Άρθρα

Generali: Νέα προϊόντα και αύξηση προμηθειών

Περισσότεροι από 400 ήταν οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που παρευρέθησαν στην ετήσια εκδήλωση κοπής της πίτας των ανεξάρτητων συνεργατών της Generali. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 31 Ιανουαρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

“Ακούγοντας” τις ανάγκες των συνεργατών της, η Generali θα προχωρήσει σε αύξηση των προμηθειών στις πωλήσεις retail προϊόντων στις Γενικές Ασφαλίσεις, ενώ και στις ασφαλίσεις Ζωής εισάγει νέα bonus στο σύστημα αμοιβής συνεργατών.

Η ετήσια εκδήλωση της Generali για τους συνεργάτες της, μεσίτες και πράκτορες, αποτελεί κάθε φορά την πιο κατάλληλη ευκαιρία να δώσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί από πλευράς στρατηγικής τη νέα χρονιά, αλλά και να “επικοινωνήσει” τις προτεραιότητές της. Η Εταιρεία, βέβαια, βρίσκεται σε συνεχή επαφή και διεξοδικές συζητήσεις με τους συνεργάτες της καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και αυτό αποδεικνύεται τόσο από την ποιότητα όσο και από το πλήθος των διαμεσολαβούντων που ακολουθούν την πορεία της ασφαλιστικής τα τελευταία χρόνια. Όταν όλοι σχεδόν επιδιώκουν τη συνεργασία με τα ανεξάρτητα δίκτυα, είναι καθοριστικό ποιος θα εξασφαλίσει και τη συνεργασία των συνεπέστερων και πλέον αξιόπιστων από αυτούς.

Το κλίμα σήμερα εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από ανασφάλεια ως προς την εφαρμογή των νέων πράξεων της ΔΕΙΑ για την είσπραξη και την απόδοση των ασφαλίστρων αλλά και τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι εταιρείες ως προς τα δίκτυα διανομής των προϊόντων τους.

Συνολικά η ασφαλιστική αγορά κατέγραψε πτώση ασφαλίστρων το 2013 και ειδικά για τους κλάδους Γενικών Ασφαλειών εκτός αυτοκινήτου η πτώση έφτασε το 3% με 4%. Ωστόσο, για τη χρονιά που διανύουμε, οι προβλέψεις συντείνουν στο ότι θα είναι γενικότερα μια σταθεροποιητική χρονιά, στην οποία η ανεργία θα σταματήσει να αυξάνεται, ενώ η αγοραστική δύναμη του καταναλωτικού κοινού θα σταθεροποιηθεί.

Πιο συγκεκριμένα για την ασφαλιστική αγορά, η εποπτική αρχή κάνει μια μεγάλη προσπάθεια σήμερα, να βάλει σε τάξη πρακτικές και συνήθειες χρόνων, που δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες αλλά και δεν συμβαδίζουν με τις οδηγίες που έρχονται από την Ε.Ε. Ο τρόπος και το χρονοδιάγραμμα που ακολουθεί η ΔΕΙΑ για το σκοπό αυτόν είναι, όπως είναι φυσικό, αυτός που ορίζουν οι προτεραιότητές της και το πώς η Αρχή αντιλαμβάνεται τον ρόλο της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Σε κάθε περίπτωση όμως, είτε μιλάμε για την είσπραξη και την απόδοση των ασφαλίστρων, είτε τον χαρακτηρισμό των εταιρειών ανάλογα με τις επιδόσεις τους στα όσα ορίζει το νέο πλαίσιο φερεγγυότητας, για το οποίο όλη η αγορά προετοιμάζεται, ο Δ/νων Σύμβουλος της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου, μιλώντας στους συνεργάτες του στο πρακτορειακό και μεσιτικό δίκτυο, τόνισε ότι πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία για τους διαμεσολαβούντες. Ευκαιρία, με την έννοια ότι ο ρόλος τους είναι σήμερα καταλυτικός και οι δυνατότητες να αναδείξουν τον πραγματικό τους ρόλο πολύ μεγαλύτερες από ό,τι στο παρελθόν.

Στην Generali επαναλαμβάνουν χρόνια τώρα και με κάθε ευκαιρία ότι η εστίασή τους είναι πρωτίστως στον συνεργάτη και όχι στον τελικό καταναλωτή. Την επιλογή αυτή η Εταιρεία δεν την στηρίζει βεβαίως σε συναισθηματισμό, αλλά κυρίως στη συλλογιστική ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι εκείνοι που θα μπορέσουν αποτελεσματικότερα να εκπαιδεύσουν το καταναλωτικό κοινό, δηλαδή τους ασφαλισμένους. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Δημητρίου, το Bancassurance δεν έχει σαφώς αυτή τη δυνατότητα και οι Direct πωλήσεις είναι πλέον εμφανές ότι δεν φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, ειδικά σε συνδυασμό με το κόστος τους. Οι διαμεσολαβούντες είναι, επομένως, οι μόνοι που μπορούν να βελτιώσουν την κατανόηση των καταναλωτών για την αξία και τη σημασία της ασφάλισης, βοηθώντας ουσιαστικά και τις εταιρείες να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μέσα από τις επιλογές τους, τη σωστή ανάλυση των αναγκών του πελάτη τους και τη διεξοδική και ειλικρινή παρουσίαση των υποχρεώσεων και των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου είναι αλήθεια αυτό που υποστηρίζει ο κ. Δημητρίου, ότι μπορούν να ωφεληθούν από τις εξελίξεις και να μη στερήσουν από τους εαυτούς τους την ευκαιρία αυτή.

Η Generali κατόρθωσε το 2013, χάρη στην υποστήριξη και τον επαγγελματισμό των διαμεσολαβούντων, να επιτύχει αύξηση της παραγωγής της κατά 4,8%, στα €155 εκατ. Επίσης, παρά τη συμμετοχή της σε αρκετές μεγάλες ζημιές που συνέβησαν μέσα στη χρονιά, κατάφερε να παρουσιάσει κερδοφορία στα αποτελέσματά της, με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα €7,7 εκατ., ενώ το netcombinedratio κυμάνθηκε στο 88,5%.

Για τους νέους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιείται η Εταιρεία μίλησε ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager. Από τις αρχές του έτους, η Εταιρεία ασκεί τον κλάδο ασφάλισης ιχθυοκαλλιέργειας, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα σκοπεύει να δώσει τόσο στις ασφαλίσεις Υγείας όσο και Συντάξεων, για τις οποίες θεωρεί ότι οι αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς θα επιτρέψουν περαιτέρω ανάπτυξη. Όπως ανακοίνωσε ο κ. Βασιλόπουλος, η Εταιρεία θα παρουσιάσει δύο νέα προϊόντα Υγείας, νοσοκομειακό και εξωνοσοκομειακό, αλλά και δύο νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας για δανειολήπτες. Στην ασφάλιση αυτοκινήτου η Generali θα προχωρήσει με παραμετρικό σύστημα τιμολόγησης, ενώ τα αποτελέσματα του GeneraliSpeed είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, τόσο από άποψη πωλήσεων όσο και ως προς τον πολύ χαμηλό δείκτη ζημιών, όπως ανέφερε ο κ. Βασιλόπουλος. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να επιστρέψει μέρος των κερδών της στον πελάτη, υπό τη μορφή εκπτώσεων. «Είμαστε μια εταιρεία corporate αλλά τα retail προϊόντα μας έχουν αφήσει ήδη το στίγμα τους στην αγορά», είπε κλείνοντας την παρουσίασή του ο κ. Βασιλόπουλος και δίνοντας τη σκυτάλη στον κ. Μιχάλη Σωτηράκο, Δ/ντη Πωλήσεων της Εταιρείας.

Ο κ. Σωτηράκος μίλησε στους συνεργάτες για τις τάσεις που διαμορφώνονται στην αγορά σήμερα και τα εργαλεία που προσφέρει η Generali για την αξιοποίηση των τάσεων αυτών, αλλά και για την ανταπόκριση της Εταιρείας στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνεργάτες αλλά και οι πελάτες τους. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη μείωση του μέσου ασφαλίστρου και τη συνεπακόλουθη μείωση του εισοδήματος των συνεργατών, ο κ. Σωτηράκος ανακοίνωσε συγκεκριμένες αλλαγές στην εμπορική πολιτική της εταιρείας στο προσεχές διάστημα.

“Ακούγοντας” τις ανάγκες των συνεργατών, η Generali θα προχωρήσεις σε αλλαγές και αύξηση των προμηθειών στις πωλήσεις retail προϊόντων στις Γενικές Ασφαλίσεις, ενώ και στις ασφαλίσεις Ζωής η εταιρεία εισάγει νέα bonus στο σύστημα αμοιβής συνεργατών, με σκοπό να εξισορροπήσει τη μείωση του εισοδήματός τους, όπου η κερδοφορία τής το επιτρέπει.

Αμαλία Ρουχωτά

Δείτε φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εκδήλωση:  

 

Φωτογραφίες: Ιάκωβος Διζικιρίκης.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας