Άρθρα

Η Εθνική συνεχίζει με πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και το 2019

Άρθρο του Ιωάννη Σηφάκη, Δ/ντή Εταιρικής Επικοινωνίας Marketing & Bancassurance, για τη ηγέτιδα δύναμη στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Η Εθνική Ασφαλιστική, στα 128 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, έχει καταφέρει να διαφυλάξει, αλλά και να ενισχύσει την ηγετική της θέση στην ασφαλιστική αγορά, αποτελώντας διαχρονική αξία και συνδέοντας το όνομά της με αξίες όπως αξιοπιστία, ήθος, σεβασμός, οικονομική ευρωστία, σταθερότητα, φροντίδα για τους ασφαλισμένους της, καινοτομία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Αποτελεί ένα δυνατό Brand Νame, που συνεχώς αναπτύσσεται μέσα από τους ανθρώπους της και το αφοσιωμένο και τεχνικά άρτια εκπαιδευμένο δίκτυό της, ενώ παράλληλα για τους ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται αποτελεί ένα όνομα που είναι συνώνυμο με την πραγματική εξασφάλιση και την απόλυτη φερεγγυότητα.

Χωρίς πρόθεση να αδικήσω τη συνεισφορά των άξιων στελεχών της Διεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας Marketing & Bancassurance, η βαριά ιστορία της Εταιρείας, οι αξίες που πρεσβεύει και το δυνατό Brand Νame κάνουν τη δουλειά μας σχετικά εύκολη.

Το βαρύ όνομα και η αξιοπιστία της εταιρείας μας βοηθούν αφάνταστα στην προσπάθεια διατήρησης και προβολής των αξιών αυτών, μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, σε κάθε επαφή με τους ασφαλισμένους μας, με τα δίκτυά μας, αλλά και με τους υπόλοιπους συνεργάτες μας. Βασικός στόχος μας σε κάθε μας δράση ως Διεύθυνση είναι οι πελάτες μας και η όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Αυτή η πελατοκεντρική φιλοσοφία έγκειται τόσο στη συνεχή επιδίωξη για την ικανοποίηση των αναγκών και των επιθυμιών τους, όσο και στη δημιουργία μιας μακροχρόνιας σχέσης μαζί τους, μιας σχέσης εμπιστοσύνης, μιας σχέσης που περνά από γενιά σε γενιά.

Είμαστε πολύ υπερήφανοι που μας εμπιστεύονται 1 εκατομμύριο πελάτες, είμαστε πολύ υπερήφανοι που μπορούμε να στηρίζουμε τα ελληνικά νοικοκυριά, καταβάλλοντας καθημερινά πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ σε αποζημιώσεις.

Αυτή η διαχρονική σχέση αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα και βασικό στοιχείο της επιτυχίας, όπως και η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας προς τα δίκτυά μας, του Εταιρικού Δικτύου, Πρακτοριακού, καθώς και του Bancassurance.

Η εκπόνηση ενεργειών Internal Marketing, που στοχεύουν στην όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη των αναγκών των δικτύων μας –που αποτελούν για μας τους «εσωτερικούς μας πελάτες» – είναι ένας από τους κύριους στόχους μας.

Μια τέτοια καινοτόμα υπηρεσία, για παράδειγμα, αποτελεί η πολυβραβευμένη ενέργεια «Ελάτε να μιλήσουμε για την Ασφάλισή σας», η οποία δίνει τη δυνατότητα στoυς ασφαλιστικούς συμβούλους του Εταιρικού Δικτύου της Εταιρείας μας, να έρθουν σε επαφή με δυνητικούς πελάτες σε δύο εμπορικά κέντρα, να τους ενημερώσουν για την αξία της ασφάλισης και για τα προϊόντα της Εταιρείας μας.

Η Εθνική Ασφαλιστική για τους ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται αποτελεί ένα όνομα που είναι συνώνυμο με την πραγματική εξασφάλιση και την απόλυτη φερεγγυότητα.

Συνεργαζόμαστε καθημερινά με τη Διεύθυνση Πωλήσεων και τη Διεύθυνση Υποστήριξης Δικτύων, με κύριο γνώμονα τη συνεχή υποστήριξή τους, προσπαθούμε συνέχεια να ενισχύσουμε το δίκτυό μας, βοηθώντας τα γραφεία μας να έρθουν σε επαφή με νέους συνεργάτες και νέους πελάτες, ενώ παράλληλα επενδύουμε σε νέα μέσα και τρόπους επικοινωνίας, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το Brand Name της Εθνικής Ασφαλιστικής και προσεγγίζοντας νέα κοινά.

Γνωρίζουμε καλά ότι ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου συνεχώς εξελίσσεται, ακολουθώντας τις ανάγκες της αγοράς. Οι εξελίξεις στον χώρο μας υπαγορεύουν ότι οι σύμβουλοι θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με σημαντικές γνώσεις, με σπουδές, με τεχνική κατάρτιση, αλλά και με τα απαραίτητα “soft skills”, ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στο έργο τους.

Πρόσφατη έρευνα σε Αμερικανικά Πανεπιστήμια για το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου κατέδειξε ότι οι τελειόφοιτοι φοιτητές που επιθυμούν να ασκήσουν το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου θέλουν την ανεξαρτησία στην εργασία τους, αλλά και το κύρος και την αξιοπιστία που παρέχει ένας μεγάλος οργανισμός. Θέλουν να συντάσσονται με την κουλτούρα και τη φιλοσοφία μιας μεγάλης και υγιούς Εταιρείας.

Επιθυμούν να μπορούν να αναπτύσσονται και να βελτιώνουν το βιοτικό τους επίπεδο με βάση τη δημιουργικότητά τους, μέσα από αξιοκρατικά συστήματα αξιολόγησης.

Ακολουθώντας τις νέες αυτές αξίες, δημιουργήσαμε, σε συνεργασία με Επιθεωρητές, Μanagers και ασφαλιστικούς μας συμβούλους, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στρατολόγησης προς το εταιρικό μας δίκτυο, με στόχο την εξεύρεση των καλύτερων υποψηφίων που θα πλαισιώσουν τα ασφαλιστικά μας γραφεία.

Στον τομέα της παραγωγής και δημιουργίας νέων προϊόντων, η Διεύθυνσή μας παρακολουθεί συνεχώς και καταγράφει τις τάσεις της αγοράς, ενώ εντοπίζει νέες αγορές-στόχους.

Παράλληλα, αναλύει και αξιολογεί το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Εταιρείας, προχωρά στην εισήγηση και υλοποίηση νέων προϊόντων, όπως το νέο πολύ επιτυχημένο προϊόν «FullHome», το οποίο παρέχει νέες καλύψεις, ανταγωνιστικά ασφάλιστρα και ευελιξία στην ασφάλιση της κατοικίας. Το «FullHome», από τις πρώτες μέρες λανσαρίσματός του, βρήκε μεγάλη ανταπόκριση από την αγορά, ενώ στον τομέα της υγείας η προβεβλημένη σειρά προϊόντων «Full Health» αποτελεί κορυφαία επιλογή.

Στην Εθνική Ασφαλιστική, η δημιουργία ενός νέου προϊόντος είναι η ενίσχυση της υπόσχεσης που δίνουμε στους ασφαλισμένους μας, ότι «θα βρισκόμαστε πάντα δίπλα τους με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, που θα τους βοηθούν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους σε κάθε φάση της ζωής τους».

Παράλληλα, διαμορφώνουμε τη στρατηγική marketing και εταιρικής επικοινωνίας, που θα διασφαλίσει τη διατήρηση και ενδυνάμωση της ηγετικής μας θέσης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, κάνοντας χρήση όλων των μέσων επικοινωνίας και υιοθετώντας καινοτόμες μεθόδους στην επαφή μας με τους πελάτες μας.

Μέσα από τη συνεχή έρευνα παρακολουθούμε τόσο τις ανάγκες των πελατών μας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, όσο και τις νέες τάσεις που καταγράφονται στην παγκόσμια αγορά, εξαιτίας των νέων κινδύνων που εμφανίζονται και στους οποίους θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε.

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και μαζί συντελούνται αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Το ζητούμενο σήμερα στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, αλλά και στη χώρα μας, δεν είναι απλά η κάλυψη με σωστά προϊόντα και υπηρεσίες δεδομένων και πάγιων κοινωνικών και ατομικών αναγκών, αλλά θα πρέπει να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες, κοινωνικές, οικονομικές και φυσικές, προσφέροντας «νέας γενιάς» ασφαλιστικές υπηρεσίες.

Η εισβολή της ψηφιακής τεχνολογίας, οι κλιματολογικές αλλαγές, η τεχνητή νοημοσύνη, η ανάλυση τεράστιας βάσης δεδομένων, έχουν ήδη αρχίσει να διαμορφώνουν ένα νέο προφίλ της ασφαλιστικής αγοράς και, κατ’ επέκταση, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Έχουμε διαπιστώσει ότι τόσο οι ατομικές, όσο και οι επιχειρηματικές ανάγκες των ασφαλισμένων μας αλλάζουν. Υπάρχει έντονη τάση για νέα προϊόντα, μικρότερης χρονικής διάρκειας, μέσα απ’ τα οποία οι πελάτες μας θα μπορούν να αγοράζουν ασφαλιστικές καλύψεις για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Για μας, στην Εθνική Ασφαλιστική, η δημιουργία ενός νέου προϊόντος είναι η ενίσχυση της υπόσχεσης που δίνουμε στους ασφαλισμένους μας, ότι «θα βρισκόμαστε πάντα δίπλα τους με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, που θα τους βοηθούν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους σε κάθε φάση της ζωής τους».

Ο σχεδιασμός κάθε νέου προγράμματος είναι μια ομαδική διαδικασία, στην οποία Marketing, Κλάδοι και άλλες Υπηρεσίες δημιουργούμε από κοινού καινοτόμα προϊόντα και προτείνουμε ασφαλιστικές λύσεις υψηλού επιπέδου για την περιουσία, την επιχείρηση, την υγεία, τη σύνταξη.

Η στρατηγική αυτή, που αποτελεί την κυρίαρχη φιλοσοφία της Διοίκησης της Εταιρείας μας, έχει οδηγήσει για ακόμη μια χρονιά την Εθνική Ασφαλιστική σε πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Η συνεισφορά όλων των δικτύων στα θεαματικά παραγωγικά αποτελέσματα που έχουν ήδη δημοσιευθεί, είναι εντυπωσιακή.

Με ένα νέο Κανονισμό Πωλήσεων το Εταιρικό δίκτυο έχει φέρει σημαντικότατα παραγωγικά αποτελέσματα. Με νέες συμφωνίες και βελτίωση στην εξυπηρέτηση, το Ελεύθερο Δίκτυο αυξάνει συνεχώς την παραγωγή του προς την Εταιρεία, όπως άλλωστε και η παραγωγή του Τραπεζοασφαλιστικού δικτύου, η οποία έχει σημειώσει νέα κορυφαία αποτελέσματα.

Η Εθνική Ασφαλιστική δεν είναι όμως μόνο μια οικονομικά εύρωστη και ισχυρή εταιρεία, αλλά αποτελεί έναν έντονα κοινωνικά ευαισθητοποιημένο οργανισμό, σε τομείς, όπως ο άνθρωπος, η κοινωνία, ο πολιτισμός, ο αθλητισμός, η οικονομία.

Επιστρέφουμε μέρος των εσόδων μας στην ανακούφιση των οικονομικά ασθενέστερων συμπολιτών μας, με έντονη παρουσία και ενίσχυση φορέων που στόχο έχουν τη βελτίωση της ζωής των κοινωνικά ευάλωτων συνανθρώπων μας, καθώς και με τη συμμετοχή μας σε δράσεις που στηρίζουν και προάγουν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την οικονομία της χώρας μας.

Στην Εθνική Ασφαλιστική χτίζουμε διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους μας, μένοντας σταθερά προσανατολισμένοι στις αξίες μας, πάντοτε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία προς στους πελάτες μας και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η Εθνική Ασφαλιστική αποτελεί μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία, η οποία στηρίζει την ελληνική οικονομία και κοινωνία.

ethniki asfalistiki ktirio

Το όνομα της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής είναι το Κεφάλαιο. Όχι μόνο για τον ή τους μετόχους της. Ούτε μόνο για τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της. Κυρίως, είναι το Κεφάλαιο που εγγυάται στους ασφαλισμένους της την πίστη και τη φερεγγυότητα.
Η υπεραιωνόβια ελληνική ασφαλιστική εταιρεία ΕΘΝΙΚΗ είναι η παρουσία εκείνη που κινεί τα… “νήματα” στην αγορά μας και εκπροσωπεί αντιπροσωπευτικά το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών που εργάζονται και εστιάζουν στην κοινωνία μας.
Η σημερινή ηγεσία της Εθνικής προσέθεσε ένα μικρό λιθαράκι στο τείχος της φερεγγυότητας και της αξιοπιστίας που όλοι οι προκάτοχοι έχτισαν και ύψωσαν.
Η Εταιρεία συμπεριφέρθηκε ως ηγέτιδα δύναμη και συνεχίζει με πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και για το 2019.
Ας μην τσιγκουνευόμαστε να αναγνωρίζουμε δημόσια τα προφανή.
Δημήτρης Ρουχωτάς

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας