ΕΙΑΣ: CRM και ποιοτική εξυπηρέτηση Πελατών – Marketing και Πωλήσεις

477

Οι δύο νέες ενότητες του ετήσιου Προγράμματος ασφαλιστικών σπουδών EDI

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) ανταποκρινόμενο στις νέες προκλήσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας και εμπνεόμενο από τη ιδέα της δια βίου μάθησης, υλοποιεί ήδη από τον Μάρτιο 2014 το νέο, πλήρως επανασχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών «Executive Development in Insurance (EDI) 2014 – Ανάπτυξη Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων».

Το ΕΙΑΣ δίνει τη δυνατότητα στα ενδιαφερόμενα Στελέχη να παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα αυτό και κατά ενότητες. Οι ενότητες έχουν και τη μορφή Σεμιναρίων αναλόγου διάρκειας, όπου παρέχεται βεβαίωση του ΕΙΑΣ για την επιτυχή παρακολούθησή τους.

Οι δύο επόμενες -συναφείς- ενότητες αναφέρονται σε CRM & ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ(15 ώρες) [CRM και Εξυπηρέτηση πελατών, Διαχείριση Πελατολογίου, Μέθοδοι διαχείρισης αιτιάσεων πελατών, Τηλεφωνική εξυπηρέτηση δύσκολων πελατών] και MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ (25 ώρες) [Διοίκηση, οργάνωση & δομές του Marketing, Marketing προϊόντων & το Marketing στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, Αρχές επικοινωνίας και διαπραγματεύσεις, Τεχνικές Πωλήσεων, Bancassurance].

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ο όροφο).

Οι Αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση Εγγραφής

Προηγούμενο άρθροH Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα εξοικονομεί ενέργεια
Επόμενο άρθροΑσφάλιση Ασθενειών: Το κύρος του περιορισμού της έκτασης της κάλυψης