Εκδηλώσεις

Η ΦΙΛΗΣGlass® τιμήθηκε για την υποψηφιότητά της στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Πραγματοποιήθηκε εχτές το βράδυ η 5η ετήσια τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» που διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σε συνδυασμό με τον εορτασμό για τα 10 χρόνια από την ίδρυσή του. Η ΦΙΛΗΣGlass®, στα δύο χρόνια λειτουργίας της, αλλά και στην πρώτη της κιόλας χρονιά συμμετοχής ως μέλος του ΕΙΕΠ, αναδείχθηκε μεταξύ των τεσσάρων προκριθέντων στην κατηγορία «Επαγγελματίας της Χρονιάς –Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών». Ο Στράτος Βρατσάλης, Υπεύθυνος Εσωτερικών Λειτουργιών και Οργάνωσης της Εταιρίας, παρέλαβε τιμητικό έπαινο για την υποψηφιότητά του.

Στο σχετικό δελτίο που εξέδωσε η Εταιρεία επισημαίνει: «Η ΦΙΛΗΣGlass®, απόγονος της πρώτης και σημαντικότερης Ελληνικής επιχείρησης στο χώρο των κρυστάλλων οχημάτων, συνεχίζοντας την καινοτόμο πορεία της και εφαρμόζοντας σύγχρονες τεχνικές σε συνδυασμό με την εμπειρία της, μπορεί και δημιουργεί σήμερα ολοκληρωμένες λύσεις γύρω από το κρύσταλλο, προσφέροντας επιπλέον υπηρεσίες και προϊόντα πέραν της επισκευής και της αντικατάστασης.

 »Η ιστορία, η κουλτούρα και η ελληνικότητα της εταιρείας είναι που την κάνουν να ξεχωρίζει στο χώρο. Στη ΦΙΛΗΣGlass®, κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός και εξυπηρετείται προσωπικά και ανθρώπινα, με στόχο την πλήρη ικανοποίησή του και με γνώμονα την ασφάλεια, καθώς και τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του. Για την ΦΙΛΗΣGlass® κανένα πρόβλημα δεν είναι πολύ μικρό, κανένας πελάτης απλά ένας αριθμός, καμιά περίπτωση απλή «υπόθεση ρουτίνας». Η φιλοσοφία αυτή αποδεικνύεται στην πράξη και η προσπάθεια επιβραβεύεται τόσο από καταξιωμένους θεσμούς όπως αυτός των Βραβείων, όσο και από όλους τους ικανοποιημένους πελάτες που εξυπηρετούνται καθημερινά στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων ή μέσω κινητών μονάδων της. Το κεντρικό μήνυμα του ΕΙΕΠ #proudtoserve βρίσκει στη ΦΙΛΗΣGlass® έναν ακόμα άξιο εκφραστή».

 

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας