Η ασφάλιση αυτοκινήτου από την Amazon αλλάζει την αγορά

Οι ασφαλιστές σε όλο τον κόσμο διανύουν ένα εξαιρετικά δύσκολο χρόνο λόγω του COVID-19 και φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν ακόμα μια ανεπιθύμητη απειλή με τη μορφή της πώλησης ασφάλισης αυτοκινήτων και μοτοσικλετών από την Amazon, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων GlobalData.

Ο Ben Carey-Evans, Αναλυτής στην GlobalData, σχολιάζει: «Ο τεχνολογικός γίγαντας λανσάρει αυτόν τον τύπο ασφάλισης στην Ινδία, αλλά έχει τεράστια παγκόσμια εμβέλεια, και θα μπορούσε τελικά να γίνει ισχυρός ανταγωνιστής για τους παραδοσιακούς ασφαλιστές παγκοσμίως. Η ασφάλιση αυτοκινήτου υπήρξε μία από τις λίγες γραμμές προϊόντων που δεν επηρεάστηκαν από τον COVID-19 μέχρι στιγμής, με τις απαιτήσεις να μειώνονται σε μεγάλο βαθμό, λόγω της μικρότερης μετακίνησης. Ωστόσο, οι ασφαλιστές δεν θα καλωσορίσουν τον επιπλέον ανταγωνισμό, καθώς οι πωλήσεις οχημάτων αναμένεται να μειωθούν μετά την πανδημία, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να εργάζονται από το σπίτι».

Η είσοδος της Amazon στην ασφαλιστική αγορά θα βοηθήσει στον μετασχηματισμό των προσδοκιών των καταναλωτών σχετικά με την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων από μη παραδοσιακούς παίκτες. Μεγάλες παγκόσμιες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Google, η Amazon και το Facebook, έχουν τεράστιες βάσεις πελατών που μπορούν να αξιοποιήσουν για την πώληση ασφάλισης. Ωστόσο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να διστάζουν να αγοράσουν ασφάλιση από αυτούς. Η έρευνα καταναλωτών ασφαλιστικών προϊόντων της GlobalData στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2019 διαπίστωσε ότι το 62% των καταναλωτών θα προτιμούσαν να μην αγοράσουν ένα ασφαλιστικό προϊόν από την Amazon. Ομοίως, το 63%, το 66% και το 78% των καταναλωτών δεν θα αγόραζαν ασφάλιση από την Google, την Apple και το Facebook, αντίστοιχα.

Η Yasha Kuruvilla, Αναλύτρια της GlobalData, σχολιάζει: «Δεδομένου ότι οι πελάτες είναι απρόθυμοι να αγοράσουν ασφάλιση από εταιρείες τεχνολογίας, η συνεργασία με κάποιον τρίτο πάροχο είναι η καλύτερη στρατηγική, τουλάχιστον έως ότου οι εταιρείες τεχνολογίας γίνουν αναγνωρισμένα brands και στην ασφάλιση. Η συνεργασία της Amazon με την insurtech εταιρεία Acko, και όχι με έναν παραδοσιακό φορέα ασφάλισης, υπογραμμίζει επίσης την πρόθεση συνεργασίας με ψηφιακές και ευέλικτες εταιρείες. Αυτό θα ασκήσει πρόσθετη πίεση στους παραδοσιακούς ασφαλιστές, όχι μόνο λόγω της εμφάνισης ενός νέου παίκτη στην αγορά, αλλά και λόγω της ανάγκης ψηφιοποίησης εάν θέλουν να συνεργαστούν με εταιρείες τεχνολογίας σε οποιαδήποτε άλλη μελλοντική ασφαλιστική σύμπραξη».

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας