Τα oops έρχονται! (Η καμπάνια της ΕΑΕΕ για την Ημέρα Ασφάλισης)

873
eaee oops

Με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης στις 11/11 και πάντα στο πνεύμα της αποστολής της, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας επιμελήθηκε μια νέα καμπάνια για την ανάδειξη της αξίας της ασφάλισης και του ασφαλιστικού κλάδου γενικότερα.

 «Η νέα αυτή καμπάνια είναι μια ευκαιρία να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη σύνδεση του κλάδου μας με το κοινό. Ας την αξιοποιήσουμε με το να μοιραστούμε το μήνυμά της με όλους», επισημαίνει σε εγκύκλιο προς τα μέλη της ΕΑΕΕ η Γενική Δ/ντρια, κα Μαργαρίτα Αντωνάκη.

Κεντρικό concept της εκστρατείας είναι τα απρόβλεπτα γεγονότα, τα oops που δημιουργούν τις δικές τους ανατροπές στην πορεία της ζωής μας. Υπογραφή και κεντρικό μήνυμα είναι το moto της ΕΑΕΕ, Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω.

Από τις 11 έως τις 18 Νοεμβρίου σειρά posts στη σελίδα Facebook της ΕΑΕΕ θα προετοιμάσουν το κοινό για την καμπάνια που έρχεται και θα καλλιεργήσουν το αίσθημα προσμονής. Ήδη στις 11 Νοεμβρίου αναρτήθηκε το πρώτο post. Θα ακολουθήσουν 3 ακόμη δημοσιεύσεις (14/11, 17/11, 20/11).

Η κύρια φάση ξεκινά στις 21 Νοεμβρίου, με τη δημοσίευση του πρώτου video, με θέμα τον σεισμό. Παράλληλα, λανσάρεται ένας εκπαιδευτικός διαγωνισμός μέσα από το microsite theoops.gr. Εκεί το κοινό θα προσκαλείται να συμμετάσχει σε ένα διαδραστικό quiz γύρω από τα απρόβλεπτα γεγονότα της ζωής, με στόχο τόσο την ευαισθητοποίησή του όσο και την περαιτέρω εμπλοκή του (engagement) στην καμπάνια.

Θα ακολουθήσουν τρία ακόμα video, τα οποία θα προβάλλονται ανά δύο εβδομάδες (θέματα Σύνταξη, Αυτοκίνητο, Υγεία). Παράλληλα, το μήνυμα της εκστρατείας θα ενισχύεται και με περιεχόμενο στον λογαριασμό Facebook της ΕΑΕΕ.

Προηγούμενο άρθροERGO και ΣΕΓΑΣ εγκαινιάζουν μαζί την ERGO Marathon Expo
Επόμενο άρθροMειωμένη κατά 1,3% η ασφάλιση των μεταφερόμενων εμπορευμάτων το 2017