Jonah Berger, Από στόμα σε στόμα

5652

Τι κάνει ένα προϊόν δημοφιλές; H διάδοση από στόμα σε στόμα είναι δέκα φορές πιο αποδοτική με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ωστόσο, γιατί επιλέγουμε να μιλάμε και να διαδίδουμε κάποια προϊόντα, ενώ προσπερνάμε άλλα; Τι τα κάνει τελικά να “πιάσουν”, να διαδίδονται, να γίνονται viral;

Σύμφωνα με τον Τζόνα Μπέργκερ, καθηγητή Μάρκετινγκ στο Wharton School του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, η κοινωνική επιρροή διαμορφώνει τα πάντα: από τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε, μέχρι τα ονόματα που δίνουμε στα παιδιά μας.

Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας διαμορφώνει έξι αρχές με βάση τις οποίες καθετί μπορεί να γίνει δημοφιλές: προϊόντα, βίντεο, πολιτικές πρωτοβουλίες, τραγούδια. Παράλληλα, παρουσιάζει μια σειρά από συγκεκριμένες πρακτικές τεχνικές διάδοσης ιδεών, με παραδείγματα από μεγάλες εταιρείες, όπως οι Apple, Nestle, Mars, Nike και Amazon.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Αναζητήστε τo στο βιβλιοπωλείο FINANCIAL FORUM, Αγίου Κων/νου 40, Μαρούσι,
Τηλ.: 210 6127502, Fax: 210 6127719, e-mail: [email protected]

Περισσότερες προτάσεις βιβλίων εδώ


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Προηγούμενο άρθροMarsh: Οι εμπορικές εντάσεις απειλούν την πολιτική σταθερότητα
Επόμενο άρθροLars-Johan Age, happy HAPPY