Η MetLife ανοίγει τις πόρτες σε ταλαντούχους νέους

354

Η MetLife, συνεχίζοντας την υποστήριξη προς τους νέους, υποδέχτηκε πρόσφατα στα κεντρικά της γραφεία μια ομάδα 50 φοιτητών στο πλαίσιο του επιτυχημένου θεσμού «Business Days» που διοργανώνει το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας με την υποστήριξη του κ. Ι. Λαδόπουλου, καθηγητή της ΑΣΟΕΕ.

Ο θεσμός των «Business Days», τον οποίο η MetLife συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα για δεύτερη συνεχή χρονιά, χαρακτηρίζεται από εκπαιδευτικές επισκέψεις φοιτητών και αποφοίτων διαφόρων πανεπιστημιακών σχολών σε πολυεθνικές επιχειρήσεις, οι οποίες συνοδεύονται από παρουσιάσεις-σεμινάρια ανώτατων στελεχών των επιχειρήσεων.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στη MetLife, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τη λειτουργία μιας ασφαλιστικής Εταιρείας, καθώς και για τις δραστηριότητες και τα τμήματα της MetLife μέσα από μια σειρά παρουσιάσεων έμπειρων ανώτατων στελεχών. Οι ομιλητές μοιράστηκαν με τους φοιτητές προσωπικές τους εμπειρίες, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν ειδικές συμβουλευτικές συναντήσεις για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους για τη σημερινή αγορά εργασίας.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η ομιλία του κ. Δ. Μαζαράκη, Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της MetLife, ο οποίος μοιράστηκε με τους φοιτητές την εμπειρία του και τους έδωσε χρήσιμες συμβουλές για την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Ο κ. Μαζαράκης αρχικά μίλησε για την πορεία του στον ασφαλιστικό χώρο, αλλά και τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζει η ασφαλιστική αγορά. Αφού έκανε μια σύντομη παρουσίαση των λειτουργιών της MetLife από πλευράς Διοίκησης, στη συνέχεια, απάντησε σε πολλά ερωτήματα των φοιτητών σχετικά με την επαγγελματική τους πορεία, αλλά και τις πραγματικές τάσεις της αγοράς.

Για τη MetLife, ο θεσμός των «Business Days» αποτελεί συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα και τον επιχειρηματικό χώρο μέσα από μια διαδικασία που είναι επωφελής για όλες τις πλευρές. Ανοίγοντας τις πόρτες σε ταλαντούχους φοιτητές και αποφοίτους, δίνεται η δυνατότητα στη νέα γενιά να ενημερωθεί για την πραγματική αγορά, να διευρύνει τα γνωστικά της πεδία περνώντας από την θεωρία στην πράξη.

Αξιοσημείωτο ήταν το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός των συμμετεχόντων, που εκφράστηκε μέσα από πληθώρα ερωτήσεων και αποριών, γεγονός που αποδεικνύει την αναγκαιότητα ενίσχυσης παρόμοιων πρωτοβουλιών που στόχο έχουν να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα εφόδια στη νέα γενιά στην Ελλάδα.

Προηγούμενο άρθροΚαλάθι και… €1.400 δώρο από την Prime Insurance
Επόμενο άρθροΚατερίνα Σαββαΐδου: Σπεύστε να ασφαλίσετε τα οχήματά σας