Εταιρείες

Η Interamerican τιμά την επιχειρηματικότητα στη Βόρεια Ελλάδα

Η Interamerican στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας εκδήλωσης που οργάνωσε και φέτος στη Θεσσαλονίκη, στις 7 Φεβρουαρίου, τίμησε εταιρείες που ξεχωρίζουν και εγκαινίασε τα νέα της γραφεία.

Για την Interamerican των 50 ετών, η αναγκαιότητα της ανάπτυξης περνά μέσα από την αναγνώριση και ανάδειξη τόσο των υποδειγματικά επιτυχημένων επιχειρήσεων με «μεγάλη ιστορία» όσο και νεοφυών επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, που βασίζονται στην καινοτομία και τη συνεργασία. Σε συνδυασμό με την αντίληψη για τη σημασία της αποκεντρωμένης ανάπτυξης και της σημαντικής συμβολής της επιχειρηματικής κοινότητας της Βορείου Ελλάδος στην εθνική οικονομία, η εταιρεία έδωσε ουσιαστικό περιεχόμενο στην καθιερωμένη, ετήσια εκδήλωση που οργάνωσε και φέτος στη Θεσσαλονίκη στις 7 Φεβρουαρίου, τιμώντας εταιρείες που ξεχωρίζουν.

Γ. Καντώρος: «Η ανάπτυξη περνά μέσα από μεγάλες αλλαγές»

Κατά το δείπνο που παρέθεσε η Interamerican σε εκπροσώπους βορειοελλαδικών επιχειρήσεων, συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων Agency και Brokers, καθώς και φίλους της εταιρείας και με αφορμή τον εορτασμό, φέτος, της 50ετίας της εταιρείας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος, αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη αξία που έχει για μια ιστορική εταιρεία το παρελθόν, ως βάση αναφοράς και εμπειρίας για βιώσιμη ανάπτυξη και προοπτική στο μέλλον.

Ο επικεφαλής της Interamerican επεσήμανε τις ταχύτατα συντελούμενες μεταβολές -διεθνώς και στη χώρα μας- στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον και τις ανατρεπτικές αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή τεχνολογία στη ζωή και το επιχειρείν.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, η έγκαιρη προσαρμογή είναι μονόδρομος για επιχειρήσεις και κράτος, δεδομένου ότι οι συνεχείς περικοπές δεν αποτελούν λύση βιωσιμότητας, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη για δημιουργικές, δυναμικές αλλαγές και για συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στα κρίσιμα μεγάλα ζητήματα.

Ειδικότερα «για τα θέματα ασφαλιστικού ενδιαφέροντος όπως είναι η συντάξεις, η υγεία και οι κίνδυνοι από φυσικές καταστροφές, η αναγκαιότητα συνεργασίας και αλλαγών προβάλλει επιτακτικά ως η μοναδική διέξοδος», παρατήρησε ο κ. Καντώρος.

Αναφερόμενος στην Interamerican, ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε ότι η εταιρεία ακολουθεί έναν δρόμο μεγάλης προοπτικής, που βασίζεται στη διατήρηση σταθερής κερδοφορίας -η οποία ήταν ικανοποιητική και κατά το 2018- και αποδοτικών επενδύσεων σε δραστηριότητες αιχμής: στην υγεία, την τεχνολογία, την καινοτομία και τους ανθρώπινους πόρους.

Ακόμη, τόνισε τη διευρυμένη λογική προσέγγισης των συγχρόνων αναγκών του πελάτη, με την εταιρεία να γίνεται μέρος της καθημερινότητάς του, ώστε ο ασφαλισμένος να έχει ποιοτικότερη, ασφαλέστερη και μεγαλύτερη σε διάρκεια ζωή.

«Διεθνώς, στις αναπτυγμένες ασφαλιστικές αγορές δημιουργείται μια τάση προς ένα εμπλουτισμένο, σύνθετο μοντέλο, το οποίο συνδυάζει ασφάλιση και υπηρεσίες. Στην Interamerican, εργαζόμαστε ήδη πάνω σε αυτό το μοντέλο» επεσήμανε.

Κατά την εκδήλωση, η Interamerican τίμησε και φέτος βορειοελλαδικές εταιρείες που συγκεντρώνουν μοναδικά χαρακτηριστικά και παρουσιάζουν επιτεύγματα, αποτελώντας πρότυπα επιχειρηματικότητας.

Ως πρότυπο οικογενειακής επιχείρησης με μακρά συνέχεια-παράδοση και δημιουργία αξίας για την εθνική οικονομία, τιμήθηκε η Οινοποιία ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΑΝΤΑΛΗΣ Α.Ε.

Για τις καινοτόμες τεχνολογικές υπηρεσίες τηλεϊατρικής και την υποστήριξη της πρόληψης στον τομέα της υγείας τιμήθηκε η VIVADO A.E., ενώ ως πρότυπο συνεργασίας, κοινωνικής επιχειρηματικότητας και προϊοντικής ποιότητας στον πρωτογενή τομέα, η συνεταιριστική επιχείρηση γάλακτος «8 ΓΥΝΑΙΚΕΣ» από το Γυναικόκαστρο Κιλκίς.

ekdilosi thessaloniki 2019
Διοικητικά στελέχη της Interamerican, κατά την εκδήλωση εγκαινίων των νέων γραφείων της στη Θεσσαλονίκη.

Εγκαίνια νέων γραφείων στη Θεσσαλονίκη

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Interamerican στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκαν στις 8 Φεβρουαρίου και τα εγκαίνια των νέων γραφείων της εταιρείας, στην πλατεία Ελευθερίας.

Η Διοίκηση της εταιρείας με επικεφαλής τον Γιάννη Καντώρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο, και τον Τάσο Ηλιακόπουλο, Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων και Marketing, οι συνεργάτες πωλήσεων και οι εργαζόμενοι με την παρουσία τους σήμαναν την επίσημη έναρξη των εργασιών σε ένα σύγχρονο, λειτουργικό και φιλόξενο για τους πελάτες χώρο, στον οποίο στεγάζονται οι διοικητικές υπηρεσίες και το διοικητικό γραφείο πωλήσεων Θεσσαλονίκης.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας