Είναι απλά μια επικοινωνιακή καμπάνια αυτή της Ευρωπαϊκής Πίστης;

1753

Είναι πιο δύσκολο να εκφραστείς θετικά για ένα μέλος μιας ολόκληρης αγαπημένης οικογένειας, διότι, αν και τα προτερήματα του μέλους που ξεχωρίζει ωφελούν όλους, εντούτοις, ο εγωισμός και ο ανταγωνισμός δεν βοηθούν να αναδειχθεί το αξίωμα: «Ένας για όλους και όλοι για έναν».

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αυτόν το καιρό, που οι περισσότεροι εκτρέπουν τις συνδέσεις τους… στο καβούκι τους, εκπέμπει μήνυμα στο καταναλωτικό κοινό και αναδεικνύει τους ανθρώπους της.

Πρώτα οι άνθρωποι και ύστερα οι υπηρεσίες.

Πρώτα οι άνθρωποι και ύστερα οι αριθμοί.

Πάει κόντρα στο ρεύμα η Ευρωπαϊκή Πίστη; Ή μήπως ακολουθεί το ρεύμα;

Γιατί θέλει να αναδείξει την αξία της, προβάλλοντας τους ανθρώπους της;

Γιατί απευθύνεται στους ανθρώπους, δηλαδή στους καταναλωτές, χωρίς φανφάρες, διεκδικώντας κόσμια την εμπιστοσύνη τους;

Η επικοινωνιακή καμπάνια της Ευρωπαϊκής Πίστης, σε έντονη συχνότητα στα μέσα ενημέρωσης, νομίζουμε ότι ωφελεί τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, στηρίζει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ταυτίζεται με την ανάγκη όλων μας, όχι να επανέλθουμε, αλλά να ξανανιώσουμε την επαφή με τον συνάνθρωπο, με τον επαγγελματία, με τον συνεργάτη μας, εκείνον της διπλανής πόρτας.

Δεν μιλάει για δίκτυα, δεν μιλάει για επενδύσεις, δεν μιλάει για ψηφιακό εκσυγχρονισμό, δεν φοβερίζει.

Η διαφημιστική καμπάνια της Ευρωπαϊκής Πίστης, που τρέχει αυτό το διάστημα, υπενθυμίζει την ανθρώπινη διάσταση της κοινωνικής δραστηριότητας της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας, είτε λέγεται Ευρωπαϊκή Πίστη είτε όχι.

Προηγούμενο άρθροΤο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Δύναμις Α.Ε.Γ.Α.
Επόμενο άρθροInteramerican και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» περισσότερα από 20 χρόνια μαζί