Εκπλήξεις επεφύλασσε η Generali στη φετινή εκδήλωσή της για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 8 Φεβρουαρίου.

Αν και διαφορετική, εκείνο που μένει πάντα ίδιο στις εκδηλώσεις της Generali είναι η άριστη φιλοξενία, η ζεστή ατμόσφαιρα και η απαράμιλλη ποιότητα σε όλες τις λεπτομέρειες, που εξασφαλίζει η φροντίδα της ομάδας marketing της Εταιρείας.

Τους προσκεκλημένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές – συνεργάτες της Generali καλωσόρισε στην εκδήλωση ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Δ/ντής Πωλήσεων, απευθύνοντάς τους θερμές ευχαριστίες για τη σταθερή υποστήριξη και εμπιστοσύνη τους, που είναι ευθέως ανάλογες των αντίστοιχων της Generali προς αυτούς, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Χρειαζόμαστε δύναμη για να αγωνιζόμαστε και καλά αντανακλαστικά για να ανταποκρινόμαστε στις αλλαγές και τις προκλήσεις της εποχής», σημείωσε, διαβεβαιώνοντας τους παριστάμενους ότι «εμείς στην Generali θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί γι’ αυτό».

Τεχνολογία VS Άνθρωπος: ποιος χάνει, ποιος κερδίζει;

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Gerd Leonhard, συγγραφέας πέντε βιβλίων, συμπεριλαμβανομένου του έργου «Τεχνολογία VS Ανθρωπότητας», που εξειδικεύεται σε θέματα στρατηγικής του μέλλοντος.

Μίλησε για τον άνθρωπο και την τεχνολογία και ανέδειξε τους τομείς και τα χαρακτηριστικά εκείνα στα οποία υπερέχει και πάντοτε θα υπερέχει ο άνθρωπος, έναντι της όποιας τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικού επιτεύγματος. Σε αυτά θα πρέπει να επενδύσει ο άνθρωπος του μέλλοντος για να διακριθεί επαγγελματικά ήταν το αισιόδοξο και πραγματιστικό μήνυμα του κ. Gerd Leonhard.

Όσο για τη… συνταγή επιτυχίας προκειμένου να ξεπεράσει ο επαγγελματίας τον όποιο “κίνδυνο” ενέχουν οι τεχνολογικές εξελίξεις, ο ίδιος συμβουλεύει τα εξής:

  • Δεν χρειάζεται φόβος, αλλά προσοχή και παρατήρηση.
  • Δεν χρειάζεται ανταγωνισμός στα νέα μέσα, αλλά συνεργασία.
  • Μη χρησιμοποιείτε τις τεχνολογικές εξελίξεις για να γίνετε άριστοι σε αυτό που κάνετε, αλλά αξιοποιήστε τες για να κάνετε νέα πράγματα στο πεδίο δραστηριότητάς σας!

Η Generali οπλίζει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!

Μια εικόνα υπό διαμόρφωση η ελληνική αγορά

O Διευθύνων Σύμβουλος της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου, που πήρε τον λόγο στη συνέχεια, αποκάλυψε την… έκπληξη της βραδιάς. Ρίσκο τη χαρακτήρισε, αλλά ο ίδιος αρέσκεται στα ρίσκα, όπως σημείωσε.

Ποια ήταν η έκπληξη; Δόθηκε η δυνατότητα στους παριστάμενους να θέσουν ερωτήσεις, τις οποίες απάντησε ο ίδιος ο κ. Δημητρίου, ο κ. Ζερβουδάκης και ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager. To πάνελ συντόνιζε η δημοσιογράφος κα Μαρία Αναστασοπούλου.

Πριν δώσει τον… λόγο στους παριστάμενους (είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά γραπτές ερωτήσεις), ο κ. Δημητρίου σκιαγράφησε με αδρές γραμμές την ασφαλιστική αγορά, γενικότερα. Μια αγορά, της οποίας βασικός πυλώνας είναι η εποπτεία και όπου ο GDPR και η IDD, που ήδη είναι εδώ, αλλά και το IFRS 17 (το νέο διεθνές πρότυπο χρηματοοικονομικής αναφοράς) που είναι προ των πυλών, την αλλάζουν και την αναδιαμορφώνουν.

Ειδικά το IFRS 17 (το 2020 οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να είναι απολύτως έτοιμες να το εφαρμόσουν) ο κ. Δημητρίου υπογράμμισε ότι θα επιφέρει σοβαρές αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο.

Η ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως επηρεάζεται και καλείται να αντιμετωπίσει τις συνέπειες από την κλιματική αλλαγή, τα χαμηλά επιτόκια, την υπογεννητικότητα, το Brexit. Ομοίως και η ελληνική, η οποία επιπρόσθετα έχει να αντιμετωπίσει τα δεδομένα που προκύπτουν από την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας.

Έχουμε βγει από την κρίση, υποτίθεται, όμως, στην ουσία «έχουμε βγει από την πραγματικότητα!», σημείωσε ο κ. Δημητρίου, περιγράφοντας το τοπίο που συνθέτουν τα κόκκινα δάνεια, το δημόσιο χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, αλλά και το “κρυφό” ταμειακό έλλειμμα!

Με αυτά τα δεδομένα, ποιος κόσμος θα συνεχίσει να ασφαλίζεται; ήταν το ερώτημα που εύλογα έθεσε στη συνέχεια και μίλησε πιο συγκεκριμένα για την επονομαζόμενη Generation Z, τους μετά- -Millennials, οι οποίοι σκέφτονται με γνώμονα την τεχνολογία, «τη θέλουν μέσα στο “παιχνίδι”», όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Οι νέες γενιές θέλουν από εσάς να τους κατευθύνετε˙ δεν θα πάνε direct˙ δεν έχουν την ασφαλιστική γνώση και παιδεία», υπογράμμισε ο κ. Δημητρίου απευθυνόμενος στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Οι ανάγκες τους για προγράμματα σύνταξης και υγείας, που είναι δεδομένες, μπορούν να καλυφθούν μόνο μέσω των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι είναι οι μόνοι ικανοί να τους μεταδώσουν τη γνώση της ασφάλισης.

Για να τους προσεγγίσουν, όμως, και να τους εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά θα πρέπει να είναι γνώστες της τεχνολογίας και να κατέχουν όλα τα σύγχρονα εργαλεία.

«Να είστε tech freaks! Βάλτε στη ζωή σας την τεχνολογία! Βήμα βήμα υιοθετήστε ό,τι καλό έχει να σας προσφέρει» ήταν η χαρακτηριστική προτροπή του προς τους παριστάμενους. «Μόνον έτσι θα πάτε μπροστά. Αν όχι, θα μένουμε όλοι πίσω (εταιρείες και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, αλλά και υποασφαλισμένοι ή ανασφάλιστοι πολίτες!)».

Η κοινωνία περιμένει από την ασφαλιστική αγορά να ανταποκριθεί στις ανάγκες της «κι αυτό θα γίνει μόνο μέσα από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές», τόνισε απερίφραστα ο κ. Δημητρίου και η Generali όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και παγκόσμια, εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση. Δίνει, δηλαδή, στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλα τα τεχνολογικά εφόδια που είναι αναγκαία, για να προσεγγίζουν πιο εύκολα, πιο αποτελεσματικά και πιο αποδοτικά τους υποψήφιους πελάτες. Αυτή είναι η στρατηγική και η φιλοσοφία της.

Generali

Η Generali Hellas το 2018

Ολοκληρώνοντας τον χαιρετισμό του, ο κ. Δημητρίου μας έδωσε και μια… μικρή γεύση της πορείας της Εταιρείας κατά την παρελθούσα χρονιά. Υπογράμμισε ότι οι δείκτες της για το 2018 είναι εξαιρετικοί και η παραγωγή της κατέγραψε αύξηση της τάξεως του 4% (€208 εκατ. από €200 εκατ. το 2017). Η καλή πορεία της, άλλωστε, επιβεβαιώνεται και από την παροχή bonus σε όλους τους ανθρώπους της Εταιρείας, όπως σημείωσε εμφατικά.

Ωστόσο, σχολίασε με καυστικό τρόπο τα αποτελέσματα που εκδίδουν μεμονωμένα οι ασφαλιστικές εταιρείες για τις παραγωγικές τους επιδόσεις, τα οποία δεν επιβεβαιώνονται από την ετήσια έρευνα της ΕΑΕΕ. Ως γνωστόν, η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων το 2018 αυξήθηκε κατά 1,8% έναντι του 2017 και ο κ. Δημητρίου αναφέρθηκε και στο… «παράδοξο», ότι μέχρι τον Νοέμβρη του περασμένου έτους η αύξηση σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ ήταν στο 0,6%!

Οι συνεργάτες ρώτησαν, η Generali απάντησε…

«Θα προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες και τα συστήματά μας, για να διευκολύνουμε το δικό σας έργο. Σας ευχαριστούμε γιατί χάρη σ’ εσάς είμαστε μεταξύ των πρώτων έξι εταιρειών της αγοράς», είπε η Διευθύντρια Marketing & Eπικοινωνίας της Generali, κα Μαρία Λαμπροπούλου, στον σύντομο χαιρετισμό της, απευθυνόμενη στους συνεργάτες της Εταιρείας, πριν ξεκινήσει η διαδικασία των ερωτήσεων – απαντήσεων.

Από τα ερωτήματα που ετέθησαν και τις απαντήσεις που δόθηκαν, τις οποίες “μεταφέρουμε” περιεκτικά στη συνέχεια, είναι έκδηλη η φιλοσοφία και η στρατηγική της Generali για την επόμενη ημέρα και το πώς αντιλαμβάνεται τον ρόλο της και τον ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή:

  • Τεχνολογία ή άνθρωπος;

Η διάδοση της ασφάλισης γίνεται μόνο μέσω του ανθρώπου. Με όπλο την τεχνολογία ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να δημιουργήσει την επόμενη ημέρα. Με την τεχνολογία ο άνθρωπος μπορεί να κάνει θαύματα.

  • Γιατί να συνεργαστεί κάποιος με την Generali;

Η Generali εκφράζει ηχηρά την πίστη της στην Generali Hellas, η οποία σε όλη την πυραμίδα της διοίκησης έχει ανθρώπους με όραμα και πάθος.

Η Generali Hellas έχει στο επίκεντρο τα φυσικά δίκτυα και επενδύει στην τεχνολογία, γιατί έτσι ενισχύεται η σχέση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με τους πελάτες τους.

Αφουγκράζεται τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και τις ανάγκες τους, έτσι ώστε ως οργανισμός να ανατροφοδοτείται και να παραμένει φρέσκος και ελκυστικός.

  • Σχεδιάζονται νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Βρίσκεται στα σκαριά ένα νέο Unit Linked για ιδιώτες, το οποίο θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και θα περιλαμβάνει υψηλές αμοιβές για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Οι υπηρεσίες της Εταιρείας βελτιώνονται συνεχώς, έτσι ώστε ο πελάτης να νιώθει ότι έχει δίπλα του έναν συνεργάτη που θα είναι εκεί για μια ζωή. Τυχόν δυσλειτουργίες ή καθυστερήσεις ανταπόκρισης που σημειώνονται λόγω της εισαγωγής νέων digital εργαλείων και διαδικασιών, αντιμετωπίζονται και διορθώνονται.

Υπάρχουν σκέψεις για προγράμματα υγείας ειδικά για χαμηλόμισθους νέους, ενώ εξετάζεται και η δυνατότητα κάλυψης ανθρώπων μεγάλης ηλικίας με προβλήματα υγείας.

  • Επίκειται κάποια εξαγορά από την Generali Hellas;

Οι εξαγορές δεν συζητιούνται, ανακοινώνονται!

  • Οι ψηφιακές πλατφόρμες προσφοράς ασφαλιστικών προϊόντων, όπως η Cosmote Insurance, αφαιρούν εργασίες από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές;

Η Cosmote Insurance και οι ανάλογες πλατφόρμες κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτή στην οποία κινείται η Generali. Εστιάζουν στο πιο φθηνό προϊόν και όχι στην υπηρεσία. Οι πλατφόρμες αυτές αφορούν ουσιαστικά μόνο τις φθηνές εταιρείες, τις ΕΠΥ. Οι ασφαλιστικές εταιρείες που συμμετέχουν δεν έχουν να κερδίσουν κάτι ουσιαστικό, γιατί αυτές οι πλατφόρμες δεν προάγουν τον Θεσμό της Ασφάλισης.

  • Το κόστος των τεχνολογικών καινοτομιών που εφαρμόζει η Generali μεταβιβάζεται στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή;

Συμβαίνει το αντίθετο. Το κόστος μειώνεται για όλους: εταιρεία-ασφαλιστικό διαμεσολαβητή-πελάτη, για να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

  • Τι κάνει η Generali, για να ανταμείψει τους πιστούς της πελάτες;

Όλα τα προγράμματα είναι ανταποδοτικά. Εντός του 2019, στο επόμενο τρίμηνο, θα “αποκαλυφθεί” ένα συγκεκριμένο ισχυρό μέσο επιβράβευσης για πελάτες που διαθέτουν προγράμματα διαφόρων κλάδων.

  • Ποιοι είναι οι στόχοι της Generali για το 2019;

Πάνος Δημητρίου: Το 2019 θα είμαι ευτυχής αν δώσουμε στους συνεργάτες μας ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλα αυτά τα συγκεκριμένα εργαλεία που σχεδιάζουμε στη μηχανογράφηση.

Γιώργος Ζερβουδάκης: Το 2018 κάναμε υπερβάσεις σε πολλούς τομείς και το 2019 θέλουμε να ενδυναμώσουμε τη σχέση με τους συνεργάτες μας.

Παναγιώτης Βασιλόπουλος: Το 2019 θέλουμε να είναι ευχαριστημένος ο πιο απαιτητικός μας πελάτης, ο κ. Πάνος Δημητρίου!

Η τεχνολογία να υπηρετεί τον άνθρωπο

Κλείνοντας τον κύκλο των ερωτήσεων – απαντήσεων, o κ. Δημητρίου σημείωσε ότι φέτος, με την παρουσία του κ. Gerd Leonhard, ολοκληρώθηκε ένας τετραετής κύκλος με προσκεκλημένους ξένους ομιλητές που ξενάγησαν τους συνεργάτες της εταιρείας στο τοπίο των τεχνολογικών εξελίξεων και προκλήσεων, μιας και η χώρα μας και η αγορά μας δεν είναι στο επίπεδο που θα μπορούσαν να είναι.

Πρώτιστο μέλημα της Generali παραμένει ο άνθρωπος και στόχος της είναι η τεχνολογία να υπηρετεί τον άνθρωπο. Αυτό ανέφερε ως κατακλείδα ο κ. Δημητρίου και αυτό είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ομίλου και διεθνώς.

Η Generali Hellas έχει φτάσει πολύ μακριά και πολύ ψηλά όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Αυξάνει τα μερίδια αγοράς της σταθερά και με συνέπεια και απολαμβάνει τα εύσημα της διοίκησης του Ομίλου. Η σύγκριση με τον ανταγωνισμό φαίνεται πως την ωφελεί σε διάφορα επίπεδα, με πρωτεύον αυτό της εκτίμησης και της στήριξης από το δίκτυο των ελεύθερων συνεργατών.

Η ασφαλιστική αγορά έχει απόλυτη ανάγκη από εταιρείες που έμπρακτα στηρίζουν τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Εταιρείες και διοικήσεις που στηρίζουν τους συνεργάτες τους όχι ως μονάδες που πρέπει να επιβιώσουν με κάθε κόστος, αλλά ως επαγγελματίες που εξελίσσονται και είναι εν τέλει οι μόνοι που μεταδίδουν ασφαλιστική γνώση στην κοινωνία.

Για την ιστορία… η κλήρωση ανέδειξε τυχερούς της βραδιάς τους κ.κ. Αντώνη Κουτσοδόντη, Μελιτίνη Καμπουράκη και Χάρη Σταυρουδάκη.

Σούλα Κορμά