Κορυφαίο Superbrand της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς η Interamerican

24

Στο πλαίσιο του θεσμού «Corporate Superbrands 2018-2019», η Interamerican ξεχώρισε με την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ των εταιρειών που προκρίθηκαν στην τελική επιλογή από την ασφαλιστική αγορά.

Συνολικά, αναδείχθηκαν οι κορυφαίες επωνυμίες σε 37 κατηγοριοποιημένους κλάδους του επιχειρείν από όλο το φάσμα της ελληνικής οικονομίας, ενώ υπήρξε διάκριση και για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, όπου το βραβείο μοιράστηκαν επτά ΜΚΟ με σημαντικό κοινωνικό έργο. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τις επτά διακεκριμένες ΜΚΟ έχει υποστηρίξει ή υποστηρίζει η Interamerican, στοιχείο που υπογραμμίζει την ευστοχία των επιλογών και συμπράξεων της εταιρείας στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας.

Οι κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες αναδείχθηκαν μετά από αξιολόγηση της κριτικής επιτροπής και δημοσκόπηση κοινής γνώμης, που διενεργήθηκε από την εταιρεία ερευνών Marc A.E. Η κριτική επιτροπή, που βαθμολογεί τις εταιρείες, απαρτίζεται από 16 ενεργά μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας τα οποία έχουν θεσμικό, κατά κανόνα, ρόλο, στην ελληνική οικονομία. Από τον αρχικό κατάλογο 1.500 περίπου εταιρειών, αναδείχθηκαν 7 εταιρικές επωνυμίες ανά κατηγορία, που έλαβαν επίσης την αναγνώριση του Superbrand.

Η επιλογή των εταιρειών που βραβεύθηκαν, έγινε με τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας και Δύναμη Φήμης
  • Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια
  • Εταιρική Υπευθυνότητα
  • Αγορά (ποιότητα, τιμή προϊόντος, υπηρεσίες)
  • Εργασιακές Σχέσεις (σύννομη και διάφανη λειτουργία, κλίμα και πρακτικές)
  • Κοινωνία (χορηγικές, πολιτισμικές και κοινωνικές πρωτοβουλίες)
  • Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Η Interamerican, που φέτος γιορτάζει τα 50 χρόνια της στο προσκήνιο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, χαρακτηρίζεται από την απόλυτη αναγνωρισιμότητα του brand, τη σταθερή οργανική κερδοφορία σε βάθος χρόνου και την υψηλή φερεγγυότητα, που υποστηρίζει την αξιοπιστία της και υπογραμμίζεται από τον ιδιαίτερα υψηλό δείκτη, και για τα διεθνή standards, Net Promoter Score (63).

Ακόμη, διακρίνεται για την πρωτοποριακή στην ασφαλιστική αγορά, εδώ και 15 χρόνια, πρόοδο σε σχεδιασμό, διεθνείς δεσμεύσεις, πρωτοβουλίες – πρακτικές και λογοδοσία στο πεδίο της Εταιρικής Υπευθυνότητας και στο ευρύτερο πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης, με συνεχή δημιουργία αξίας για όλους τους stakeholders. Η εταιρεία κατά το 2018 διένειμε οικονομική αξία (κοινωνικό προϊόν) 196,9 εκατ. ευρώ.

Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 3 Ιουνίου, οργάνωσε η «Superbrands Greece», την οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα η Συμεών Γ. Τσομώκος Α.Ε. Σημειώνεται πως ο θεσμός είναι ενεργός σε 90 χώρες.