Ασφάλιση κατοικίας: Η Amazon απειλεί τους “big four” στο Ηνωμένο Βασίλειο

3595

Η δραστηριοποίηση του τεχνολογικού γίγαντα Amazon στην αγορά ασφάλισης κατοικίας στο Ηνωμένο Βασίλειο χαρακτηρίζεται από την GlobalData ως πραγματική απειλή για τις κυρίαρχες τέσσερις μεγάλες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών (“big four”).

Ο κ. Ben CareyEvans, επικεφαλής ασφαλιστικός αναλυτής της Global Data, δήλωσε σχετικά:

«Η δραστηριοποίηση της Amazon στις υπηρεσίες σύγκρισης τιμών για την ασφάλιση κατοικίας θα μπορούσε να διαταράξει σημαντικά μια αγορά στην οποία κυριαρχούν επί μακρόν τέσσερις μεγάλες εταιρείες: οι Compare the Market, Go Compare, MoneySuperMarket, and Confused.com. Ο γίγαντας του λιανεμπορίου θα αποτελέσει σοβαρή απειλή γι’ αυτές τις εταιρείες, καθώς φημίζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο για την ψηφιακή τεχνογνωσία και ποιότητα, παράλληλα με τη σημαντική αναγνωρισιμότητα του εμπορικού του σήματος –με συνολικά περίπου 12 εκατομμύρια Prime μέλη».

Η έρευνα για τους καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο που διεξήγαγε η GlobalData, το 4ο τρίμηνο του 2021, και στην οποία συμμετείχαν 4.389 καταναλωτές, έδειξε ότι το 29,4% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου αγόρασε ασφάλισης κατοικίας μέσω ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών. Από αυτούς, το 95,7% αγόρασε την ασφάλισή του μέσω μίας από τις “big four”, ποσοστό που φανερώνει την έκταση της κυριαρχίας τους στη βρετανική αγορά. «Η Amazon είναι σε θέση να διαταράξει αυτή την κυριαρχία. Η δική μας έρευνα για τους καταναλωτές ασφαλιστικών υπηρεσιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 2021, διαπίστωσε ότι το 19,7% των Βρετανών καταναλωτών ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν ασφάλιση κατοικίας από την Amazon. Αυτό δείχνει ότι ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών ήταν θετικό στο να αγοράσει ασφάλιση μέσω της Amazon, πριν καν εκείνη προσφέρει αυτή την υπηρεσία», επεσήμανε ο κ. Carey-Evans, προσθέτοντας: «Η τρέχουσα κρίση του κόστους ζωής θα κάνει τους καταναλωτές να επικεντρωθούν σε μεγάλο βαθμό στην τιμή, όταν επιλέγουν συμβόλαια. Ωστόσο, δεδομένης της φήμης της για χαμηλές τιμές, παράλληλα με την παρουσία της στα βρετανικά νοικοκυριά και την ψηφιακή της τεχνογνωσία, είναι πιθανό να κατακτήσει άμεσα την αγορά και να γίνει ο πέμπτος βασικός παίκτης».

Διαβάστε επίσης: Από $4,50 μηνιαίως η ασφάλιση περιεχομένου κατοικίας στη Lemonade


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Προηγούμενο άρθροΜπορούν τα συνεργεία αυτοκινήτων να αλλάξουν την ποιότητα ζωής των επόμενων γενιών;
Επόμενο άρθροEurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός στο 1ο παιδικό φεστιβάλ του «Μαζί για το Παιδί»