Συνεντεύξεις

Yossi Manor: Οι πελάτες έλκονται από τους ασφαλιστικούς συμβούλους που τους σέβονται

Το μέλος της Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT Ελλάδος, κ. Λουκάς Τουρνατζής, συνομιλεί με τον Yossi Manor, ομιλητή στην ημερίδα MDRT Day στη Θεσσαλονίκη.

Η συνέντευξη του κ. Yosi Manor είναι η δεύτερη από μία σειρά 8 συνεντεύξεων με κάποιους από τους διακεκριμένους ομιλητές που θα πλαισιώσουν την MDRT Day στη Θεσσαλονίκη. Όχι μόνον οι απαντήσεις τους αλλά και τα ερωτήματα που τους έθεσε ο κ. Τουρνατζής δίνουν μια πρόγευση των όσων θα συζητηθούν και θα αναπτυχθούν στη διάρκεια της Ημερίδας και προϊδεάζουν για όλα εκείνα (γνώσεις, πρακτικές, συμβουλές, νέες ιδέες) που θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες!

Εργάζεσαι ως ασφαλιστικός σύμβουλος περισσότερα από 40 χρόνια και έχεις γίνει μέλος MDRT 26 φορές. Ποιο είναι το μυστικό σου στη διαχρονική επιτυχία;

Yossi Manor: Δεν υπάρχουν μυστικά, είναι η πίστη στη σημαντικότητα της δουλειάς που κάνω για τους πελάτες μου. Επιπροσθέτως, οι πελάτες έλκονται από τους ασφαλιστικούς συμβούλους που τους σέβονται και που πάντα είναι κοντά τους όταν τους χρειάζονται.

Πώς βοήθησε την καριέρα σου το να είσαι μέλος MDRT και να παρακολουθείς τα ετήσια συνέδρια;

Yossi Manor: Το MDRT συνέβαλε στην επιτυχία μου βήμα βήμα, δίνοντας έμφαση στη σπουδαιότητα της ισορροπίας μεταξύ εργασίας, οικογένειας και προσωπικής ευχαρίστησης. Τα ετήσια συνέδρια συνέβαλαν στο να βελτιωθώ ως επαγγελματίας σε όλα τα επίπεδα και να ξεχωρίσω από τους συναδέλφους μου.

Οι πελάτες πριν μπουν στο γραφείο μας, έχουν ήδη κάνει έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο για τα ασφαλιστικά προϊόντα και έχουν διαβάσει αρκετές δημοσιεύσεις σε blogs. Είναι η τεχνολογία εχθρός ή σύμμαχος στο επάγγελμά μας;

Yossi Manor: Η πρωτοποριακή τεχνολογία είναι φανταστική για εμένα και εφαρμόζω κάθε δυνατή τεχνολογία που εξυπηρετεί καλύτερα το επάγγελμά μου, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους πελάτες μου. Κατά την άποψή μου το πιο σημαντικό για τους πελάτες είναι να κατανοείς τις ανάγκες τους, κάτι στο οποίο η τεχνολογία δεν μπορεί να με αντικαταστήσει.

Στο LinkedIn προφίλ αναφέρεις ότι η σχέση με τον πελάτη χτίζεται με την προσωπική εξυπηρέτηση. Ποιος είναι ο ορισμός της προσωπικής εξυπηρέτησης για εσένα;

Yossi Manor: Η βασική μας διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό ως προς την εξυπηρέτηση, είναι το να αισθάνεται ο πελάτης ότι ο κάθε ένας στο γραφείο μας εργάζεται προσωπικά για αυτόν.

Χρησιμοποιώντας ένα κεντρικό σύστημα CRM, αναγνωρίζουμε ποιος πελάτης καλεί, έχουμε πλήρη εικόνα της συνεργασίας μας μαζί του και η συνομιλία γίνεται πιο προσωπική και πιο επαγγελματική. Βεβαίως δεν είναι εύκολο αυτό, αλλά προσπαθούμε συνεχώς να βελτιωνόμαστε.

MDRT day thessalonikiΗ Ημερίδα MDRT Day in Thessaloniki θα πραγματοποιηθεί στο MET HOTEL, ώρα έναρξης 09:15, αίθουσα Μαΐστρος, Tel: +30 2310 017 000, Fax: +30 2310 017 100, Email: [email protected], 26ης Οκτωβρίου 48, 54627 Θεσσαλονίκη).

Περισσότερα για τους ομιλητές εδώ.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας