Interamerican: Νέα υπηρεσία Τηλεϊατρικής

439

Η Interamerican, πιστή στον στρατηγικό της στόχο να προσφέρει στους ασφαλισμένους της ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας, προκειμένου να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, διευρύνει την πρόσβασή τους σε έγκυρη και αξιόπιστη καθοδήγηση για θέματα που αφορούν στην υγεία τους, λαμβάνοντας σημαντικές πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της Τηλεϊατρικής.

Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, εστιάζοντας από νωρίς το ενδιαφέρον της εταιρείας στις σύγχρονες εφαρμογές της τηλεϊατρικής με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας, η Interamerican ήταν η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία που διέθεσε στους ασφαλισμένους την ψηφιακή εφαρμογή ελέγχου συμπτωμάτων υγείας, Medi ON, από την έναρξη της πανδημίας. Με το Medi ON, οι ασφαλισμένοι, μπορούν να ελέγχουν τα συμπτώματα υγείας, που τους ανησυχούν με έναν έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο, επικοινωνώντας online με γιατρό που θα τους καθοδηγήσει ανάλογα και θα τους παραπέμψει, εφόσον χρειάζεται στην ενδεδειγμένη  βαθμίδα φροντίδας.

Σήμερα, οι δυνατότητες του Medi ON επεκτείνονται, προσφέροντας τη νέα υπηρεσία Τηλεϊατρικής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της Interamerican, με πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, να προγραμματίσουν ψηφιακή, συμβουλευτική συνεδρία με έμπειρο γιατρό των Πολυϊατρείων Medifirst, του Ομίλου Interamerican. Εφόσον υπάρχει αναγκαιότητα, o γιατρός μπορεί να δώσει ιατρική συμβουλή σχετικά με την πιθανή διάγνωση και θεραπεία, να συστήσει διαγνωστικές εξετάσεις, να αξιολογήσει αποτελέσματα εξετάσεων ή να προτείνει δια ζώσης κλινική εξέταση. Με τον τρόπο αυτόν χρήστες της υπηρεσίας αποφεύγουν άσκοπες μετακινήσεις, οι οποίες θα σήμαιναν επιπλέον κόστος και χρόνο για τα μη επείγοντα περιστατικά, ενώ παράλληλα λαμβάνουν άμεσα έγκυρες απαντήσεις για την υγεία τους.

Οι μοναδικές δυνατότητες της υπηρεσίας Τηλεϊατρικής, την καθιστούν ιδιαίτερα χρήσιμη σε κάθε ασφαλισμένο, που δεν έχει εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες φροντίδας υγείας λόγω απόστασης και είναι εξοικειωμένος στη χρήση εφαρμογών για κινητό τηλέφωνο ή tablet. Ακόμη, σε ασθενείς με χρόνια νοσήματα, που χρήζουν συνεχούς παρακολούθησης, καθώς και σε άτομα, που λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής μετακινούνται συχνά ή ζουν εκτός αστικών κέντρων για αρκετούς μήνες μέσα στο έτος.

Για τη νέα αυτή υπηρεσία, ο κ. Γεώργιος Βελιώτης, Γενικός Διευθυντής Ζωής & Υγείας Interamerican, δήλωσε σχετικά: «Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, η τηλεϊατρική αποτελεί φάρο καινοτομίας στον τομέα της υγείας. Οι υπηρεσίες τηλεϊατρικής και διαδικτυακών συμβουλευτικών υπηρεσιών προσφέρουν πολυάριθμα οφέλη για τους ασθενείς και τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, όπως ευκολία, προσβασιμότητα, εξατομικευμένα σχέδια θεραπείας, έγκαιρη ανίχνευση και πρόληψη ασθενειών και εξοικονόμηση κόστους. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της ιατρικής  εμπειρογνωμοσύνης η τηλεϊατρική μπορεί να γεφυρώσει γεωγραφικές ανισότητες κι έτσι οι ασφαλισμένοι μας σε απομακρυσμένες περιοχές μπορούν να έχουν πλέον πρόσβαση σε ιατρικές συμβουλές υψηλής ποιότητας χωρίς την ανάγκη να ταξιδεύουν, επιτρέποντας τον αποτελεσματικό συντονισμό της φροντίδας τους με τον πιο εξειδικευμένο και αποδοτικό τρόπο».


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Προηγούμενο άρθροΟ κ. Χρήστος Τριαντόπουλος στη συζήτηση της Insurance Europe για την κλιματική αλλαγή
Επόμενο άρθροΗ Insurance Europe ζητά σαφήνεια στην εφαρμογή των περιβαλλοντικών κανόνων της ΕΕ για τα οχήματα