Διαμεσολαβούντες

Life Plan: Βραβεύτηκε για την ψηφιακή εφαρμογή της

Το 3ο βραβείο (Bronze) στη κατηγορία Best CRM / Data Analytics / Customer-Profiling Initiative των Digital Finance Awards 2023 απέσπασε η εταιρεία Life Plan, για την ψηφιακή εφαρμογή Life Plan – CRM/Mobile App – Insurance agent’s digital assistant – Management tool.

Το συγκεκριμένο εργαλείο, το οποίο σχεδιάστηκε από την ίδια την εταιρεία και υλοποιήθηκε από την εταιρεία Fresh Voltage, αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία της Life Plan! Η ψηφιακή εφαρμογή είναι απολύτως προσαρμοσμένη στον κύκλο πωλήσεων κάθε ασφαλιστικού πράκτορα, ενώ διαθέτει ένα ιδιαίτερα φιλικό, εύχρηστο και λειτουργικό CRM. Καλύπτει τις ανάγκες του επαγγέλματος και ενσωματώνει ένα μεγάλο εύρος λειτουργιών, ιδιαίτερα στην mobile έκδοσή της. Επιπλέον, προσφέρεται ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, καθιστώντας την εφαρμογή ψηφιακό βοηθό για όλες τις εργασίες του ασφαλιστικού πράκτορα της Life Plan.

Το βραβείο το οποίο απονεμήθηκε στην Life Plan την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια της σχετικής τελετής απονομής, το παρέλαβαν, ο κ. Δημήτρης Γαβαλάκης (ιδιοκτήτης και συντονιστής της Life Plan) και οι συνεργάτες της εταιρείας οι οποίοι συνετέλεσαν στην υλοποίηση του έργου, κα Φωτεινή Κουκουλιάκου (συντονιστής ασφαλιστικών πρακτόρων), κα Κατερίνα Κλάρα (ασφαλιστικός πράκτορας) και κ. Λάζαρος Τριανταφυλλίδης (ασφαλιστικός πράκτορας). Εκ μέρους της Fresh Voltage το βραβείο παρέλαβε ο CEO της εταιρείας κ. Άρης Κουκουσέλης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Digital Finance Awards επιβραβεύουν τις καινοτόμες προσεγγίσεις και τα πρωτοποριακά έργα αναβάθμισης στο Digital Banking & Digital Insurance από Τράπεζες, Ασφαλιστικές, High-Tech Providers, Fintechs και Insurtechs.

Μετά το τέλος της απονομής, ο κ. Δημήτρης Γαβαλάκης, δήλωσε ότι: «Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μας γιατί η σημερινή βράβευση είναι το αποτέλεσμα μιας ομαδικής δουλειάς και εντατικής προσπάθειας που όλους εδώ στην Life Plan μας κάνει υπερήφανους. Το συγκεκριμένο εργαλείο αποτελεί πολύτιμο βοηθό για τους συνεργάτες μας ενσωματώνοντας όλα όσα χρησιμοποιούσαμε και εξελίξαμε επί 25 χρόνια στο management ασφαλιστικών πρακτόρων. Παράλληλα, μέσω της πληθώρας δεδομένων (Analytics, KPIs) που παρέχονται από την εφαρμογή, ο συνεργάτης, αλλά και ο συντονιστής του, μπορούν να διαπιστώσουν με ακρίβεια τους τομείς στους οποίους είναι απαραίτητη και χρήσιμη η παρέμβαση του management, ώστε να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα και να αυξηθεί η παραγωγικότητα».


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας