Εταιρείες

International Life: Περιστατικά που εξυπηρέτησε το 2012

Τα απολογιστικά στοιχεία, που ανακοίνωσε πρόσφατα η International Life και αφορούν τα περιστατικά που εξυπηρέτησε το 2012, αποτυπώνουν την πελατοκεντρική εταιρική κουλτούρα και την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της. 
Συγκεκριμένα:
• Οι ασφαλιζόμενοι της εταιρείας απόλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο σύστημα αποζημιώσεων ζωής, υγείας, αυτοκινήτου, πυρός και λοιπών κλάδων, με συνολικές αμοιβές που άγγιξαν τα €46,9 εκατ. 
• Η εταιρεία αποζημίωσε το 98,8% των περιστατικών ζωής, ατυχημάτων και ιατρικών περιπτώσεων που υποβλήθηκαν, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για ποιοτική ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της. 
• Η αμεσότητα και η ταχύτητα των διαδικασιών αποτελεί σημαντική παράμετρο της πολιτικής που εφαρμόζει, καθώς, ενδεικτικά, κατά τη διάρκεια του 2012, η εταιρεία ικανοποίησε το 93,0% των αποζημιώσεων ζωής, μέσα σε χρονικό διάστημα 10 ημερών από την υποβολή των δικαιολογητικών. 
• Τέλος, η εταιρεία έχει αναπτύξει ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης και ανταπόκρισης παραπόνων.

Παράλληλα, η International Life έχει αναλάβει ενεργή δράση και στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος «Ανταπόδοση Ζωής», βασικός άξονας του οποίου είναι η ενεργός στήριξη του Μη Κερδοσκοπικού Σωματείου «Δεσμός». 

Ο κ. Γιάννης Μπράβος, Δ/νων Σύμβουλος του Ομίλου International Life, επισήμανε σχετικά: «Η πολιτική που εφαρμόζουμε στην International Life βασίζεται στις αρχές της διαφάνειας, της άμεσης ανταπόκρισης στα αιτήματα των ασφαλισμένων μας και της ολοκληρωμένης προσέγγισης κάθε αιτήματος. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, καθώς οι πελάτες μας αναγνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλλουμε για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και υπευθυνότητα».

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας