Το σύστημα «bewell» της Interamerican μοχλός ανάπτυξης των ασφαλίσεων Υγείας

3511

31.000 ασφαλισμένοι μέσα σε 14 μήνες

Σημαντική ηλικιακή ανανέωση του πελατολογίου

Αξιοποίηση υποδομών στο οικοσύστημα υπηρεσιών υγείας

Η πρωτοποριακή στροφή της Interamerican, από τα τέλη 2018, σε ένα πρότυπο σύστημα ευέλικτης ασφάλισης Υγείας, σταδιακά αναδεικνύει τα σημαντικά πλεονεκτήματά του με την εισαγωγή της νέας λογικής για προσωποποιημένη ασφάλιση, με συμμέτοχο στη διαμόρφωση των καλύψεων τον ίδιο τον πελάτη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα «bewell», στο κλείσιμο του 2019, παρουσιάζει ήδη ένα χαρτοφυλάκιο 14,5 εκατ. ευρώ με περίπου 31.000 ασφαλισμένους, από τους οποίους οι 8 στους 10 ασφαλίζονται για πρώτη φορά στην εταιρεία. Όπως επισημαίνεται, χαρακτηριστικό της ευελιξίας του συστήματος είναι ότι, σε κάθε συμβόλαιο αντιστοιχούν 1,5 ασφαλισμένοι και 2,1 προϊόντα  ανά ασφαλισμένο, μέσα από το απεριόριστο εύρος επιλογών για καλύψεις. Φυσικά, το «bewell» έχει συμβάλει και στα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων της εταιρείας στον τομέα Υγείας, όπου τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα πέρυσι αυξήθηκαν κατά 3,8% έναντι του 2018, προσεγγίζοντας τα 110 εκατ. ευρώ.

Ήδη, ποσοτική έρευνα της Interamerican κατά τον περασμένο Νοέμβριο στο πελατολόγιο του «bewell», καταδεικνύει την ιδιαίτερα υψηλή ικανοποίηση των νεότερων και πιο μορφωμένων πελατών. Άλλωστε, η μέση ηλικία των ασφαλισμένων του συστήματος είναι τα 29 έτη. Το Net Promoter Score (NPS), ο σύνθετος δείκτης ικανοποίησης που αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης του προγράμματος σε τρίτους, είναι σημαντικά υψηλότερος από τα διεθνή standards στον τομέα ασφάλισης της Υγείας. Η πρόθεση ακύρωσης είναι αμελητέου ποσοστού  (0,9%), ενώ το «value for money» της ασφάλισης αναγνωρίζει το 73% των πελατών. Στη βάση αξιολόγησης αυτών των στοιχείων, η Interamerican θα συνεχίσει να υποστηρίζει την εμπορική στρατηγική της για υψηλή παραγωγικότητα και διεύρυνση του εταιρικού δικτύου Agency για διανομή και υπηρεσίες συμβουλευτικής στην ασφάλιση Υγείας.

Παράλληλα, αναπτύσσονται οι ποιοτικές υπηρεσίες του οικοσυστήματος Υγείας, με τον εμπλουτισμό της ασφαλιστικής κάλυψης με σειρά υπηρεσιών που κατευθύνουν τον πελάτη σε ένα νέο τρόπο ζωής, σε μια «νέα εμπειρία». Το δίκτυο ιατρών, οι ιδιόκτητες υποδομές (γενική κλινική Αθηναϊκή Mediclinic, πολυϊατρεία Medifirst στην Αττική) και η Γραμμή Υγείας 1010 βρίσκονται στον πυρήνα αυτών των υπηρεσιών, ενώ ευρύτερα θα παρέχονται δυνατότητες υπηρεσιών για την άσκηση, την ψυχική υγεία, τη διατροφή, τη λογο/εργοθεραπεία και την εκπαίδευση/ενημέρωση. Τόσο στο ασφαλιστικό μέρος όσο και στο πελατοκεντρικό φάσμα υπηρεσιών για καλύτερη υγεία, που αναπτύσσει η εταιρεία, έρχονται στο προσκήνιο προκλήσεις της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας οι οποίες αλλάζουν το τοπίο και σταδιακά οδηγούν σε έναν πιο πληροφορημένο και υπεύθυνο για την υγεία του, πολίτη.

Η στρατηγική της Interamerican για την ολοκληρωμένη διαχείριση της Yγείας, στο πλαίσιο της αποστολής της εταιρείας «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα», υλοποιείται με εστίαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα και πρόληψη. H Interamerican υποστηρίζει, σήμερα, τα ασφαλιστικά προγράμματά της με ένα πανελλαδικά αναπτυγμένο Δίκτυο Υγείας, που αριθμεί 1.422 επιλεγμένους ιατρούς, 731 χειρουργούς με ειδική σχέση συνεργασίας, 244 διαγνωστικά κέντρα και 32 νοσηλευτικά ιδρύματα. Στο Δίκτυο Υγείας περιλαμβάνονται και οι ιδιόκτητες υποδομές, στις οποίες εντός του 2020 αναμένεται να προστεθεί ένα νέο πολυϊατρείο Medifirst, στο Περιστέρι. Συνολικά κατά το 2019, στα δύο εταιρικά Medifirst (νοτίων και βορείων προαστίων) έτυχαν πρωτοβάθμιας φροντίδας με check-up, κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις 105.700 περιστατικά, αυξημένα κατά 23,8% έναντι του 2018.

Ειδικότερα το σύστημα υγείας  «bewell», που, όπως τονίζεται, εκφράζει μια νέα αντίληψη ολιστικής διαχείρισης της υγείας και ανανεώνει την  επί τρεις δεκαετίες και πλέον, πρωτοπόρο παρουσία της εταιρείας στον κλάδο, βασίζεται σε έξι τομείς επιλογών των ασφαλιζομένων: ιατρούς και διαγνωστικές εξετάσεις, διαχείριση επειγόντων περιστατικών, παροχή επιδομάτων, νοσηλεία λόγω ασθένειας ή ατυχήματος, νοσηλεία μόνο μετά από ατύχημα και φάρμακα. Το «bewell» εξατομικεύει απόλυτα την ασφαλιστική κάλυψη και την προσαρμόζει στις ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες του πελάτη, για τον ίδιο και για κάθε μέλος της οικογένειας του, ακολουθώντας τον σε κάθε ηλικιακή περίοδο της ζωής του. Το συμβόλαιο συνδιαμορφώνεται από την εταιρεία και τον πελάτη, με παραμετροποίηση όλων των δεδομένων και αξιοποίηση των ιδιόκτητων υποδομών της Interamerican για αποτελεσματικότερες και πιο άμεσες υπηρεσίες, προς όφελος του πελάτη.

Προηγούμενο άρθρο«TRAVEL Care» και «TRAVEL Cancellation» από την Interlife
Επόμενο άρθροΣυνεργασία ΣΥΑΕ με τον Όμιλο «Coordinators Π&Ε Καρναχωρίτη»