Χρυσό και ασημένιο για την Εθνική Ασφαλιστική στα IMPACT BITE Awards

1663
Ethniki impact bite silver

Δύο νέες σημαντικές διακρίσεις πρόσθεσε στο ενεργητικό της η κορυφαία του ασφαλιστικού κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική.

Η εταιρεία συμμετείχε στον καθιερωμένο θεσμό των IMPACT BITE Awards, που διοργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά φέτος από το περιοδικό Netweek της Βουssias Communications με το ELTRUN, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ.

Ειδικότερα, η Εθνική Ασφαλιστική απέσπασε:

  1. το Gold Award για την εφαρμογή καταπολέμησης ασφαλιστικής απάτης SAS Fraud Framework for Insurance, στην κατηγορία «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρείες στους Κλάδους Τράπεζες/Ασφαλιστικές Εταιρείες.
  2. το Silver Award για την ηλεκτρονική πλατφόρμα ETHNIKI FORCE, στην κατηγορία «Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές – Αυτοματοποίηση & Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/ Μάρκετινγκ».

Οι εν λόγω κατηγορίες εντάσσονται στην ενότητα των βραβείων που δίδονται σε επιχειρήσεις για τη βέλτιση χρήση/αξιοποίηση των ITCs. Αφορούν δηλαδή επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία πληροφοριακά συστήματα ή έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς των εφαρμογών, υποδομών, υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ως χρήστες και έχουν υιοθετήσει βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης/διοίκησης των ICTs που υποστηρίζουν την επιχειρηματική στρατηγική τους.

Τα βραβεία παρέλαβε για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής ο κ. Γεώργιος Κουτίτσας, Διευθυντής Οργάνωσης και Διαχείρισης Έργων.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου, στον Ιππόδρομο Αθηνών, παρουσία περισσοτέρων των 550 υψηλόβαθμων στελεχών από το χώρο των επιχειρήσεων, της αγοράς πληροφορικής και επικοινωνιών, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Τα βραβεία IMPACT BITE Awards, θεσμός του Business Technology, στόχο έχουν να αναδείξουν τους οργανισμούς που αξιοποιούν τις ΤΠΕ (τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας), προκειμένου να προσφέρουν επιχειρηματική αξία δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, θέτοντας τα θεμέλια για ανάπτυξη ή βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες.

 

Προηγούμενο άρθροΟι Lloyd’s προβλέπουν τον νικητή του Παγκόσμιου Κυπέλλου
Επόμενο άρθροΓιώργος Παρισάκης: Τα αποκλειστικά δίκτυα έχουν συρρικνωθεί δραματικά