17 MDRT Members & 4 MDRT Aspirants από την Ελλάδα επέλεξαν να ταξιδέψουν στα τέλη Ιουνίου στη Βοστώνη, ώστε να παραστούν στο πρώτο, μετά το 2019, διά ζώσης Annual Meeting. Από τους πιο παλιούς έως τους πιο καινούριους, όλοι ένιωσαν, είδαν, βίωσαν, έμαθαν, εμπνεύστηκαν και 18 από αυτούς θέλησαν να μοιραστούν τις σκέψεις τους με τους αναγνώστες της «Α.Α.».

Νικόλας Γογγάκης, MDRT Member

Το φετινό συνέδριο του MDRT στη Βοστώνη ήταν για μένα μία μοναδική εμπειρία. Από τα πολλά φετινά ακούσματα, ξεχωρίζω την ακόλουθη σκέψη-προτροπή του Adrian George, που ήδη πλέον χρησιμοποιώ και εγώ με επιτυχία: «Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και, κατά συνέπεια, συμπεριφέρονται στον μέλλοντα εαυτό τους όπως θα συμπεριφέρονταν σε έναν ξένο άνθρωπο. Η λήψη των αποφάσεών τους λαμβάνεται είτε με το μυαλό είτε με την καρδιά. Όποια απόφαση και να πάρουν είναι σωστή. Σε εμάς επαφίεται να απλοποιήσουμε τα λόγια και τις διαδικασίες μας, ώστε να βελτιώσουμε τη μεταφορά του μηνύματός μας και να φέρουμε το μέλλον στο παρόν, ώστε αυτός ο “ξένος” άνθρωπος να γνωριστεί με τον συνομιλητή μας, για να δουν το κοινό τους συμφέρον». Το ραντεβού μας ανανεώνεται για το Nashville, τον Ιούνιο του 2023!

Σοφία Ζερβουδάκη, MDRT Member

Το φετινό Annual Meeting μου έδωσε την εξής δεύτερη ευκαιρία: να νιώσω εκ νέου τον ενθουσιασμό που ένιωσα στο Denver, το 2007, και επηρέασε όλη τη μετέπειτα επαγγελματική και προσωπική μου ζωή. και ταυτόχρονα να νιώσω ευγνώμων που, μετά από σχεδόν 3 χρόνια, είχα την ευκαιρία να επιστρέψω στο τόσο γνώριμο σκηνικό που περιβάλλει μια συνήθεια 15 ετών, η οποία μπήκε βίαια σε αδράνεια.

Όπως πάντα, εκείνα που κρατώ είναι μεστές προτάσεις, που αναβοσβήνουν σαν flash στο μυαλό μου:

  • Πώληση βασισμένη σε αξία: Τι μπορώ να πω την επόμενη φορά, ώστε να σου προσφέρω μεγαλύτερη αξία;
  • Ποια ημέρα χαλάς τα περισσότερα χρήματά σου ;
  • Μετά τα 65, κάθε ημέρα είναι Κυριακή.
  • Χρειάζονται 5 θετικά συναισθήματα, για να αντισταθμίσουν 1 αρνητικό.
  • Πιθανότητα vs Συνέπειες: Με προσέλαβες για να δουλέψω στον κόσμο των συνεπειών όχι των πιθανοτήτων.

Και κάτι ακόμα… μέσα από ένα focus session που απευθυνόταν στα μέλη του MDRT Global Services, δηλαδή σε ανθρώπους-ηγέτες που καλούνται να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν τις ομάδες τους, ώστε να είναι αποτελεσματικές και ταυτόχρονα υγιείς, δεμένες, χαρούμενες και αποφασισμένες, με επίκεντρο πάντα την αρχή του “mindful leadership”, εντόπισα το άρθρο του Harvard Business Review με τίτλο “The Power of Small Wins”. Μία δίλεπτη, περιεκτική ανάγνωση του άρθρου μάς θυμίζει γιατί οι μικρές καθημερινές νίκες είναι ζωτικής σημασίας για το άτομο και το εργασιακό περιβάλλον στο οποίο ανήκει.

Απόστολος Κόκκοβας, MDRT Member

Νέα Υόρκη, σημείο μηδέν. Οι βάσεις των δίδυμων πύργων με όλα τα ονόματα των νεκρών χαραγμένα πάνω στο τείχος. Ακραία κατάσταση, μοναδικά συναισθήματα… Στο μυαλό μου γύρισε η σκέψη για το πόσο σημαντική είναι η δουλειά μας. Ακόμα και σε ακραίες περιπτώσεις η ιδιωτική ασφάλιση είναι εκεί, δίπλα στις οικογένειες όλων αυτών που χάθηκαν, δίνοντας λύσεις μέχρι να προσαρμοστεί πλέον η οικογένεια και τα παιδιά στα νέα δεδομένα της ζωής τους. Στη Βοστόνη, στο συνέδριο του MDRT, στο οποίο ήταν τιμή μου που συμμετείχα για πρώτη φορά, διαπίστωσα ότι οι ασφαλιστικές ανάγκες σε όλον τον κόσμο είναι ίδιες και τα πετυχημένα άτομα που υπηρετούν την ιδιωτική ασφάλιση είναι όλα ξεχωριστά. Ο καθένας έχει αυτό το κάτι μοναδικό πάνω του που τον ξεχωρίζει και οι περισσότεροι έχουν μια μεγάλη αγκαλιά, για να κλείσουν μέσα της όλα τα προβλήματα του κόσμου με ασφάλεια!

MDRT Annual Meeting 2022: Εικόνες με χρώμα Βοστώνης

Σάλβος Κοσμαδάκης, MDRT Member

Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσω την πρώτη μου εμπειρία στο Annual Meeting του MDRT. Μόνο αν κάποιος το ζήσει από κοντά θα καταλάβει! Νιώθω πολύ τυχερός που το έζησα. 

Άσπα Κωσταράκου, MDRT Aspirant

Πρώτη φορά στο συνέδριο του MDRT και δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο από το να παρακολουθήσω όσο το δυνατόν περισσότερες ομιλίες. Κάθε ομιλία έκρυβε και έναν θησαυρό, από αυτούς που, όταν τους βρίσκεις, τους φυλάς για πάντα. Αυτό που μου έμεινε από το συνέδριο είναι ότι από όλους τους επαγγελματίες, οποιουδήποτε κλάδου, έχεις να πάρεις εφόδια για τη δική σου προσπάθεια. Μπορεί να ήταν η πρώτη φορά, αλλά σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία!

Δημήτρης Μαντάκος, MDRT Aspirant

Η σπουδαιότερη εμπειρία μου ήταν ότι γνώρισα και μίλησα με ανθρώπους πραγματικά παθιασμένους με την πώληση της ασφάλειας ζωής.

Απλά νούμερα, πραγματικά, με πολλαπλασιασμούς, χωρίς να δέχονται αντιρρήσεις, γιατί απλά αυτές ήταν επιφανειακές δικαιολογίες. Και εκείνοι εκεί, εστιασμένοι στο σήμερα, για να υπάρχει ελπίδα για το αύριο. 

Ράνια Μιχαλοπούλου, MDRT Aspirant

Είναι μια καταπληκτική εμπειρία, την οποία προτείνω σε κάθε ασφαλιστή να ζήσει. Αξίζει να βγαίνουμε από τον μικρόκοσμό μας και να ανοίγουμε τους ορίζοντές μας.

Πηγαίνοντας στο συνέδριο, είδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πώς κάνουμε την ίδια δουλειά άνθρωποι τόσο διαφορετικοί μεταξύ μας. Άνθρωποι από διαφορετικές ηπείρους, διαφορετικές χώρες, κουλτούρες, εκπαίδευση, τρόπο ζωής, συνήθειες, συνθήκες, ευκαιρίες, αλλά με ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό, τη θέληση για επιτυχία. Τι μου έμεινε;

  • Οι περιορισμοί που βάζουμε είναι δικοί μας. αυτό που μας περιορίζει είμαστε εμείς.
  • Όταν πιστεύουμε στους περιορισμούς μας, δεν έχουμε λόγο να τους αμφισβητούμε, και για αυτό τους διατηρούμε.
  • Κάθε εμπόδιο υποστηρίζεται από τις αξίες και την κουλτούρα που έχει το άτομο. 
  • Οι λέξεις είναι δωρεάν, αλλά μας κοστίζουν πολύ. Είναι σημαντικό να ξέρουμε τι λέμε.
  • Ο κόσμος δεν αγοράζει το προϊόν, αλλά την ιστορία που υπάρχει πίσω από αυτό.
  • Πολλές φορές ψάχνουμε να βρούμε λόγους για να αποτύχουμε και όχι τους λόγους που θα μας φέρουν στην επιτυχία.
  • Η ανάπτυξή μας θα έρθει από τις ερωτήσεις που κάνουμε, όχι μόνο από το προϊόν που πουλάμε.
  • Μάθε πώς να ρωτάς για αυτό που θέλεις.
  • Η συνέχεια και η συνέπεια σε αυτό που κάνουμε, η συνεχής και σταθερή δραστηριότητα είναι βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία.

Άννα Νιολάκη, MDRT Member

Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Όντας δύο χρόνια μέλος του MDRT, αλλά πρώτη φορά στο παγκόσμιο συνέδριο, επιβεβαιώθηκε ο λόγος που διάλεξα αυτό το επάγγελμα: η προσφορά στον άνθρωπο και η συνεχής προσπάθεια να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερη, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. 

Αυτά που κρατάω είναι πολλά, αλλά τα δύο πράγματα που ξεχωρίζω είναι: πρώτον, για να φτάσεις μακριά χρειάζεσαι ομάδα και, δεύτερον, το αντίθετο της επιτυχίας δεν είναι η αποτυχία αλλά η έλλειψη προσπάθειας. 
See you in Tennessee 2023!

MDRT Annual Meeting 2022: Εικόνες με χρώμα Βοστώνης

Μιχάλης Παπαμιχαήλ, MDRT Member

Μοναδική εμπειρία. Για άλλη μια φορά, το MDRT μάς δίδαξε και μάς μετέδωσε το όραμα της επιτυχίας. Στοχεύοντας ψηλά και ξεπερνώντας τα όριά μας, η εξέλιξη και οι μεγάλες επιτυχίες είναι μονόδρομος.

Αστέριος Πατσιάς, MDRT Member

Το να είσαι μέλος του MDRT αποκτά μεγαλύτερη αξία, όταν ο τίτλος αυτός μετουσιώνεται σε ποιότητα, που φαίνεται συνεχώς στις σχέσεις σου με τους πελάτες σου. 

Θωμάς Πουρλίδας, MDRT Member

Ένα 4ήμερο γεμάτο παρακίνηση, νέες ιδέες, σωστές επαγγελματικές πρακτικές, όπως η ακόλουθη: «H καλύτερη στρατηγική είναι το να είσαι πραγματικά πολύ καλός στη δουλειά σου! Εάν αυξήσεις κατά 1% τον στόχο σου, τότε οπωσδήποτε θα πρέπει να αυξήσεις κατά 1% τις καλές επαγγελματικές σου συνήθειες».

Κάθε συνέδριο του MDRT αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία, για να δούμε από άλλη οπτική το επάγγελμα, την καριέρα μας, και να αναπτυχθούμε περισσότερο, με στόχο να προσφέρουμε περισσότερη αξία στους ανθρώπους, με τους οποίους συνεργαζόμαστε.

Ο πιο εύκολος τρόπος, για να πετύχεις, είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις, να πιστεύεις στον εαυτό σου και να αναζητάς τη γνώση διαρκώς. Όλα αυτά μπορεί να σου τα προσφέρει η συμμετοχή σου σε ένα MDRT Annual Μeeting!

Νίκος Στυλιανός, MDRT Member

Πρώτη χρονιά μέλος του MDRT και πραγματικά αυτό που ένιωσα στο συνέδριο ήταν κάτι μοναδικό. Ανατριχίλα, την πρώτη μέρα, από το ανθρώπινο μονοπάτι της επιτυχίας που σχημάτισαν Top και Court of the Table μέλη, απλά για να μας χειροκροτήσουν και να μας καλωσορίσουν. Εντυπωσιασμός από το διαφορετικό mindset και ειδικά από τον τρόπο που όλοι ήθελαν να σε βοηθήσουν. Αν πρέπει να ξεχωρίσω δύο πράγματα, τότε θα πω: Πρώτον, πάρε προσωπικό, ώστε να είσαι έξω και να πουλάς παραπάνω και, δεύτερον, πούλα ακριβά τον εαυτό σου, γιατί το αξίζεις.
Nashville USA 2023, θα είμαστε ξανά εκεί!

Δημοσθένης Συκοβάρης, MDRT Member

Από κάθε Ετήσιο Συνέδριο του MDRT, κάθε φορά παίρνω ιδέες, όχι απαραίτητα καινούριες, γιατί συχνά χρειάζεται να έχεις ακούσει μία ιδέα αρκετές φορές, πριν μπορέσεις να την αφομοιώσεις.

Ανάμεσα σε πολλές αξιόλογες παρουσιάσεις, ξεχώρισα το Focus Session του Adrian George, με τίτλο “Simplify, Engage and get the Yes”, και θέλω να μοιρασθώ κάποιες σκέψεις του: «Το πρώτο πράγμα που αγοράζει ο υποψήφιος πελάτης από εμάς είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Για να μας αγοράσει, όμως, πρέπει να αγοράσουμε εμείς πρώτα αυτόν, υπό την έννοια να τον καταλάβουμε (Understand). Αναρωτηθείτε τι σκέφτεται, συζητήστε για τα προβλήματα και τις ανησυχίες του, για να μάθετε τις επιθυμίες και τις ανάγκες του. Με αυτόν τον τρόπο θα συνδεθείτε καλύτερα μαζί του και θα τον κάνετε να ενδιαφερθεί (Engage). Μιλήστε στη γλώσσα του και απλοποιήστε τη διαδικασία (Simplify), γιατί όπως είπε ο Leonardo Da Vinci “Η απλότητα είναι η απόλυτη σοφιστεία”. Δώστε του επιλογές και ρωτήστε τι προτιμά και γιατί, ώστε να σκεφθεί πώς θα ξεκινήσει την ασφάλισή του και όχι αν θα την ξεκινήσει. Όταν ο πελάτης πει πρώτα ένα ΟΧΙ, είναι πιο εύκολο στη συνέχεια να πει το ΝΑΙ!».

Γιάννης Τσαλπαράς, MDRT Member

Αυτό που αποκόμισα από το πρώτο μου in person meeting δεν ήταν τόσο από τις ομιλίες, όσο από την αύρα του χώρου, που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι έχεις πετύχει κάτι μοναδικό. το καλύτερο. Γύρω σου, υπάρχουν άνθρωποι από όλον τον κόσμο που πέτυχαν το ίδιο μ’ εσένα και βρίσκονται εκεί, πρόθυμοι να μοιραστούν τις ιδέες τους. Αυτό που σίγουρα κρατάω από τις ομιλίες είναι ότι ο Ηγέτης θα πρέπει να έχει μία δομημένη MDRT Εβδομάδα και να εργάζεται Χωρίς Όρια. Μόνον έτσι μπορεί να είναι σίγουρος ότι κάθε χρόνο θα βρίσκεται σε αυτό το meeting, κατακτώντας τη μία κορυφή μετά την άλλη.  

MDRT Annual Meeting 2022: Εικόνες με χρώμα Βοστώνης

Λία Τσιλιμάντου, MDRT Aspirant

Μία προτροπή του Ryan Avery ήταν εκείνη που με άγγιξε ιδιαίτερα: Προσπάθησε να επεκτείνεις την comfort zone σου! Μην προσπαθήσεις να βγεις έξω από αυτή, γιατί αυτό σημαίνει θα επιστρέψεις μέσα ξανά. Και ένα quote της Maya Angelou, που πιστεύω ότι είναι όλη η ουσία της πρώτης συνάντησης με τον υποψήφιο πελάτη: Οι άνθρωποι θα ξεχάσουν τι είπες, οι άνθρωποι θα ξεχάσουν τι έκανες, αλλά οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ πώς τους έκανες να νιώσουν.

Στράτος Τσοπανίδης, MDRT Member

Από ένα γεμάτο ερεθίσματα συνέδριο –το πρώτο για εμένα–, κράτησα κάτι που το ένιωσα σοφό: Η επιτυχία του παρελθόντος δεν θα εξασφαλίσει μελλοντικές δουλειές. Η φήμη μας πολλαπλασιάζει τη δουλειά μας, αλλά δεν την αντικαθιστά.

Κατερίνα Χαραλαμπίδου, MDRT Member

«Η καλύτερη μέθοδος ανάπτυξης είναι όταν το κάνουν οι πελάτες σου για σένα παραγωγικά!», είπε ο Jay Baer και ανέλυσε μία στρατηγική που μπορούμε να ακολουθήσουμε, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουμε το «word of mouth» (το από στόμα σε στόμα) για εμάς από τους πελάτες μας. Μίλησε για τον τρόπο που μπορούμε να προσφέρουμε ξεχωριστή μεν, αξέχαστη δε εμπειρία στον πελάτη μας και να τον κάνουμε να μη σταματάει να μιλάει για εμάς!

Κυριάκος Χατζηστεφάνου, MDRT Member

Από όλες τις τοποθετήσεις και τις πρακτικές του Συνεδρίου επιλέγω να επικοινωνήσω αυτή του Story Telling. Οι Kindra Hall και Jay Baer στις ομιλίες τους έδωσαν μία ξεχωριστή χροιά σε αυτό. Ταυτίστηκαν απόλυτα με την επαγγελματική μας ιδιότητα και ταύτισαν διάφορες πτυχές της διαδικασίας πώλησης με το “Story telling”, αναδεικνύοντας τελικά την αξία αυτού μέσα από το αποτέλεσμα.

Μερικές από τις τοποθετήσεις τους:

  • Επικοινώνησε με τον πελάτη σου μέσω μιας ιστορίας και άφησέ την να αιωρείται. Κίνησέ του το ενδιαφέρον και περίμενε αυτός να κάνει το πρώτο βήμα.
  • Οι άνθρωποι γενικότερα δεν αγοράζουν το προϊόν. Αγοράζουν την ιστορία που θα τους πεις.
  • Η κάθε ιστορία κρύβει τη δική της ξεχωριστή σημασία για τον καθένα. Απλά πες την ιστορία.
  • Οι ιστορίες είναι η γέφυρα μεταξύ των ανθρώπων.
  • Όταν ακούμε μια ιστορία, προσπαθούμε και ταυτιζόμαστε με αυτή.
  • Τα Double Τree Hotels διαδίδουν ιστορίες στους πελάτες τους και εξαιτίας αυτού έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους, ενώ είναι η μόνη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Αμερική που δεν δίνει υπέρογκα ποσά σε διαφημίσεις.
MDRT Annual Meeting 2022: Εικόνες με χρώμα Βοστώνης

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

  • Ετικέτες
  • MDRT
Προηγούμενο άρθροEY: Ανθεκτικές οι παγκόσμιες συγχωνεύσεις και εξαγορές (M&A)
Επόμενο άρθρο4 ερωτήματα για Allianz/Ευρωπαϊκή Πίστη