδηλο.

Φυσικά τηλεφώνησα αρκετές φορές στη manager μου κατά τη διάρκεια του ραντεβού και εννοείται πως, γυρνώντας στο γραφείο, έφερα μαζί μου πολλές απορίες. Είχα όμως, στη διάρκεια του ραντεβού, στο μυαλό μου τη φράση της: «Θα τα καταφέρεις, γιατί όσο λίγα νομίζεις πως γνωρίζεις, σίγουρα ξέρεις περισσότερα από τον υποψήφιο πελάτη!».

Τα συναισθήματά μου και οι σκέψεις μου εκείνη την ημέρα ήταν αντίστοιχα με εκείνα που είχα την πρώτη μέρα στο σχολείο! Ήταν κάτι που βιωματικά δεν θα ξεχάσω ποτέ. Η στιγμή που ξεκινάς να συνειδητοποιείς ότι έχεις πολλά να μάθεις, πολλά να διαχειριστείς και ακόμα περισσότερα να κάνεις. Η ημέρα που στο κουτί των εμπειριών πρόσθεσες το πρώτο λιθαράκι.

Στο ξεκίνημα, λοιπόν, αυτό, στον ορισμό της λαϊκής ρήσης «κάθε αρχή και δύσκολη», δύο ήταν οι παράγοντες που με βοήθησαν να τη φέρω εις πέρας. Η ισχυρή μου θέληση και η υποστήριξη – εμπιστοσύνη των ανθρώπων που επέλεξα και με επέλεξαν για να συνεργαστούμε.

Στα χρόνια που πέρασαν οι γνώσεις και οι εμπειρίες μου πολλαπλασιάστηκαν, τα βιώματα επίσης, αλλά αυτό που κρατώ από την πρώτη μου και πιο δύσκολη αυτή εμπειρία είναι το ποιος ήμουν, από πού ξεκίνησα και πόσο στην πορεία ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου διαμόρφωσε τον χαρακτήρα μου και συνέβαλε στην αυτοβελτίωσή μου ως ανθρώπου και ως επαγγελματία.

XatzispyridisΓια τον Ιωάννη Χατζησπυρίδη δεν υπάρχουν δύσκολες μέρες, αλλά μέρες που επιστρέφεις εμπιστοσύνη

Δεν υπάρχει δύσκολη μέρα.
Υπάρχει “μέρα ευκαιρίας”. Ευκαιρία να φανείς πραγματικά χρήσιμος, να δώσεις λύση.
Στην επιθεώρηση που ανήκω με προίκισαν με πίστη.

Πιστεύω πως το επάγγελμά μας είναι λειτούργημα. Από την πρώτη μέρα μου έδωσαν να καταλάβω ότι πρέπει να αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναθέτει ο πελάτης, να βγαίνω μπροστά, να εξυπηρετώ, να μην ξεχνώ από πού ξεκίνησα και να δίνω λύσεις.
Δεν υπάρχει πρόβλημα χωρίς λύση.

Αυτά τα χρόνια που φτάνω τόσο ψηλά, έμαθα ότι αυτές οι μέρες είναι μέρες σπουδαίες, μέρες ευκαιρίας να αλλάξεις ουρανό, κουλτούρα και στάση ζωής.

Αυτές οι μέρες, που κάποιοι λένε δύσκολες, είναι οι μέρες που σε κάνουν Ασφαλιστικό Σύμβουλο.

Το 2017 μου δόθηκε μια τέτοια μέρα. Μια μέρα αντάξια αυτού του τόσο σπουδαίου έργου που πιστεύω πως κάνουμε όλοι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Ανάμεσα στα πρώτα ραντεβού της ημέρας χτύπησε το τηλέφωνο… Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν η μητέρα ενός πελάτη μου που ξεκίνησε να με εμπιστεύεται μόλις πριν 7 μήνες(!)

Σε εμένα χτύπησε το κινητό μου και στον πελάτη μου η ανάγκη να αφαιρεθεί το νεφρό του από την “κακιά” αρρώστια.
Αγχώθηκα, καθώς ήταν όλα τόσο πρώιμα, τόσο δύσκολα και ευαίσθητα.

Μπήκα στο γραφείο μου και μίλησα στον διευθυντή μου. Σε λίγα λεπτά ηρέμησα. Ζήτησα να δω τον επιθεωρητή μου. Δυο κουβέντες του κ. Φουφόπουλου ήταν αρκετές.
Αυτό ήταν… Κάθε φορά που μπαίνω σε εκείνο το γραφείο, βγαίνω γεμάτος ενέργεια, πίστη και δύναμη.

Καθοδήγησα τον πελάτη μου, βρέθηκα στο νοσοκομείο σε ελάχιστα λεπτά, βρήκα χρόνο για το πανάκριβο μηχάνημα που έπρεπε να χρησιμοποιήσει ο γιατρός.

Ενημέρωσα την εταιρεία και τους παρείχα ό,τι ζητήθηκε και η μεγάλη νίκη ήρθε από τον χρόνο που κερδήθηκε από το λογιστήριο του νοσοκομείου για τον πελάτη μου.
Μέσα σε 5 μέρες ήρθε και η πολυπόθητη απάντηση… θετική!

Ήταν η μέρα που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Η μέρα που η εκπαίδευσή μου πήρε σάρκα και οστά. Η μέρα που κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι το έργο που επιτελούμε στην κοινωνία, όλοι μας σε αυτόν τον χώρο.

Η μέρα που επέστρεψα την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε εκείνη η οικογένεια και κερδίσαμε την “κακιά” αρρώστια με συμβόλαιο που δεν είχε συμπληρώσει ούτε έναν χρόνο!
Δεν υπάρχει δύσκολη μέρα… υπάρχουν μέρες που επιστρέφεις αγάπη και εμπιστοσύνη.

Aliki MakriΣτη δύσκολη στιγμή που τράπεζες και πιστωτές μπορεί να παίρνουν, η ιδιωτική ασφάλιση δίνει, υποστηρίζει η Αλίκη Μακρή

Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά παντού, και στην ασφαλιστική αγορά. Έχει μεγάλη σημασία να δίνουμε τον λόγο σε ανθρώπους που είναι μέσα στην αγορά.

Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι εδώ φυσικά και δεν ήταν εύκολη. Από το 2001, που βρίσκομαι στον χώρο των ιδιωτικών ασφαλειών, αντιμετώπισα πολλές δύσκολες καταστάσεις και πάντα προσπαθούσα, με τη στήριξη της εταιρείας, να τις διεκπεραιώσω ως το τέλος με το καλύτερο αποτέλεσμα.

Η εταιρεία μας, όλα αυτά τα χρόνια, προχώρησε αποφασιστικά σε καινοτόμες αλλαγές, τόσο σε προϊόντα όσο και σε διαδικασίες, με αποτέλεσμα να προκαλούμε πάντα το ενδιαφέρον του πελάτη.

Το να δουλεύεις σε μια ασφαλιστική εταιρεία που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, σε κάνει να αισθάνεσαι ότι και εσύ, με τις γνώσεις που έχεις και που καλλιεργείς και μέσα από τη δουλειά σου, προσφέρεις στη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση των συνανθρώπων σου για τα ευαίσθητα και σημαντικά θέματα που τους απασχολούν.

Το πάθος για προσφορά στους ανθρώπους που χρειάζονται την ασφάλιση και η ηθική ικανοποίηση που εισπράττω από κάθε επιτυχία, είναι ικανοποίηση μεγαλύτερη από αυτήν της υλικής ανταμοιβής.

Τη δουλειά μου την αγάπησα και εξακολουθώ να την αγαπώ με πάθος, και ας έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που αποφάσισα να ασχοληθώ. Και όμως, όταν κλείνω την πρώτη συνάντηση με πελάτη νιώθω ακόμα απέραντη ευχαρίστηση. Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να κάνω άλλη δουλειά, διότι αυτό που κάνω το κάνω με μεγάλη αφοσίωση και πίστη και είναι κάτι το οποίο με γεμίζει και με εκφράζει απόλυτα.

Έχω αποκομίσει πολλές γνώσεις μέσα από τη δουλειά μου καθώς και εμπειρίες, ταξίδια και γνωριμίες με πολλούς ανθρώπους.

Η δουλειά μας είναι ζήτημα εμπιστοσύνης και καλής ψυχολογίας. Κανένας δεν θα εμπιστευτεί σε εσένα το μέλλον του και την υγεία του, αν πρώτα δεν πείσεις εσύ τον εαυτό σου ότι αυτό που κάνεις το κάνεις καλά και έτσι κερδίζεις την εμπιστοσύνη των άλλων.

Η δυσκολότερη μέρα στην επαγγελματική μου πορεία ήταν όταν μετά από τηλεφωνική προσέγγιση για εύρεση πελατών καταφέρνω να κλείσω ένα συγκεκριμένο ραντεβού και να πείσω έναν άγνωστο να με δεχτεί. Ο κύριος αυτός ήταν οικογενειάρχης με δύο παιδιά. Το ένα παιδί πήγαινε στην τελευταία τάξη του σχολείου και το άλλο στο πρώτο έτος του πανεπιστημίου. Οι οικογενειακές αλλά και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του ανθρώπου αυτού ήταν πάρα πολύ αυξημένες.

Μετά από δύο συναντήσεις ο πελάτης μου παρουσίασε τις ανάγκες του καθώς και αυτό που τον απασχολούσε περισσότερο, η εξασφάλιση της οικογένειάς του σε περίπτωση που ο ίδιος πάθαινε κάτι.

Καθίσαμε, συζητήσαμε επί δύο ώρες και έκανα το πρόβλημά του δικό μου. Είχα μια πολύ σημαντική δουλειά να φέρω εις πέρας, να εξασφαλίσω έναν συνάνθρωπό μου, με πολύ καλό ασφάλιστρο. Ο πελάτης πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην ασφάλιση, διότι η οικογένειά του είχε εκείνη τη στιγμή τη μεγαλύτερη προτεραιότητα για αυτόν.

Ήταν καλοκαίρι, ημέρες διακοπών, όμως ένα γεγονός συγκλόνισε την μικρή τοπική κοινωνία της πόλης όπου ζω. Με μεγάλη στενοχώρια πληροφορήθηκα ότι ο πελάτης μου είχε σκοτωθεί σε τροχαίο ατύχημα. Έπειτα από μερικές μέρες τηλεφώνησα στη σύζυγό του και κανόνισα μια συνάντηση μαζί της.

Τότε κατάλαβα πόσο σημαντικό ήταν να σταθώ δίπλα στην οικογένεια και να τους εξασφαλίσω άμεση αποζημίωση.

Το ένα παιδί είχε τελειώσει το λύκειο και το άλλο ήταν στο πανεπιστήμιο. Η οικογένεια μπόρεσε να συνεχίσει τη ζωή της χάρη στην πρόληψη από τον πατέρα. Το δυσκολότερο κομμάτι της υπόθεσης ήταν το πώς θα δίνονταν τα χρήματα, διότι ο εκλιπών είχε πολλά δάνεια και χρέη σε τράπεζες και δημόσιο και έπρεπε όλα να δρομολογηθούν προς όφελος της οικογένειας.

Μέσα από αυτή την εμπειρία κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να προσφέρεις πράγματα σε συνανθρώπους σου που πραγματικά σε έχουν ανάγκη.

Στο τέλος όλα πήγαν όπως έπρεπε, με αποτέλεσμα η οικογένεια του εκλιπόντος να συνεχίσει τη ζωή της όσο καλύτερα γινόταν και εγώ να νιώσω χρήσιμη.

Όλο αυτό για εμένα λειτούργησε ως κινητήριος δύναμη για να πιστέψω ότι όλα τα εμπόδια μπορούν και ξεπερνιούνται, αρκεί να υπάρχει θέληση και καλή διάθεση. Τα πάντα ξεπερνιούνται όταν έχουμε θέληση, δύναμη και πίστη.


Τη δική τους δύσκολη μέρα μοιράστηκαν μαζί μας και οι κ.κ.:

Ηλίας Εμίρης, Τίτος Κασκάνης και Σταύρος Τσιλιμιγκάκης, ασφαλιστικοί σύμβουλοι στην Επιθεώρηση Γ. Κασκάνη της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Μαριλένα Παπαγιαννοπούλου, Άγγελος Σιμονιάν και Αθανασία Γρηγοροπούλου, ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Επιθεώρησης Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής.