Άρθρα

Financial Planner & τρόποι επικοινωνίας και προβολής στο κοινό

Του Νίκου Δαμάλα*

Με την εξέλιξη όχι μόνο της τεχνολογίας αλλά και της ίδιας της καθημερινότητας, νέοι τομείς και νέες προκλήσεις εμφανίζονται στον χώρο των χρηματοασφαλιστικών υπηρεσιών, με αποτέλεσμα την ανάγκη μιας καινοτόμας αντιμετώπισης των πραγμάτων.
Η πολυπλοκότητα του αντικειμένου δημιούργησε την ανάγκη εξειδικευμένων συμβούλων για τη διαχείριση οικονομικών και ασφαλιστικών θεμάτων.

Σε πολλές των περιπτώσεων αποκαλώ τον Financial planner «γιατρό του Χρήματος», γιατί όπως ένας καλός γιατρός, έτσι και ένας καλός financial planner πρέπει να γνωρίζει πώς να κάνει με άριστο τρόπο διερεύνηση – διάγνωση αναγκών του κάθε πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη οποιαδήποτε πιθανή παράμετρο, ώστε να προτείνει τη βέλτιστη λύση. Λύση που θα οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων αλλά και στην ισορροπία, τόσο την επαγγελματική όσο και την προσωπική ζωή του υποψηφίου πελάτη.

Όμως, ποια είναι η βασική διαφορά ενός Financial Planner από έναν απλό Ασφαλιστικό Σύμβουλο;

Η «ολιστική προσέγγιση», την οποία εφαρμόζει ο Financial Planner, είναι η βασική διαφορά, αυτή που τον κάνει να ξεχωρίζει από έναν απλό πωλητή προϊόντων.

Με την προσέγγιση αυτή, συνδυάζοντας δηλαδή ταυτόχρονα πολλές παραμέτρους και διερευνώντας όλο το εύρος των αναγκών του πελάτη του, ο F.P. έχει τη δυνατότητα να δώσει λύσεις οι οποίες έχουν βασική επιδίωξη τη διατήρηση του βιοτικού επιπέδου και την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ο πελάτης.

Ο κόσμος γνωρίζει τον financial planner και τα σημαντικά οφέλη που μπορεί να προσφέρει στην κοινωνία;

Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, έχει αρχίσει όλο και πιο πολύ να κερδίζει έδαφος η ιδιότητα του Financial Planner.

Ένα βασικός λόγος γι’ αυτό είναι η αναβάθμιση του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου. Μέσω των πιστοποιήσεων και του όλο και πιο αυστηρού θεσμικού πλαισίου μένουν στην ασφαλιστική αγορά μόνον αυτοί που κατέχουν πλήρως όχι μόνο τη γνώση, αλλά και την ενσυναίσθηση στην αντιμετώπιση του πελάτη.

Μια άλλη σημαντική παράμετρος είναι ότι οι νεοεισερχόμενοι στον χρηματοασφαλιστικό χώρο διαθέτουν, στην πλειοψηφία τους, επαρκή ακαδημαϊκή κατάρτιση, με αποτέλεσμα να μπορούν και να θέλουν να διευρύνουν το πεδίο των γνώσεών τους, τόσο στον ασφαλιστικό όσο και στον χρηματοοικονομικό χώρο.

Ένας ακόμα λόγος είναι η δημιουργία σύνθετων επενδυτικών και όχι μόνο προϊόντων, καθώς και η εμφάνιση λογισμικών παρακολούθησής τους, τα οποία απαιτούν νέους τρόπους δράσης και σκέψης.

Ως Financial Ρlanners έχουμε την υποχρέωση να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας και τις υπηρεσίες που παρέχουμε στην κοινωνία, χρησιμοποιώντας κάθε δυνατό μέσο, και σήμερα η τεχνολογία μας δίνει πολλά.

Δημιουργία video

Ένας εύκολος, σύντομος και αποτελεσματικός τρόπος, ώστε να προβάλλουμε τον ρόλο μας ως financial planners, είναι μέσα από video διαρκείας περίπου 1 λεπτού.

Η προβολή αυτή μπορεί να γίνεται οργανωμένα και σχεδιασμένα μέσω καναλιών, όπως το Youtube, ή ακόμα και μέσα από την προσωπική μας ιστοσελίδα.

Με τον τρόπο αυτόν ο ρόλος μας γίνεται ευρύτερα γνωστός, μιας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα επισκέπτονται καθημερινά πάνω από 30 εκατομμύρια άνθρωποι.

Δημιουργία site

Κάθε επαγγελματίας οφείλει να έχει πλέον και μια ηλεκτρονική παρουσία, έναν χώρο όπου θα παρουσιάζει αναλυτικά και με σαφήνεια το ποιος είναι και τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό.

E-mail marketing

Δεδομένου ότι όλοι σχεδόν χρησιμοποιούμε την ηλεκτρονική αλληλογραφία ως μορφή επικοινωνίας, τα e-mails μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν και ως ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας και δημιουργίας μηνυμάτων μέσω των γνωστών Newsletters.

Δημιουργία blog

Η αρθρογραφία σε ένα προσωπικό blog μπορεί να λύσει απορίες σε θέματα που απασχολούν τους αναγνώστες του και να βοηθήσει στην αναγνωρισιμότητα ενός επαγγελματία.

Επαγγελματικό προφίλ στο LinkedIn

Το linkedin είναι μια εφαρμογή που όλο και πιο πολύ κερδίζει έδαφος για τους επαγγελματίες, τα στελέχη κ.τ.λ.
Η διάσημη αυτή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει στην προβολή και την αναγνωρισιμότητά σας, αλλά και να δημιουργήσει ευκαιρίες για b2b marketing και networking.

Συστάσεις

Ο πιο διαχρονικός τρόπος ανάπτυξης εργασιών και διαφήμισής μας ως επαγγελματίες είναι οι συστάσεις.

Ένας ευχαριστημένος πελάτης με τη θετική μαρτυρία του μπορεί να επηρεάσει από 9 έως 20 άλλους!

Το να μοιράζονται οι πελάτες μας με το περιβάλλον τους τη μοναδική εμπειρία που απολαμβάνουν κάθε στιγμή της συνεργασίας τους μαζί μας, μας προσφέρει όχι μόνο ηθική αλλά και πρακτική ικανοποίηση.

Καταφέρνοντας να επιτύχουμε τον στόχο του σωστού χρηματοοικονομικού σχεδιασμού, το wellbeing του πελάτη μας, την απόλυτη δηλαδή ισορροπία τόσο στην οικονομική όσο και στην προσωπική του ζωή, τότε έχουμε πετύχει και εμείς τον στόχο μας. έχουμε υπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο το επάγγελμά μας, αυτό του Financial Planner!

Financial Planner & τρόποι επικοινωνίας και προβολής στο κοινό
  • Ο κ. Νίκος Δαμάλας γεννήθηκε το 1984 στον Χολαργό Αττικής. Πήγε σχολείο στην Αθήνα και τελείωσε το Λύκειο στο Άργος. Το διάστημα 2002-2006 σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (Ρέθυμνο), στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών, με εξειδίκευση στον τομέα Επικοινωνιολογίας & Ψυχολογίας καθώς και στον τομέα Οικονομικών & Στατιστικών μελετών.
    Αρχές του 2012 πιστοποιήθηκε με τις εξετάσεις Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή της Τ.τ.Ε., καθώς και με την πιστοποίηση Επαγγελματικών Γνώσεων Επενδυτικών Προϊόντων βασιζομένων σε Ασφάλιση της Τ.τ.Ε. Ανήκει στο αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής, κατέχοντας την πιο υψηλή βαθμίδα, αυτήν του Κορυφαίου Ασφαλιστικού Συμβούλου.
    Διακρίσεις -Πιστοποιήσεις:
  • Μέλος της LIMRA International – Certificated by LIMRA IAP, LIMRA IQA
  • 2019 Μέλος ΜDRT Study Group του Συνεδρίου ΜDRT Day Greece 2020
  • 2021 Επίσημο μέλος MDRT l 2021 Μέλος HFPA (Hellenic Financial Planner Association)
  • 2020 Πιστοποίηση με το SQF3.

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας