H Allianz ανεβαίνει στην κατάταξη των Best Global Brands

306

Η Allianz βελτίωσε και πάλι τη θέση της στην ετήσια κατάταξη της Interbrand με τα 100 πιο σπουδαία εμπορικά σήματα στον κόσμο. Στην έκθεση Best Global Brands 2016, που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Interbrand, η Allianz ανέβηκε τρεις βαθμίδες καταλαμβάνοντας την 51η θέση, ενώ η αξία του εμπορικού της σήματος αυξήθηκε κατά 12% σε $9,5 δις.

Στη νέα κατάταξη, η Interbrand αποτίμησε ιδιαίτερα τα  οικονομικά αποτελέσματα της Allianz  το 2015, τη στρατηγική επικέντρωση του Ομίλου στο” True Customer Centricity ” (πραγματική εστίαση στους πελάτες), την αποφασιστική ψηφιοποιημένη προσέγγισή της και την ισχυρή δέσμευσή της  για αειφόρο ανάπτυξη. 
«Είμαστε περήφανοι για την απόδοση του εμπορικού σήματος της Allianz», δήλωσε ο Jean-Marc Pailhol, Global Head of Market Management & Distribution της Allianz. «Το να εστιάζουμε ακόμα περισσότερο στον πελάτη αποτελεί βασική κινητήρια δύναμη της επωνυμίας μας. Η Allianz εισήγαγε επίσης μια νέα υπόσχεση που συνοδεύει το brand της: “dareto, werewithyou”, γιατί θέλουμε οι πελάτες μας να ζήσουν τη ζωή στο έπακρο».

Όσον αφορά τη μεθοδολογία της Interbrand, να σημειωθεί ότι η κατάταξη για τη συνολική αξία του εμπορικού σήματος βασίζεται στην ανάλυση των οικονομικών επιδόσεων των επώνυμων προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει μια εταιρεία, στον ρόλο που παίζει το εμπορικό σήμα στην απόφαση του πελάτη να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία και στην ανταγωνιστική δύναμη της μάρκας. Η μεθοδολογία είναι πιστοποιημένη κατά ISO 10668.

Προηγούμενο άρθροΌλοι οι διαμεσολαβητές δηλώνουν “παρών” στο κάλεσμα της ΕΑΔΕ
Επόμενο άρθροΕυρωπαϊκή Πίστη: Χρυσό Βραβείο Επιχειρηματικής Ηθικής & Εταιρικής Υπευθυνότητας