H Allianz Direct βραβεύεται στα Lightouse e-volution Awards

185

Η Allianz Direct, το κανάλι απευθείας πώλησης ασφάλισης αυτοκινήτου της Allianz Ελλάδος, βραβεύτηκε με το Bronze Lightouse e-volution Award, στην κατηγορία «Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες».

Ο θεσμός e-volution awards, για πέμπτη συνεχή χρονιά, ανέδειξε τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές της ελληνικής αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν, αξιολογώντας τα αποτελέσματα, την ποιότητα των έργων αλλά και την καινοτομία και διαφοροποίησή τους από τον ανταγωνισμό.

Φέτος οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν τις 260 με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων εταιρειών και e-shops του κλάδου στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.

Η Allianz Direct, ανταποκρινόμενη στα κριτήρια αξιολόγησης, κατάφερε να διακριθεί στην κατηγορία «Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες» κατακτώντας το Βronze Αward, αλλά και σε συνεργασία με την iProspect Greece στην κατηγορία «Ψηφιακή Επικοινωνία & Μάρκετινγκ – CPC Campaign» κατακτώντας το Gold Award. «Τα βραβεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη σημασία αν κάποιος αναλογιστεί το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού που χαρακτηρίζει τον κλάδο της online ασφάλισης αυτοκινήτου», επισημαίνεται στο σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας..

Στο ίδιο δελτίο σημειώνονται επίσης τα εξής: «Με μότο της «Direct όταν την αποκτάς, Allianz όταν τη χρειάζεσαι», στόχος της Allianz Direct είναι να βρίσκεται πάντα κοντά σε όλους εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους.

Το φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον της Allianz Direct, η εύκολη  και άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες της αλλά και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την πώληση είναι τομείς στους οποίους επενδύει καθημερινά και αποτελούν των πυρήνα των δραστηριοτήτων της».

Προηγούμενο άρθροΈρευνα της Allianz περιγράφει τη ζωή και την ασφάλιση στις μεγαλουπόλεις του μέλλοντος
Επόμενο άρθροΠαρέμβαση του Πρωθυπουργού ζητά ο Σύλλογος Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια