Groupama: Επενδύει στους ανθρώπους της και την τεχνολογία

401

Στις 22 Ιουνίου το βράδυ, η Groupama Ασφαλιστική δεξιώθηκε το πρακτοριακό της δίκτυο σε ένα ειδυλλιακό περιβάλλον παρά θιν’ αλός, στον Σαρωνικό.

Αν και η συγκεκριμένη χρονική στιγμή επισκιαζόταν από τις εκκρεμότητες των τεκταινομένων στο εξωτερικό, οικοδεσπότες και φιλοξενούμενοι, εκλεκτά μέλη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, “δραπέτευσαν” και απόλαυσαν στο περιθώριο των επαγγελματικών τους σχέσεων κάτι ξεχωριστό.

Σημειώσαμε πολλές εκλεκτές παρουσίες επώνυμων ασφαλιστικών πρακτόρων και μεσιτών, που συνθέτουν τον βασικό παραγωγικό πυρήνα ενός εκ των δικτύων πωλήσεων που η Groupama διαθέτει.

Απευθυνόμενος σε αυτό το συγκεκριμένο κοινό ο Εμπορικός Δ/ντής, κ. Χρήστος Κάτσιος (φωτ.), είπε μεταξύ άλλων:
«(…) Οι συνάδελφοί μου στο Συμβούλιο Διοίκησης και αρκετοί από τους ανθρώπους με τους οποίους έρχεστε σε καθημερινή επαφή… είμαστε όλοι εδώ για να έρθουμε πιο κοντά, σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και πέρα από την καθημερινότητά μας… Αν και η καθημερινότητά μας, τον τελευταίο καιρό, σχοινοβατεί μεταξύ δουλειάς, προσωπικής ζωής και σεναρίων οικονομικής πολιτικής…

Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε ότι παρόλο που οι αριθμοί με συναρπάζουν, αποφεύγω όμως να αναφέρω νούμερα σε τέτοιες περιστάσεις, γιατί απλά ξέρω ότι δεν θα τα συγκρατήσετε… Παρόλα ταύτα, δεν μπορώ και να παραλείψω κάποια από αυτά.

Κατ’ αρχήν θα πρέπει να ξέρετε ότι ο Μέσος Όρος Ηλικίας συνεργασίας μαζί μας, σήμερα, ξεπερνάει τα 15 χρόνια… Ο πιο παλιός μας “κωδικός” είναι αυτός του 1989 και φέρει το όνομα του κ. Νίκου Γαβαλάκη.

Πολλοί από εσάς, ενηλικιωθήκατε και μεγαλώσατε μαζί μας… τουλάχιστον επαγγελματικά! Και σήμερα αντιπροσωπεύετε το ισχυρότερο παραγωγικά δίκτυό μας, με πάνω από 55% της συνολικής παραγωγής. Στον κλάδο των Γενικών 66% και 18% του Κλάδου Ζωής, αν και με άγριες, ανοδικές διαθέσεις.

Ευχαριστούμε κάθε έναν από εσάς για τη συμμετοχή του και την εμπιστοσύνη του στην Εταιρεία μας!
Ας δούμε όμως τι έχουμε καταφέρει αυτά τα τελευταία χρόνια, μέσα στις συνθήκες που όλοι γνωρίζουμε…

Εντυπωσιακά αποτελέσματα εν μέσω κρίσης, με σταθερά καλύτερη συμπεριφορά από αυτή του δείκτη της αγοράς… Στη Ζωή: εξαιρετική και σταθερή άνοδο, κυρίως από τα Ατομικά προγράμματα Υγείας αλλά και τα αντίστοιχα Ομαδικά και βεβαίως τα Index Linked προϊόντα.

Στις Γενικές ασφαλίσεις: Παρόλο τον τιμολογιακό πόλεμο στο Αυτοκίνητο, μαζί με τις μειώσεις κεφαλαίων αλλά και τιμολογίων σχεδόν σε κάθε κλάδο, καταφέραμε να ξεπερνάμε συστηματικά τον αντίστοιχο δείκτη.

Έτσι, το 2014 βιώσαμε το θετικό πρόσημο στον Κλάδο Αυτοκινήτου, όχι μόνο σε στόλο αλλά και σε ασφάλιστρα… Θετικοί επίσης στα Σκάφη και τις Μεταφορές, θετικοί και στους Εμπορικούς και Βιομηχανικούς κινδύνους, παρόλη την απομείωση του χαρτοφυλακίου της πρώην-Εμπορικής.

Πρακτικά, τα τελευταία δύο χρόνια, ανανεώσαμε σχεδόν όλα τα retail προϊόντα μας. Και αν δεν κάνω λάθος, ΠΑΝΤΑ με πιο ανταγωνιστικούς και ξεκάθαρους όρους, καλύτερη τιμολόγηση και στις περισσότερες περιπτώσεις με καλύτερες αμοιβές/προμήθειες.

Όμως δεν αλλάξαμε μόνο τα προϊόντα… Αλλάξαμε και εμείς, πολύ απλά γιατί ο κόσμος γύρω μας άλλαξε…

Σήμερα, ΟΛΑ τα retail προϊόντα μας, συμπεριλαμβανομένης και της ΖΩΗΣ, γίνονται μέσω της κοινής λειτουργικής μας πλατφόρμας, του Cheetah, παρέχοντας επίσης σε όλους τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε και τα εμπορικά λογισμικά, στα οποία έχετε ήδη επενδύσει. (…)

Είμαστε εστιασμένοι στη βελτίωση, πλέον, της λειτουργικής απόδοσης της Εταιρείας. Και επειδή μοιάζει κλισέ, θα προσπαθήσω να το μεταφέρω πιο απλά…

Θέλουμε να κάνουμε την επαγγελματική μας σχέση πιο ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΗ! Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπορείτε να προβλέπετε όλες τις λειτουργικές εργασίες που αφορούν τους πελάτες μας, σχετικά με τους χρόνους αλλά και την ποιότητα των υπηρεσιών μας.
Και για να γίνει αυτό, πρέπει και να το μετράμε αλλά και να το αποδεικνύουμε!

Επενδύουμε, λοιπόν, όχι μόνο σε χρήμα αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό και προσπάθεια, προκειμένου να ανταποκριθούμε σε αυτές μας τις επαγγελματικές υποσχέσεις.

Και επενδύουμε επίσης στην ψηφιακή τεχνολογία… Απλά γιατί ο κόσμος γύρω μας είναι και γίνεται όλο και περισσότερο ψηφιακός… Σαν παράδειγμα, οι επισκέψεις του portal των πελατών γίνονται σε ποσοστό περίπου 50% μέσω κινητών συσκευών (smartphones, tablets κ.λπ.)

Νέο software στο Call Center, οργανωτικές αλλαγές που υποδεικνύονται από το πώς κάνουμε πλέον τις εργασίες μας, CRM για να διαχειριζόμαστε και να μοιραζόμαστε τις κοινές μας εμπειρίες με τους πελάτες μας, είναι κάποια από τα project της Εταιρείας ήδη σε εξέλιξη.

Η Groupama στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, ήταν και θα παραμείνει ένας πολύ-καναλικός και πολύ-προϊοντικός ασφαλιστικός οργανισμός. Σαν μέρος της στρατηγικής μας θα προσπαθούμε πάντα να έχουμε ηγετική θέση στην προτίμησή σας, έτσι ώστε μαζί να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία.

Το άτομο που πραγματικά πιστεύω, πιστεύουμε, ότι είναι το σημαντικό κεφάλαιο στο Ενεργητικό της Εταιρείας είναι ο Γενικός μας Διευθυντής, κ. Bertrand Woirhaye».

Προηγούμενο άρθροΔιευκρινίσεις για εθνικές και διεθνείς άδειες οδήγησης
Επόμενο άρθροSwiss Re: Όχι άλλα υφεσιακά μέτρα!