Από $4,50 μηνιαίως η ασφάλιση περιεχομένου κατοικίας στη Lemonade

4025

Η είσοδος της Lemonade στην ασφαλιστική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, και ειδικότερα στον τομέα ασφάλισης κατοικίας, φέρνει στο φως τεράστιες ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες ανάπτυξης για την αγορά, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων GlobalData.

Μετά την είδηση ότι η digital ασφαλιστική εταιρεία των ΗΠΑ εισήλθε στη βρετανική αγορά ασφάλισης κατοικίας, ο συνεργαζόμενος με την GlobalData ασφαλιστικός αναλυτής, κ. Benjamin Hatton, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Το πρόγραμμα ασφάλισης ενοικιαστών της Lemonade έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές στις ΗΠΑ, καθώς και στη Γαλλία, τη Γερμανία και τις Κάτω Χώρες. Προσφέροντας φτηνά και εξειδικευμένα συμβόλαια σε ένα τμήμα της αγοράς που διαφορετικά δεν θα αγόραζε ασφάλιση, η Lemonade βρήκε την κατάλληλη ευκαιρία, για να εισέλθει σε νέες αγορές.

»Λιγότερο από το 60% των ενοικιαστών του Ηνωμένου Βασιλείου διαθέτουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο περιεχομένου κατοικίας, επομένως, υπάρχει ένα τεράστιο δυναμικό και ανεκμετάλλευτο καταναλωτικό κοινό, στο οποίο η Lemonade μπορεί να απευθυνθεί. Καθώς η κρίση του κόστους ζωής συνεχίζει να επηρεάζει τους καταναλωτές σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ενοικιαστές ίσως στραφούν στη Lemonade και τα προϊόντα της, αφού η ασφάλιση περιεχομένου ξεκινά από μόλις 4 GBP ($4,50) τον μήνα.  

»Τα ασφαλιστικά προγράμματα της Lemonade είναι σχεδιασμένα για τις νεότερες γενιές καταναλωτών και είναι πλήρως ψηφιακά. Αυτό εξυπηρετεί τους ενοικιαστές, που μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσουν μια σύμβαση, εάν αλλάξουν κατοικία, ή θέλουν να μειώσουν το κόστος. Η χρήση εργαλείων βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη, τόσο στο front- όσο και στο back-end της εφαρμογής της, αυξάνει την αποτελεσματικότητα και συμβάλλει στη μείωση του κόστους που η Lemonade μπορεί να μετακυλήσει στους πελάτες της».

Παράλληλα, ο αναλυτής της GlobalData, επισημαίνει τη μείωση των επενδύσεων σε εταιρείες insurtechs.

«Καθώς οι επενδύσεις στον τομέα των insurtechs μειώνονται, η Lemonade θα επιδιώξει να αυξήσει την πελατειακή της βάση για να πετύχει οργανική ανάπτυξη, η οποία έχει λείψει από πολλές ασφαλιστικές εταιρείες μέχρι στιγμής. Η Deals Database της Global Data δείχνει ότι οι επενδύσεις στον τομέα των insurtech το γ’ τρίμηνο του 2022 είναι κατά το ένα τρίτο μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Με ένα πιο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο κινδύνων και με την πρόσθετη υποστήριξη της Aviva ως αντασφαλιστικού εταίρου, η Lemonade θα είναι σε ισχυρή θέση να παρουσιάσει υγιή κερδοφορία, καθώς οι insurtechs εισέρχονται σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο», εκτιμά ο κ. Hatton.

Διαβαάστε επίσης: Ασφάλιση κατοικίας: Η Amazon απειλεί τους “big four” στο Ηνωμένο Βασίλειο


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Προηγούμενο άρθροΥδρόγειος Ασφαλιστική: Bronze Award για το Ydrogios Agent App
Επόμενο άρθροΗ Allianz Ελλάδος επιβράβευσε τους συνεργάτες της, με ταξίδια σε Νορβηγία και Ισλανδία