Εταιρείες

Eurolife ERB: Φάνηκε η διαφορά!

Ο κ. Σαρρηγεωργίου ξεκίνησε την ομιλία του στη βραδιά βραβεύσεων συνεργατών αναφερόμενος στη συνάντησή του με τον κ. Watsa, στο ξενοδοχείο Μ. Βρετανία, λίγο πριν ο τελευταίος πάρει την απόφαση να επενδύσει μέσω της Fairfax στη Eurolife ERB.

Κατανοούμε απολύτως τη σημασία της συνάντησης εκείνης, τόσο για την επαγγελματική πορεία του κ. Αλέξανδρου  Σαρρηγεωργίου όσο και για την εξέλιξη της ασφαλιστικής εταιρείας. Η επένδυση της Fairfax σήμανε την ολοκλήρωση μιας δύσκολης περιόδου για τη Eurolife ERB και την ανάδειξη νέων προοπτικών ανάπτυξης και αυτονομίας. Εμείς θυμόμαστε και μια άλλη βραδιά, στο Μουσείο Οίνου, το μακρινό 2010, όπου η Eurolife ERB, θυγατρική του ομίλου Eurobank τότε, και ο κ. Σαρρηγεωργίου ανακοίνωναν επί της ουσίας τη στρατηγική απόφαση να επενδύσουν ενεργά στη δημιουργία δικτύου ασφαλιστών μεσιτών και πρακτόρων, για την προώθηση των προϊόντων της εταιρείας.

Σήμερα, 8 χρόνια μετά, πολλές από τις αποφάσεις και τις επιδιώξεις του κ. Σαρρηγεωργίου έχουν αποδώσει καρπούς. Η Εταιρεία έχει διανύσει μια μεγάλη απόσταση, μετασχηματίζεται και εξελίσσεται καθημερινά, φαίνεται πως έχει καθαρό στόχο και, με τις όποιες καθυστερήσεις, κερδίζει έδαφος και πιστούς διαμεσολαβούντες. Αυτούς τιμούσε στην εκδήλωση στο μουσείο Βορρέ, στις 25 Ιουνίου, η Eurolife ERB.

Με αυτοπεποίθηση, που προκύπτει από έναν ισχυρό μέτοχο, και αισιοδοξία, που προκύπτει από μια ισχυρή διοικητική ομάδα, η εταιρεία προσδοκά να αυξήσει ποσοτικά αλλά και ποιοτικά τους επαγγελματίες που την επιλέγουν για τους πελάτες τους.

Η προστιθέμενη αξία στην ετήσια εκδήλωση της Εταιρείας, όπως τουλάχιστον εγώ την εισέπραξα, ήταν η παρουσία και η όλη εμφάνιση του κ. Σαρρηγεωργίου.

Πειστικός, προσηνής, βέβαιος και ενημερωμένος, εξέπεμψε μηνύματα και ενέπνευσε εμπιστοσύνη σε ένα πολυπληθές (πέραν των 500 ατόμων) ακροατήριο, που βιώνει τη δυσκολία της καθημερινής προσέγγισης και ενημέρωσης των καταναλωτών. Ένα ακροατήριο που θέλει και χρειάζεται όραμα για την επόμενη ημέρα. Ένα ακροατήριο που διαθέτει μέτρα σύγκρισης.

“Κατέβηκε κάτω” και απευθύνθηκε στη γλώσσα τους. Απάντησε στις αγωνίες τους. Παραδέχτηκε τη χρησιμότητα της «γκρίνιας» τους! «Θέλουμε να μας ζητάτε», τόνισε ο κ. Σαρρηγεωργίου απευθυνόμενος στο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας, που μεγαλώνει, επιλέγει, συγκρίνει και παράγει. Δεν είναι διόλου τυχαία και καθόλου συγκυριακή η εξέλιξη της Eurolife ERB

Δημήτρης Ρουχωτάς

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας