«Στον αέρα» νέα διαφημιστική εκστρατεία από τη Groupama Ασφαλιστική

522
Groupama logo 17 τελικο

Στον αέρα βρίσκεται από τις 15 Μαΐου η νέα τηλεοπτική και ψηφιακή εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής, με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς ίσως, μπορεί και ama», υπογραμμίζοντας ότι η εταιρεία βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες της, καλύπτοντας κάθε ασφαλιστική ανάγκη τους. Παράλληλα, η Groupama Ασφαλιστική λανσάρει μέσα στην εβδομάδα και την ανανεωμένη, αναβαθμισμένη εταιρική ιστοσελίδα της.

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία έχει διττό στόχο: να προβάλει αφενός το κύρος του διεθνούς Ομίλου Groupama και, αφετέρου, να αναδείξει την άμεση, εγγυημένη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών της Groupama Ασφαλιστικής, με την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται πλήρως στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε ασφαλισμένου, αποφεύγοντας, στον βαθμό που αυτό είναι εφικτό, τις εξαιρέσεις και τα «μικρά γράμματα».

Την ίδια στιγμή, η ιστοσελίδα της Groupama Ασφαλιστικής γίνεται πιο σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη και, κατ’ επέκταση, πιο γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Χάρη στον μοντέρνο σχεδιασμό της, προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα που προσφέρει η εταιρία προς ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Η ιστοσελίδα βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών και θα είναι διαθέσιμη στο κοινό στις επόμενες ημέρες. Σε συνδυασμό με την  ήδη υπάρχουσα εφαρμογή Groupama NOW, για κινητές συσκευές, που λανσαρίστηκε στις αρχές του έτους, συμπληρώνει το σύγχρονο «ψηφιακό» πρόσωπο της εταιρείας.

Η Groupama Ασφαλιστική εξελίσσεται και εμπλουτίζει διαρκώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, έχοντας πάντα ως σταθερή αξία τη δέσμευση απέναντι στον ασφαλισμένο.

Προηγούμενο άρθροΗ ΕΑΔΕ κατά των νέων ρυθμίσεων για το Ασφαλιστικό
Επόμενο άρθροΔυναμικό παρών και από την ΕΕΑΕ στις κινητοποιήσεις