ERGO: Αύξηση μεριδίου αγοράς και κερδοφορίας για το 2012

404

Την προηγούμενη χρονιά επιτεύχθηκαν και οι δύο πρωτεύοντες στόχοι της διοίκησης της Εταιρείας: αφενός μεν, σημαντική και πάλι κερδοφορία, αφετέρου δε, αύξηση του μεριδίου στην ασφαλιστική αγορά των Γενικών Ασφαλίσεων, που διαμορφώνεται πλέον στο 5,4%.

Τα βασικά οικονομικά μεγέθη της Εταιρείας κινήθηκαν σε ικανοποιητικά επίπεδα έναντι των εταιρικών στόχων, αλλά και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς στο σύνολό της. 

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών, που ανήλθε σε 136,2 εκατ. ευρώ, κατέγραψε μεν μικρή μείωση σε σχέση με το 2011, αλλά  η εταιρεία συγκαταλέγεται ήδη στην πρώτη πεντάδα των ασφαλιστικών εταιρειών Ζημιών στην Ελλάδα, καταλαμβάνοντας πλέον την 4η (από την 6η) θέση σε παραγωγή εγγεγραμμένων ασφαλίστρων. 

Στις ασφαλίσεις όλων των κλάδων εφαρμόσθηκε και κατά το έτος 2012 συνετή πολιτική στην ανάληψη και διαχείριση κινδύνων, που είχε σαν αποτέλεσμα ο δείκτης συνολικών εξόδων “net combined ratio” να περιορισθεί σημαντικά και  να ενισχυθεί η εταιρική κερδοφορία.

Στον κλάδο αυτοκινήτων ειδικότερα, ο δείκτης αποθεματοποίησης (σύνολο τεχνικών αποθεμάτων προς ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα), που θεωρείται σημαντικός δείκτης φερεγγυότητας μιας ασφαλιστικής εταιρείας, παρουσίασε σημαντική αύξηση και ανήλθε στο 196,62% (172,41% το 2011).

Το αποτέλεσμα χρήσης σημείωσε, επίσης, αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 14,20 εκ., έναντι 8,92 εκατ. ευρώ.

Τα Ίδια Κεφάλαια διαμορφώθηκαν στα 66,57 εκατ. από 70,64 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, ενώ το σύνολο των ασφαλιστικών προβλέψεων ανήλθε στο ποσό των 267,87 εκατ. από 253,21 εκατ. ευρώ το 2011.

 Ο CEO της ERGO Ελλάδος, κ. Θεόδωρος Κοκκάλας, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας και τη συνέχιση της επιτυχημένης της πορείας, δήλωσε: «Το 2012 ήταν πράγματι μια δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και την ασφαλιστική αγορά, όμως για την ERGO ήταν ακόμη μια χρονιά κερδοφορίας και προόδου σε πολλούς καίριους τομείς. Η στρατηγική που ακολουθούμε πιστά τα τελευταία χρόνια, μας οδήγησε σε μια περίοπτη θέση στον χώρο μας και σίγουρα σε μια προνομιούχο θέση στη συνείδηση τόσο του καταναλωτικού κοινού όσο και των επαγγελματιών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που μας εμπιστεύονται και επιλέγουν να συνεργάζονται μαζί μας σταθερά όλα αυτά τα χρόνια».

Αναφορικά με τις δράσεις και τη στρατηγική της ERGO στην Ελλάδα για τη χρονιά που ήδη τρέχει, είπε: «Γνωρίζουμε ότι κι αυτή η χρονιά θα είναι σίγουρα μια χρονιά-πρόκληση για την επάρκεια και τις ικανότητές μας, αφού θα χρειαστούμε ακόμη καλύτερα αντανακλαστικά, σωστή εκτίμηση των δεδομένων, όπως αυτά διαμορφώνονται σε μια μεταβαλλόμενη αγορά, πολλή και σκληρή δουλειά και σίγουρα πολύ μεγαλύτερη επιμονή στο να προωθήσουμε χρήσιμες και οικονομικές λύσεις σε ανθρώπους που χρειάζονται τις υπηρεσίες μας. Οι  κύριες, λοιπόν, και διαρκείς προτεραιότητές μας παραμένουν αυστηρά η εδραίωση της πελατοκεντρικής μας κουλτούρας σε όλες μας τις δράσεις, η σταθερή κερδοφόρα ανάπτυξη και η έμπρακτη βελτίωση της υποστήριξης του καθημερινού έργου των Συνεργατών μας».

Προηγούμενο άρθροΕυρωκλινική Αθηνών: Προσφορά για την Γιορτή του Πατέρα
Επόμενο άρθροInternational Life: Παρούσα στο MDRT Annual Meeting