Interamerican: Απλότητα, ανάπτυξη και κερδοφορία οι προτεραιότητες στη στρατηγική πωλήσεων

286

 

Τη βασική κατεύθυνση στις πωλήσεις για το 2013 παρουσίασε πρόσφατα η Interamerican στους συνεργάτες των δικτύων διανομής, το δικό της agency και των συνεργαζόμενων πρακτόρων–μεσιτών. 

Σε τρεις μεγάλες εκδηλώσεις, που οργανώθηκαν στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο, τα στελέχη της εταιρείας Γιώργος Μαυρέλης, Γενικός Διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών και Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, ανέδειξαν ως προτεραιότητες της Interamerican για το νέο έτος:

• την απλότητα, που χαρακτηρίζει τα νέα, χαμηλών ασφαλίστρων προγράμματα υγείας τριών βαθμίδων στην ασφάλιση υγείας, την ισόβιο ασφάλεια ζωής με αξία εξαγοράς, καθώς και την αυτοματοποίηση της αξιολόγησης και εκτίμησης του κινδύνου/της ζημιάς. 
• την ανάπτυξη, με επενδύσεις σε τεχνολογία και υποδομές και με πρόσκτηση νέων εργασιών
• την κερδοφορία, με προσανατολισμό την προώθηση κερδοφόρων ασφαλιστικών προϊόντων και την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων.

Στόχος της εταιρείας ειδικότερα στην υγεία είναι να φθάσει τους 300 χιλιάδες ασφαλισμένους μέχρι το 2015.

Παράλληλα, η Interamerican παρουσίασε στους συνεργάτες της τον νέο κανονισμό πωλήσεων, ο οποίος, όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου, από το 2006 χαρακτηρίζεται από τη σταθερότητα πλαισίου τριετούς διάρκειας χωρίς περιστασιακές μεταβολές, αλλά και από την απόλυτη διαφάνεια και σαφήνεια σε προϋποθέσεις και όρια για τις αμοιβές των συνεργατών. Ο νέος κανονισμός, που δεσμεύει αυστηρά την εταιρεία έως και το 2015, περιλαμβάνει σημαντικές βελτιωτικές αλλαγές και προτάσσει την αξία έναντι του όγκου στις πωλήσεις, καθώς και την εισδοχή νέων συνεργατών με πρόσθετα κίνητρα για τους επικεφαλής των γραφείων πωλήσεων.

 

 

Προηγούμενο άρθροMetLife Alico: Νέα πρωτοποριακή εφαρμογή για smartphones
Επόμενο άρθροΚαι πάλι… AIG