Eurolife ERB και Μινέττα Ασφαλιστική συμμετέχουν στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

1280
Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) - Λογότυπο

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) γιορτάζει φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου 2017, ταυτόχρονα με χιλιάδες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο.

Ο διεθνής αυτός θεσμός αποσκοπεί στην ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών και στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά στον τομέα αυτό.

Ήδη περισσότερες από 60 εταιρίες έχουν δηλώσει συμμετοχή στη φετινή διοργάνωση, αξιοποιώντας την ευκαιρία:

  • Nα ενισχύσουν το ηθικό των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών, αναγνωρίζοντας τις προσπάθειές τους.
  • Να αναδείξουν τη σημασία της Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Να επιβεβαιώσουν την αφοσίωσή τους στην ικανοποίηση και στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη.

Από τον ασφαλιστικό κλάδο στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών συμμετέχουν οι Eurolife ERB και Μινεττα Ασφαλιστική. Στα σχετικά δελτία τύπου των εταιρειών αναφέρονται τα εξής:

Eurolife ERB, Συμμετοχή στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

“Eurolife Customer Experience. All hands on deck!”

H ασφαλιστική εταιρεία Eurolife ERB ενισχύοντας διαρκώς την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση συμμετέχει φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017.

Η Eurolife ERB αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών της ως πρωταρχικού πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας και των ανθρώπων της, συμμετέχει ενεργά σε μια εβδομάδα που έχει ως κύριο αντικείμενο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης εβδομάδας, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB συμμετέχουν σε  μια σειρά από εσωτερικές εκδηλώσεις και δράσεις, υπό το σύνθημα “Eurolife Customer Experience. All hands on deck!” που συνεπάγονται ενεργή συμμετοχή όλων και αναδεικνύουν τη συνολική φιλοσοφία της εταιρείας. Συγκεκριμένα, όλα τα ανώτατα και ανώτερα διοικητικά στελέχη της εταιρείας θα δώσουν το παρών στην τελετή έναρξης της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ μαζί με εργαζομένους και άλλων διευθύνσεων θα συμμετάσχουν και θα βιώσουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελάτη/ συνεργάτη δίπλα στους εργαζομένους της πρώτης γραμμής. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια και διαδραστικές ενέργειες.

Μέσα από όλες αυτές τις εκδηλώσεις, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB θα έχουν την ευκαιρία να αντιληφθούν πλήρως το ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών στο εσωτερικό του οργανισμού, ενώ το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που θα κληθούν να συμπληρώσουν θα αποτελέσει εργαλείο βελτίωσης της συνολικής εταιρικής στρατηγικής της.

Ο κος Βασίλης Καλογιάννης Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, δήλωσε «Η συμμετοχή της Eurolife ERB σε ένα διεθνή θεσμό όπως η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αναδεικνύει με τρόπο ουσιαστικό τη σημασία που προσδίδει ο Όμιλος στους πελάτες της. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης των πελατών στη λειτουργία και την ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε την καθοριστική συμβολή και την αξία των ίδιων των εργαζομένων μας. Άλλωστε βασική μας στρατηγική κατεύθυνση παραμένει πάντα η περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα επίπεδα και η συμμετοχή μας σε αντίστοιχες δράσεις που επιβεβαιώνει και τη δέσμευση μας αυτή».

 Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική συμμετέχει και φέτος στην «Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών»

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, συνεπής στην προσπάθεια για προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών, για μια ακόμη χρονιά συμμετέχει στην «Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών», η οποία διεξάγεται από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το σύνθημα της ΜΙΝΕΤΤΑ φέτος είναι “ Όλοι Μαζί Αποδίδουμε Δυνατά Αποτελέσματα” Ο.Μ.Α.Δ.Α.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας θα πραγματοποιηθούν διάφορες δραστηριότητες για το προσωπικό της εταιρίας, για συνεργάτες  και φυσικά και για τους ασφαλισμένους.

Σημειώνεται ότι φέτος συμμετέχουν περισσότερες από 65 εταιρείες – έναντι τεσσάρων το 2016 ανάμεσα στις οποίες και η ΜΙΝΕΤΤΑ – έχοντας όλες ως στόχο την ανάδειξη της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών.

Προηγούμενο άρθροERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική “ασφαλώς μαζί” και σε αθλητικά τουρνουά του Ομίλου
Επόμενο άρθροΑναβολή της αναθεώρησης της ICP 24 ζητά η Insurance Europe