Τιμολογιακή επανατοποθέτηση σε βασικούς κλάδους ασφάλισης ετοιμάζει η Eurolife ERB

174

Ο προσανατολισμός της Eurolife ERB να στηρίξει την εξέλιξή της στα δίκτυα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών είναι δεδομένος, την εκφράζει άλλωστε απολύτως εμφατικά ο CEO της εταιρείας, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου τα τελευταία χρόνια, σε κάθε ευκαιρία. Πόσο δεδομένη, όμως, είναι η στήριξη που παρέχει η ίδια η εταιρεία στο δίκτυό της;

Στην καθιερωμένη συνάντηση και βράβευση επιλεγμένων συνεργατών για το 2019, που πραγματοποίησε η εταιρεία στις 5 Μαρτίου, φάνηκε ότι η στήριξη αυτή αποτελεί στρατηγική επιλογή, και εκφράζεται οργανωμένα και μεθοδικά. Όπως ανέφερε, μάλιστα, κατά την ομιλία του ο κ. Σαρρηγεωργίου, το 80% των επενδύσεων που πραγματοποιεί η εταιρεία αφορούν στη σχέση της με τα δίκτυα.

 

Ποιες είναι αυτές οι επενδύσεις;

Καταρχάς, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας, με την ενεργοποίηση τη χρονιά που πέρασε της πλατφόρμας Eurolife Partners, η οποία είχε πολύ θετική ανταπόκριση από πλευράς συνεργατών, με 14.429 μοναδικούς χρήστες, 86.189 συνδέσεις, 15.010 προσφορές υγείας και 88.830 προσφορές αυτοκινήτου, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων, ο κ. Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπλ. Γεν. Δ/ντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης. Επιπρόσθετα, εξίσου σημαντική ήταν η επέκταση του ωραρίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών.

Μία ακόμα μεγάλη επένδυση της εταιρείας αφορά στην εκπαίδευση των συνεργατών. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Eurolife ERB εξελίσσεται δυναμικά τα τελευταία χρόνια. Μόνο το 2018 πραγματοποιήθηκαν 198 ημερίδες, με 5.917 συμμετέχοντες (65% περισσότερους από το 2017).

Η στήριξη που παρέχει στους συνεργάτες της είναι αμφίδρομη, όπως προκύπτει και από τη διψήφια αύξηση που παρουσίασε το χαρτοφυλάκιό της σε πολλούς από τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιείται. Εν αναμονή της ανακοίνωσης των οικονομικών-παραγωγικών της αποτελεσμάτων τις επόμενες μέρες, θα αρκεστούμε σε κάποια ποσοστά που ανέφερε ο Γενικός Δ/ντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, κ. Νίκος Δελένδας: +14% στα Αποταμιευτικά περιοδικού ασφαλίστρου, +8% στα ατομικά υγείας, +12% στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, +24% στα ομαδικά συνταξιοδοτικά, +10% στα ομαδικά υγείας.

Στόχοι για το 2019

Οι στόχοι για το 2019 είναι διψήφια ποσοστά αύξησης. «Θέτουμε στόχους φιλόδοξους αλλά ρεαλιστικούς», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δελένδας, ζητώντας από τους συνεργάτες να βάλουν πλάτη και διαβεβαιώνοντάς τους ότι «θα είμαστε δίπλα σας, για να δούμε πώς μπορούμε να σας στηρίξουμε για να τους πετύχετε».

Παραγωγικά, και σε ό,τι αφορά τις ασφαλίσεις Ζωής, στους στόχους της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη τόσο των επενδυτικών προϊόντων unit linked όσο και των ομαδικών συνταξιοδοτικών. «Έχουμε μια καλή πορεία σε αυτούς του κλάδους», σημείωσε η Επικεφαλής της Τεχνικής Δ/νσης Ζωής & Γενικών, κα Αμαλία Μόφορη, σημειώνοντας παράλληλα πως η εταιρεία σκοπεύει να επανατοποθετηθεί στην πρωτοβάθμια αλλά και δευτεροβάθμια φροντίδα Υγείας, και να αυξήσει την παραμετρικότητα στην τιμολόγηση του κλάδου.

Είναι γεγονός ότι τα διοικητικά στελέχη πρέπει να λύσουν μία δύσκολη εξίσωση, όπως είπε χαρακτηριστικά η κα Μόφορη, καθώς η αγορά (συνεργάτες – πελάτες) ζητά ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις, ιδιαίτερα στον κλάδο Υγείας, αλλά ταυτόχρονα και οικονομικές.

Στους Γενικούς κλάδους ασφάλισης, η εταιρεία στοχεύει σε επανατοποθέτησή της στον κλάδο αυτοκινήτου, με ετήσια συμβόλαια, γεωγραφική και ηλιακή διασπορά, αυτοματοποίηση των ελέγχων ζημιών, αλλά και ασφάλιση μηχανών και ΙΔ Αγροτικών, όπως ανέφερε ο κ. Γιώργος Κροντήρης, Τεχνικός Δ/ντής Γενικών Ασφαλίσεων.

Ταυτόχρονα, ο κ. Κροντήρης ενημέρωσε τους συνεργάτες ότι επίκειται αξιολόγηση των προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας που προσφέρει η Eurolife και της τιμολογιακής της πολιτικής σε αυτά. Αγορά-στόχο για την εταιρεία θα αποτελέσουν την τρέχουσα χρονιά και οι ασφαλίσεις ξενοδοχειακών μονάδων, ενώ προτεραιότητα θα δοθεί στην ανάπτυξη του corporate χαρτοφυλακίου.

Σε επίπεδο εξυπηρέτησης, μέσα στο 2019 η Eurolife ERB θα εντάξει στο σύστημά της νέα σύγχρονα εργαλεία, όπως το salesforce CRM, την παραμετρική τιμολόγηση στην ασφάλιση κατοικίας, νέο σύστημα τυπώνω-πληρώνω για τους retail πελάτες, ενώ θα δώσει περαιτέρω έμφαση στην εκπαίδευση.

Ξεπερνά τις προσδοκίες

Η Eurolife ERB έκρινε ότι η ουσιαστική επικοινωνία και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των στελεχών και δικτύων μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση των προβλημάτων αμφότερων των πλευρών και να ικανοποιήσει έτσι τον στρατηγικό της στόχο: να συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγάλων παικτών της αγοράς ως μία σοβαρή εταιρεία, που ακούει τις ανάγκες των συνεργατών και των πελατών της.

Ήδη από το 2017, με το Sales Advisory Board, αποφάσισε να αναβαθμίσει τον τρόπο επικοινωνίας και επαφής με το δίκτυο συνεργατών της. Φέτος, παραμένοντας στην ίδια κατεύθυνση, η εταιρεία εγκαινίασε roadshows σε όλη την Ελλάδα.

«Είμαστε εδώ για να ακούσουμε τα προβλήματα και τις ιδέες σας», είπε ο κ. Σαρρηγεωργίου, διαβεβαιώνοντας τους συνεργάτες ότι μπορεί η Eurolife να είναι μία πολυεθνική εταιρεία, αλλά οι αποφάσεις λαμβάνονται από τα διοικητικά στελέχη στην Αθήνα και οι λύσεις στα προβλήματα δίνονται από αυτούς. «Δεν θα κρυφτούμε πίσω από τους μετόχους», είπε χαρακτηριστικά.

Η χρονιά που πέρασε ήταν μια χρονιά που ξεπέρασε τις προσδοκίες της διοίκησης και δημιούργησε δυναμική για τη χρονιά που διανύουμε. «Έχουμε φυτέψει πολλούς σπόρους και περιμένουμε να δούμε αποτελέσματα σε πολλά διαφορετικά πεδία», είπε χαρακτηριστικά ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας.

Ωστόσο, αυτό που ενδιαφέρει τη Eurolife ERB δεν είναι μόνο τα αποτελέσματα που θα εισπράξει. Αντίθετα, προσανατολίζεται και στην επιστροφή μέρους των κερδών της στις τοπικές κοινωνίες, μέσω μιας σημαντικής κίνησης ενταγμένης στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, για την οποία θα μάθουμε περισσότερα στο προσεχές διάστημα.

Καλλιεργεί προσδοκίες η διοικητική ομάδα της Eurolife, μένει να δούμε αν και αυτή τη χρονιά θα κατορθώσει να τις ικανοποιήσει και να τις ξεπεράσει.

Βράβευση συνεργατών

Στο πλαίσιο της συνάντησης επιβραβεύτηκαν οι νικητές του Διαγωνισμού Πωλήσεων 2018, με έπαθλο τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου Eurolife ERB. Δόθηκαν συνολικά 11 βραβεία: μία Mercedes A Class στον πρώτο νικητή κάθε μίας από τις τρεις κατηγορίες και οκτώ Toyota AYGO σε εκείνους που διακρίθηκαν στις υπόλοιπες θέσεις. Τα βραβεία παρέδωσε ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, συγχαίροντας τους συνεργάτες για την καθοριστική συμβολή τους στη συνολική ανάπτυξη της Eurolife ERB.

Οι νικητές του Διαγωνισμού Πωλήσεων 2018, οι οποίοι παρέλαβαν και τα αυτοκίνητά τους, είναι:

  • Διαγωνισμός Γενικών Ασφαλίσεων

1η θέση Αφοί Κολτσίδα ΟΕ – Tο βραβείο παρέλαβε ο κ. Τάσος Κολτσίδας.

2η θέση Money Market AE – Tο βραβείο παρέλαβε ο κ. Μανώλης Μαρσέλλος.

3η θέση Κ & Χ Καρυπίδη ΟΕ – Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Χρήστος Καρυπίδης.

4η θέση 3P Insurance Brokers IKE – Tο βραβείο παρέλαβε η κα Δέσποινα Δημητσάνου.

5η θέση Fortis AE – Μ. Ροντογιάννης – Tο βραβείο παρέλαβε η κα Έφη Χαραλαμπάκη.

  • Γενικός Διαγωνισμός Ασφαλίσεων Ζωής

1η θέση Victory Promise AE – Tο βραβείο παρέλαβαν οι κ.κ. Σταμάτης Συγγρός και Απόστολος Παπαηλίου.

2η θέση 3P Life Insurance Advisors – Tο βραβείο παρέλαβε ο κ. Ανδρέας Γερομουσταλάκης.

3η θέση Mega Brokers ΑΕ – Tο βραβείο παρέλαβε o κ. Ιωάννης Παππάς.

4η θέση Ψιμάρας Πρακτορείο Ασφαλειών ΕΠΕ (Παρόν) – Tο βραβείο παρέλαβε η κα Χριστίνα Φυτέα.

5η θέση Γιαννουδάκος Δημ. & ΣΙΑ ΕΕ (Delta & Brokers)- Tο βραβείο παρέλαβαν ο κ. Δημήτρης Γιαννουδάκος και οι γιοι του.

  • Διαγωνισμός Ασφαλίσεων Ζωής εκτός Αθηνών

Παπαδάκη – Καραγιάννη Μ. – Tο βραβείο παρέλαβε ο κ. Γρηγόρης Παπαδάκης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης κόπηκε και η καθιερωμένη βασιλόπιτα, με τυχερούς τους κ.κ. Ευάγγελο Σεβδάλη και Βάιο Μουστακλή.