H εκδήλωση της D.A.S. Hellas για τους συνεργάτες της

421

Διαπραγματεύσεις – ο Δρόμος για την Κορυφή

Mε τη συμμετοχή περισσότερων από 250 συνεργατών –ασφαλιστών και δικηγόρων–  πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου στο ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel η εκδήλωση της D.A.S. Hellas με θέμα «Διαπραγματεύσεις – ο Δρόμος για την Κορυφή».

Με την εκδήλωση αυτή η D.A.S. Hellas «εγκαινιάζει ένα κύκλο εκπαιδευτικών εκδηλώσεων με στόχο να συμβάλλει στον εμπλουτισμό των γνώσεων, και  την περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη των συνεργατών της», όπως ανακοίνωσε στους προσκεκλημένους συνεργάτες, η Δ/νουσα Σύμβουλος της εταιρείας, κα Νάντια Σταυρογιάννη.

Για την τέχνη της Διαπραγμάτευσης μίλησε στους συνεργάτες της DAS ο κ. Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου, Διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Διαπραγματεύσεων.

Την εκδήλωση συντόνισε ο Διευθυντής του τμήματος Ζημιών και Νομικού Τμήματος της D.A.S., κ. Βασίλειος Τσελεμπάνης, χαιρέτισαν ο Πρόεδρος του EEA, κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, και  η Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ, κα Μαργαρίτα Αντωνάκη, ενώ ακολούθησαν οι χαιρετισμοί της κας Σταυρογιάννη και του Διευθυντή Πωλήσεων της εταιρείας, κ. Γεωργίου Τάσση.

 

Γιάννης Χατζηθεοδοσίου: Σημαντική η εξειδίκευση στην ασφαλιστική δραστηριότητα

Ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α. αναφέρθηκε στη σημασία της εξειδίκευσης στην ασφαλιστική δραστηριότητα και εξήρε το γεγονός του μεγάλου ενδιαφέροντος που έδειξαν οι ασφαλιστές και προσήλθαν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση-σεμινάριο. 

Ακόμα, τόνισε τη σημασία του νομικού συμβούλου στην καθημερινή δραστηριότητα και εστίασε στο ότι στην Ελλάδα δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή όσο στις άλλες χώρες η Νομική Προστασία καθώς υπολείπεται κατά 90% έναντι αυτών.

Τέλος, παρότρυνε τους παρευρισκόμενους σε ενίσχυση της παραγωγικής τους δραστηριότητας, λέγοντας ότι «οι πολίτες περιμένουν τους ασφαλιστές περισσότερο από ό,τι νομίζουμε».

 

Μαργαρίτα Αντωνάκη: Η Ε.Α.Ε.Ε. εξετάζει πρωτοβουλίες για το θέμα της εκπαίδευσης

Η γενική διευθύντρια της Ε.Α.Ε.Ε. χαρακτήρισε ως «ιδιαίτερα χρήσιμη» την εκδήλωση, καθώς εξυπηρετεί τον στόχο της εκπαίδευσης την οποία και χρειάζεται ο κάθε επαγγελματίας.

Παρότρυνε το κοινό να επιδιώκει την επαγγελματική εκπαίδευσή του καθώς αυτή αποτελεί  σύμμαχο των ασφαλιστών και μπορεί να στηρίξει την προσπάθεια ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης και ασφαλιστικής  συνείδησης. «Ο ασφαλιστής –πωλητής- πρέπει να  γνωρίζει τι θα πει και σε αυτό συμβάλλει η συνεχής εκπαίδευσή του», είπε η κυρία Αντωνάκη τονίζοντας ότι «η εποχή είναι απαιτητική για τους διαμεσολαβητές και χρειάζεται σοβαρή προσέγγιση των πελατών».

Αναφερόμενη στο μέλλον της αγοράς διέκρινε «σοβαρό περιθώριο ανάπτυξης», και ανακοίνωσε ότι η Ε.Α.Ε.Ε.  εξετάζει πρωτοβουλίες για το θέμα της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης.

 

Νάντια Σταυρογιάννη: Επιμένουμε στη Νομική Προστασία και ψάχνουμε για περισσότερα εφόδια

«Σήμερα εγκαινιάζουμε μία ακόμα πρωτοβουλία της εταιρείας μας, έναν κύκλο εκπαιδευτικών εκδηλώσεων, προκειμένου όλοι μαζί να αποκτήσουμε περισσότερα εφόδια, να καλλιεργήσουμε τις δεξιότητές μας, να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας. Η διαρκής εκπαίδευση και ο εμπλουτισμός των γνώσεων, γενικών  και εξειδικευμένων, είναι τα κλειδιά που ξεκλειδώνουν τις πόρτες προς την επιτυχία», ανέφερε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας χαιρετώντας τους παρευρισκόμενους συνεργάτες.

Συνεχίζοντας, είπε πως στην D.A.S. «κάνουμε τη δουλειά μας με όλη μας τη δύναμη, με ενθουσιασμό, κάνουμε απλά πράγματα πολύ καλά, επιμένουμε σε αυτό που πιστεύουμε, επιμένουμε στη Νομική Προστασία, γι’ αυτό και όλα αυτά τα χρόνια πετυχαίνουμε και είμαστε στην κορυφή. Και συνεχίζουμε να προχωράμε στον δρόμο που θα μας οδηγήσει ακόμα πιο ψηλά και ψάχνουμε για βοήθεια, για περισσότερα εφόδια. Ένα από αυτά είναι η τέχνη της διαπραγμάτευσης. Η διαπραγμάτευση είναι ένα εργαλείο για να αμβλύνουμε τις αποστάσεις, να επικεντρωθούμε στο στόχο και να φτάσουμε στη συμφωνία. Είναι ένα εργαλείο να πλησιάσουμε τους πελάτες μας, να έρθουμε κοντά τους. Η διαπραγμάτευση όμως δεν είναι έμφυτη, είναι μία σειρά από τεχνικές που μπορούν να διδαχθούν».

Επίσης, η κυρία Σταυρογιάννη κλείνοντας την ομιλία της τόνισε ότι «στη D.A.S. είμαστε μαζί, γι’ αυτό είμαστε δυνατοί».

 

Γεώργιος Τάσσης: Η Νομική Προστασία έχει όφελος για το συνεργάτη και τον πελάτη

«Η ανταπόκρισή σας στην πρόσκλησή μας δείχνει την εμπιστοσύνη σας για την εταιρεία μας», ανέφερε ο Διευθυντής Πωλήσεων της DAS, καλωσορίζοντας τους παριστάμενους συνεργάτες. 

Τους παρότρυνε να επικοινωνούν περισσότερο στους πελάτες τους την ασφάλιση Νομικής Προστασίας και να ασχοληθούν ακόμη πιο προσηλωμένα με αυτήν, καθώς έχει όφελος και για τους ίδιους αλλά και για τους πελάτες τους. 

Αναφέρθηκε στην οικονομική πορεία της εταιρείας, καθώς έκανε μία συνοπτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της το 2014 (αύξηση κερδοφορίας 38,7%, μείωση των ακυρώσεων κατά 31,9% που σε συνδυασμό με την αύξηση του πελατολογίου οδήγησε σε χαρτοφυλάκιο πρωτασφαλίσεων για το 2014 ίδιο με το 2013).

Ακόμη ο κύριος Τάσσης τόνισε και υπενθύμισε τα οφέλη και τις προοπτικές της προώθησης των προγραμμάτων Νομικής Προστασίας, ζητώντας καλύτερες επιδόσεις από την ολοένα διευρυνόμενη «οικογένεια» της D.A.S. Hellas, καλώντας τους συνεργάτες να προετοιμαστούν για να αξιοποιήσουν την ευκαιρία που τους παρουσιάζεται από την Νομική Προστασία: για διεύρυνση του πελατολογίου και αύξηση του εσόδου τους.

Στη συνέχεια οι συνεργάτες της D.A.S. Hellas παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον κύριο Δημοσθένη Παπακωνσταντίνου, ο οποίος ανέλυσε με χαρακτηριστικά παραδείγματα την τέχνη και τους θεμελιώδης κανόνες της Διαπραγμάτευσης.

{gallery}EKDILOSEIS/DAS-diapragmateysi-15{/gallery}

 

Προηγούμενο άρθροΗ Προώθηση των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων από Πιστωτικά Ιδρύματα και ο ατιμώρητος αθέμιτος ανταγωνισμός
Επόμενο άρθροARAG Hellas: Συμβουλευτικές υπηρεσίες στην ActionAid Hellas