Η ΑΧΑ Ασφαλιστική έχει φύγει μπροστά

4301

Οι συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα την ακολουθήσουν;

Είναι προφανές ότι στην ΑΧΑ Ασφαλιστική τα τελευταία χρόνια, πολλά τμήματα έχουν συντονίσει τις εντατικές τους προσπάθειες με την εκπεφρασμένη επιθυμία της διοίκησης να διακριθεί η εταιρεία σε ένα νέο και εντελώς πρωτοποριακό πεδίο. Στόχος είναι να μετεξελιχθεί η εταιρεία σε έναν οργανισμό που αναγνωρίζει το νέο περιβάλλον και τις ανάγκες των πολιτών όπως αυτά διαμορφώνονται με βάση τις τεχνολογικές εξελίξεις και την πρόσβαση που αυτή εξασφαλίζει σε ταχύτερες και αμεσότερες λύσεις.

Η δουλειά αποδίδει καρπούς και σήμερα η ΑΧΑ υπερηφανεύεται για μια μοναδική συλλογή καινοτόμων εργαλείων που θέτει στη διάθεση πελατών και συνεργατών. Αυτή τη συλλογή της παρουσίασε η εταιρεία σε επιλεγμένους συνεργάτες της, σε εκδήλωση στον βιομηχανικό χώρο του THE HUB EVENTS, που θεωρήθηκε και από πλευράς αισθητικής η καταλληλότερη επιλογή για να φιλοξενήσει την AXA Ασφαλιστική.

Η προσπάθεια των ανθρώπων της εταιρείας που βρίσκονται πίσω από το σχεδιασμό  και την υλοποίηση όσων παρουσιάστηκαν είναι αξιέπαινη. Το στοίχημα φυσικά είναι την προσπάθεια αυτή να την αγκαλιάσουν και να την στηρίξουν και οι συνεργάτες της ασφαλιστικής και να μπορέσουν και αυτοί με τη σειρά τους, με τη βοήθεια των εργαλείων της ΑΧΑ, να φέρουν επιτέλους κοντά στην ασφάλιση και νέο κόσμο.

Λυκούργος Πέτροβας – Μπάμπης Αναστασιάδης

Υγεία: Πρόληψη και εξυπηρέτηση

Οι επικεφαλής των τμημάτων Λειτουργιών και Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας, κ.κ. Λ. Πέτροβας και Μπ. Αναστασιάδης, αντίστοιχα, ανέλαβαν να παρουσιάσουν συνοπτικά τα νέα εργαλεία της εταιρείας στους συνεργάτες. Κάποια από αυτά είναι ήδη διαθέσιμα ενώ και νέα σχεδιάζονται και προγραμματίζεται να διατεθούν στους πελάτες σύντομα.

Δύο είναι οι πυλώνες που καθορίζουν τις προτεραιότητες της εταιρείας στις ασφαλίσεις Υγείας. Η έγκαιρη πρόληψη και η στιγμή της αποζημίωσης.

Τα Healthy Habbits είναι μια υπηρεσία για όσους ακόμα δεν είναι πελάτες της ΑΧΑ. Πρόκειται για προσωποποιημένες συμβουλές για καλή υγεία και δεν είναι απαραίτητο ο λήπτης των συμβουλών αυτών να προχωρήσει και στη σύναψη συμβολαίου με την εταιρεία.

Το MyAXA Frequent Check-Up Discount είναι ένας τρόπος εκτός από πρόληψη να εξασφαλίζεται στον ασφαλισμένο και έκπτωση στο ασφάλιστρό του.

«Έχουμε το θάρρος να συμμετέχουμε στο κόστος της πρόληψης», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας,  καθώς στην επέτειο του συμβολαίου του ο ασφαλισμένος που έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας βλέπει και την ανάλογη έκπτωση.

Σημαντική παράμετρος για τους ασφαλισμένους είναι ότι η ασφαλιστική ενημερώνεται μόνο για τη διενέργεια του check up και όχι για τα αποτελέσματα των εξετάσεων.

Το MyAXA check IN αφορά στην εμπειρία του πελάτη και τη βελτίωση αυτής. Δημιουργήθηκε ώστε ο ασφαλισμένος να μην χρειάζεται να ασχοληθεί με τα διαδικαστικά την ώρα της προγραμματισμένης εισαγωγής του στο νοσοκομείο.

Ο ασφαλισμένος ενημερώνει την εταιρεία για την εισαγωγή του και δίνει τις σχετικές πληροφορίες και η εταιρεία του παρέχει βεβαίωση κάλυψης η οποία επιδεικνύεται στο νοσηλευτήριο για διευκόλυνση του πελάτη. Με τον τρόπο αυτό κάλυψη και όρια είναι εκ των προτέρων γνωστά στον ασφαλισμένο.

Η εφαρμογή My AXA doctor είναι η 1η υπηρεσία τηλεϊατρικής στην Ελλάδα. Με τη χρήση ειδικής εφαρμογής βιντεοκλήσης, o ασφαλισμένος συνομιλεί με γιατρό της teledoc health  για να τον καθοδηγήσει στο θέμα υγείας που τον απασχολεί. Η υπηρεσία δεν αφορά σε επείγοντα περιστατικά.

Περιουσία και Ατυχήματα: Online πραγματογνωμοσύνη

Με το My AXAway η ΑΧΑ Ασφαλιστική μπορεί να βλέπει τις ζημιές του κλάδου ασφάλισης οχημάτων από μακριά.

Το εργαλείο φυσικά χρησιμοποιείται και για ζημιές των κλάδων περιουσίας (σπίτια και μικρομεσαίες επιχειρήσεις). Αυτό είναι δυνατόν με τη χρήση του sight call, ενός εργαλείου στο οποίο έχουν επενδυθεί εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι θα παρέχει πολύ καθαρή εικόνα και ήχο από το σημείο που βρίσκεται το όχημα ή το κτήριο που έχει υποστεί ζημιά.

Ο ασφαλιστής μπορεί μέσω αυτού να δει κάθε λεπτομέρεια, να κάνει τις μετρήσεις που απαιτούνται και αυτόματα να συμπληρωθεί και η δήλωση του ατυχήματος και όλα αυτά σε ένα πολύ ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον. Όλη η διαδικασία γίνεται από τον ίδιο τον ασφαλισμένο ο οποίος χρειάζεται μόνο να κατεβάσει το λινκ της εφαρμογής στο κινητό του.

Η ίδια διαδικασία με τα οχήματα ακολουθείται από τον ασφαλισμένο και σε περίπτωση ζημιάς στο σπίτι του, όπου αντί να οριστεί ραντεβού με πραγματογνώμονα για επιτόπια εξέταση, ο ίδιος ο ασφαλισμένος με την αντίστοιχη εφαρμογή ενημερώνει την εταιρεία. Όλη αυτή η διαδικασία επιβαρύνει τον ασφαλισμένο με την χρήση μόλις 15-20 ΜΒ data στο κινητό του.

Ερρίκος Μοάτσος: Επένδυση στην πρόληψη

«Υπηρεσίες με πραγματική αξία. Αυτή είναι η ιδιωτική μας συλλογή και την αναπτύσσουμε συνεχώς». Αυτή είναι η υπόσχεση του Δ/ντος Συμβούλου της ΑΧΑ στους συνεργάτες της. Στην σύντομη τοποθέτησή του ο κ. Μοάτσος ανέφερε και κάποιους αριθμούς:

52.000 ιατρικές τηλεφωνικές συνεντεύξεις, 15 λεπτά για τη δήλωση ατυχήματος μέσω της εφαρμογής MyAXAway, 36.000 πελάτες με τα συμβόλαια υγείας στο κινητό τους, 12 ημέρες κατά μ.ο. για την επισκευή ζημιάς στο σπίτι, 1 ημέρα για την πληρωμή αποζημίωσης σπιτιού, 37.000 ασφαλισμένοι με πρόσβαση στο MYAXAdoctor.

Γιατί όλη αυτή η προσπάθεια και επένδυση; Διότι η ΑΧΑ θέλει να συμμετέχει στην πρόληψη που στοιχίζει λιγότερα σε βάθος χρόνου.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μοάτσος η επένδυση 6 δις δολαρίων σε πρόληψη σήμερα, μπορεί να εξοικονομήσει 360 δις δολάρια από ζημιές σε βάθος 15ετίας. Τα αποτελέσματα της πρόληψης είναι μακροχρόνια. Σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα οι εταιρείες επωμίζονται το κόστος της επένδυσης σε αυτήν αλλά και της έκπτωσης που παρέχουν στους πελάτες τους, όμως μακροχρόνια δημιουργείται μια γενιά πιο υγιών ασφαλισμένων, σύμφωνα με το όραμα του κ. Μοάτσου.

Στην προσπάθεια της εταιρείας για επένδυση στην πρόληψη εντάσσεται και η πρωτοβουλία Driving academy, η οποία όπως αναφέρθηκε δεν είναι τόσο διαδεδομένη όσο θα ήθελε η εταιρεία –και σε αυτό επίσης μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά οι συνεργάτες – αλλά έχει αποτελέσματα σε έναν τομέα που μας αγγίζει όλους. Αυτόν της  ανώριμης και επικίνδυνης οδήγησης των νέων οδηγών.

Όραμα της ΑΧΑ είναι να μην υπάρχουν πλέον πολίτες δύο κατηγοριών, μας είπε ο κ. Μοάτσος υπενθυμίζοντας ότι 835 συμπολίτες μας αποζημιώθηκαν με 40.000 ευρώ κατά μέσο όρο στο Μάτι την ώρα που 3.000 παθόντες από την ίδια πυρκαγιά δεν αποζημιώθηκαν καθώς δεν ήταν ασφαλισμένοι.

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική θέλει να είναι ο συνεργάτης του ασφαλισμένου. Αγωνίζεται για αυτό με σύμμαχο την τεχνολογία και την ευρηματικότητα που είναι στο DNA του Ομίλου ΑΧΑ διεθνώς. Ο δρόμος για την επιτυχία του εγχειρήματος φαίνεται πως περνά και μέσα από τη συμμετοχή των διαμεσολαβητών στον αγώνα.

Αμαλία Ρουχωτά

Προηγούμενο άρθροΣε σύγχρονα γραφεία και με μοντέλο εξωστρέφειας η wedo.insure
Επόμενο άρθροH πρόκληση της μηχανογράφησης σε έναν οργανισμό ασφαλιστικής διαμεσολάβησης