Ο κ. Αλ. Σαρρηγεωργίου δεν φοβάται ούτε τις προκλήσεις ούτε τους… ελέφαντες

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ασφαλιστική αγορά θα αναπτυχθεί γρηγορότερα από ότι το ΑΕΠ της χώρας» ήταν η αισιόδοξη πρόβλεψη του Διευθύνοντα Συμβούλου της Eurolife ERB, κ. Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, στην οποία παρουσίασε τα αποτελέσματα του 2017. Η αισιοδοξία, όμως, δεν τον εμποδίζει από το να αναφέρεται και στους… ελέφαντες στο δωμάτιο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς…

Οι… ελέφαντες στο δωμάτιο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς δεν είναι άλλοι από το ανεπαρκές ασφάλιστρο στον κλάδο αυτοκινήτου, που θα οδηγήσει σε μπελάδες και τους καταναλωτές, αλλά και την απροθυμία της Πολιτείας να αντιληφθεί ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να είναι η μοναδική χώρα στην οποία οι συντάξεις των πολιτών καλύπτονται σε ποσοστό σχεδόν απόλυτο από το κράτος, όπως προκύπτει από σχετική έκθεση του ΟΟΣΑ.

Στη Eurolife ERB, όμως, δεν θα περιμένουν τις ιδανικές συνθήκες για να επιδιώξουν την ανάπτυξη. Στόχος μας είναι να γίνουμε μια εταιρεία τεχνολογίας που ασχολείται με τις ασφάλειες συνηθίζει να λέει ο Δ/νων Σύμβουλος και ο κ. Νίκος Γιαννακάκης, άρτι αφιχθείς από Λονδίνο, που ανέλαβε τα καθήκοντα Chief Technology Officer στην εταιρεία, επιβεβαιώνει τις προθέσεις της διοίκησης.

Το 2017 αξιοποιήθηκαν 2 από τα 5,8 εκατ. ευρώ που έχουν εγκριθεί για το project της ψηφιακής αναβάθμισης της εταιρείας, Eurolife 2.0. Η εταιρεία παράγει εσωτερικά τα ψηφιακά προϊόντα που χρειάζεται, όπως το νέο portal συνεργατών, το οποίο και μειώνει έως 70% τον χρόνο που απαιτείται από τους συνεργάτες για τη διεκπεραίωση των εργασιών τους στη Eurolife ERB.

Ο κ. Γιαννακάκης μίλησε για έργα υποδομής που στόχο έχουν τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, όπως η αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και για πιλοτική εφαρμογή της τεχνογνωσίας της μητρικής Fairfax, όπως η χρήση data σε νέα προϊόντα και στην τιμολόγηση.

Τα παραπάνω, συνδυαστικά, είναι παράγοντες προσέλκυσης ταλέντων στην εταιρεία. Ταλέντων που ανήκουν στη γενιά των millennials και που θα συνεισφέρουν στο να καταστεί η τεχνολογική εξέλιξη της Eurolife ERB εργαλείο που θα εξασφαλίζει την ανάπτυξή της.

Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη, η Eurolife ERB με σύνθεση χαρτοφυλακίου που υποδηλώνει ισορροπία στην κάλυψη των αναγκών του πελάτη αλλά και την κερδοφορία (27% αποταμιευτικά, 9% Ζωή/Ανικανότητα, 9% Υγεία, 30-32% Περιουσία, 3% επιχείρηση, 21% αυτοκίνητο), δεν εφησυχάζει. Μέσα στο περασμένο έτος ξεκίνησε τη διάθεση νέων προϊόντων, τα οποία βρήκαν τη θέση τους στο χαρτοφυλάκιο των συνεργατών.

Οι τέσσερις άξονες στους οποίους εστίασε τις προσπάθειές της προϊοντικά η εταιρεία ήταν οι κλάδοι αποταμίευσης, υγείας, περιουσίας και ομαδικών. Πιο συγκεκριμένα, στον κλάδο της αποταμίευσης η Eurolife ERB επικαιροποίησε την γκάμα των προϊόντων της ενισχύοντας τη με νέα, δίνοντας πλέον 10 διαφορετικές επιλογές στους υποψήφιους πελάτες που μπορεί να ενδιαφέρονται για σύνταξη, δημιουργία κεφαλαίου ή επενδύσεις.

Επικαιροποίηση των προϊόντων έγινε και στον κλάδο Υγείας, με την εταιρεία να προσφέρει πλέον 8 διαφορετικές επιλογές στους πελάτες της, ενώ μετά από αίτημα συνεργατών και απαντώντας σε μια ανάγκη των πολιτών η Eurolife ERB δίνει πλέον στην ασφάλιση υγείας και την επιλογή προϊόντος περιορισμένου δικτύου σε χαμηλότερο κόστος.

Εκτός από τους παραδοσιακούς κλάδους, η εταιρεία ανέπτυξε και πρωτοποριακά προϊόντα, όπως η ασφάλιση POS μηχανημάτων, αλλά δραστηριοποιήθηκε εντονότερα και στον κλάδο αστικής ευθύνης μελών ΔΣ ΜΜΕ.

Ο κλάδος των ομαδικών ασφαλίσεων (συνταξιοδοτικά) ήταν προτεραιότητα για τη Eurolife ERB τη χρονιά που μας πέρασε και εξακολουθεί να είναι και το 2018.

Η στόχευση της εταιρείας φαίνεται να αποδίδει, καθώς μόνο στο διάστημα των τελευταίων 8 μηνών καταγράφονται νέες συνεργασίες με περισσότερες από 60 εταιρείες, ενώ το χαρτοφυλάκιο του κλάδου ξεπερνά τα 32 εκατ. ευρώ.

 Όραμα, έμπνευση και προσήλωση

«Στόχος μας δεν είναι οι ασφαλισμένοι των άλλων ασφαλιστικών εταιρειών, στόχος μας είναι να ασφαλίσουμε νέους, ανασφάλιστους συμπολίτες μας, να ανοίξουμε την αγορά μας». Τα στελέχη της Εκτελεστικής Επιτροπής αναγνωρίζουν στον Δ/ντα Σύμβουλο ότι έχει όραμα για την εταιρεία αλλά και τη δυνατότητα να εμπνέει τους ανθρώπους για να τον συνδράμουν στην πραγματοποίησή του. Είναι η Εκτελεστική του Επιτροπή, θα μπορούσε κάποιος να πει, πώς αλλιώς;

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Σαρρηγεωργίου είναι ένας πειστικός άνθρωπος. Τον βοηθάνε, ωστόσο, και οι αριθμοί.

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, μιλώντας για τις επιδόσεις της εταιρείας του τη χρονιά που πέρασε, σημαντικό δεν είναι μόνο ότι η Eurolife ERB κατέκτησε την πρώτη θέση σε κερδοφορία.

Ενδεικτικό της καλής της πορείας είναι ότι, παρότι σε ένα πανθομολογούμενα δυσχερές περιβάλλον τα κέρδη από επενδύσεις ήταν μειωμένα το 2017, η εικόνα των επενδύσεων παραμένει καλή και αυτό προκύπτει από τα Ίδια Κεφάλαια που βρίσκονται στα €651 εκατ. από €400 εκατ. το 2016.

Οι αποδόσεις που η εταιρεία έχει εξασφαλίσει για τους πελάτες της τα τελευταία τρία χρόνια ήταν 2,9% το 2015, 4,4% το 2016 και 3,6% το 2017.

Η Eurolife ERB κάνει τη δουλειά της με έμπνευση και προσήλωση, ο Δ/νων Σύμβουλός της επιμένει ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια στο μέλλον για να ενισχυθεί η ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών, κυρίως σε ό,τι αφορά την ασφάλιση Υγείας, Περιουσίας αλλά και την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών, ταυτόχρονα και ο ρόλος των συνεργατών είναι καθοριστικός.

«Θέλουμε να είμαστε μέσα στις τρεις πρώτες εταιρείες που επιλέγουν οι συνεργάτες μας στα ανεξάρτητα δίκτυα. Δεν είναι εύκολο και το γνωρίζουμε, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να είναι συμφέρουσα η συνεργασία και για τα δύο μέρη».

Αμαλία Ρουχωτά

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας