Διεθνή

Ο αντίκτυπος του Covid-19 στη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών

Πρόσφατη δημοσκόπηση της GlobalData αποκάλυψε ότι η φήμη του ασφαλιστικού κλάδου έχει πληγεί παγκοσμίως, λόγω της πανδημίας Covid-19.

Η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι οι απόψεις των ερωτηθέντων για τις ασφαλιστικές εταιρείες σε ποσοστό 29% (το ένα τρίτο) έχουν αλλάξει προς το χειρότερο εξαιτίας της πανδημίας. Συνολικά, το 41% θεωρεί ότι η φήμη των ασφαλιστών έχει χειροτερεύσει, ενώ το 31% ότι έχει βελτιωθεί. Η κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης σημειώνει ότι ενώ η διαφορά είναι σημαντική, χωρίς να είναι τεράστια, όσον αφορά τη συνολική θετική και αρνητική γνώμη, η απάντηση «ουσιαστικά έχει χειροτερεύσει» είναι μακράν η μεγαλύτερη μη ουδέτερη απάντηση.

Ο αντίκτυπος του Covid-19 στη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών

Ο κ. Ben Carey-Evans, Ασφαλιστικός Αναλυτής της GlobalData, σχολιάζει: «Η πανδημία ήταν αναμφίβολα μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση για τους ασφαλιστές. Οι αποζημιώσεις σε ορισμένους κλάδους έχουν αυξηθεί, ενώ σε πολλούς κλάδους η ασφάλιση έχει γίνει πολύ δύσκολη. Ο βασικότερος λόγος που επηρέασε αρνητικά τη φήμη του κλάδου πιθανόν να είναι οι δικαστικές διαμάχες σχετικά με τις αποζημιώσεις διακοπής εργασιών, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020. Για παράδειγμα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, κορυφαίοι ασφαλιστές παραπέμφθηκαν στο δικαστήριο από την FCA, καθώς αρνήθηκαν να καταβάλλουν αποζημιώσεις. Υποστήριξαν ότι η πανδημία δεν καλύπτεται στα περισσότερα συμβόλαια. Τελικά έχασαν, αλλά η διαμάχη και η καθυστέρηση στην καταβολή των αποζημιώσεων προκάλεσαν ζημιά στη φήμη τους.

»Άλλος παράγοντας που είναι επίσης πιθανό να συνέβαλε, είναι η αγωνιώδης προσπάθεια των πελατών να βρουν κάλυψη για ταξιδιωτική ασφάλιση ή προστασία εισοδήματος.

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών υπήρξε ανέκαθεν βασικό ζήτημα για τους ασφαλιστές και ένας τομέας στον οποίο προσπαθούν σκληρά. Επομένως, δεν μπορούν να αντέξουν περαιτέρω ζημιά στη φήμη τους. Το κλειδί για το μέλλον πρέπει να είναι η διαφάνεια και η διασφάλιση ότι, ανεξάρτητα από τα ασφαλιστήρια που πωλούν, οι όροι πρέπει να είναι πολύ σαφείς στους καταναλωτές, προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω διαφωνίες».

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας