Μια εκδήλωση με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διοργάνωσε για τους συνεργάτες της η Designia Insurance Agents, κατά τη διάρκεια της οποίας η κα Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών αγοράς στην Ελλάδα, παρουσίασε σειρά ευρημάτων ερευνών, με θέμα «2020-2021, Ένας χρόνος COVID-19». Καταγράφοντας τις καταναλωτικές συμπεριφορές και αναλύοντας τις τάσεις που έχουν αναδυθεί τους τελευταίους μήνες, η παρουσίαση έδωσε στους συνεργάτες της εταιρείας την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το πώς η υγειονομική κρίση έχει αλλάξει την αγοραστική δύναμη και τις συνήθειες των πολιτών.

Η Designia Insurance Agents, όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου, οργάνωσε για τους συνεργάτες της αυτήν την παρουσίαση, η οποία σκιαγράφησε τις αντιδράσεις των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας στην Ελλάδα, αλλά και συγκριτικά με άλλες χώρες. Η παρουσίαση ανέλυσε τις συνθήκες ενόψει του δεύτερου lockdown, καθώς και τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία, επισημαίνοντας τις πιο σημαντικές αλλαγές που έχουν παρατηρήσει στην καθημερινότητά τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Focus Bari, οι Έλληνες πολίτες, έναν χρόνο μετά την εμφάνιση της πανδημίας στη χώρα, έχουν ως βασική προτεραιότητα την υγεία τους και τείνουν να υιοθετούν συμπεριφορές για τη φροντίδα και την προάσπισή της.

Με το μήνυμα «Μαζί δημιουργούμε λύσεις», η Designia Insurance Agents έχει ως στόχο όχι μόνο να ενεργεί πάντα με κριτήριο το όφελος των πελατών και των συνεργατών της, αλλά και να τους βοηθά στο έργο τους καθημερινά. Με την έμπρακτη υποστήριξή της, προτείνοντας λύσεις και ενημερώνοντάς τους για τις εξελίξεις της αγοράς, στόχος της Designia Insurance Agents είναι η επιτυχία και το καλύτερο αποτέλεσμα για τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Με τεχνογνωσία σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων & διαχείρισης κινδύνων, αλλά και συνεργασίες με 41 ασφαλιστικές εταιρείες & οίκους του εξωτερικού, η Designia Insurance Agents εξελίσσεται συνεχώς, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής. Παράλληλα, η εταιρεία είναι δίπλα στους συνεργάτες της μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Στόχος όλων αυτών των πρωτοβουλιών είναι να ενισχύουν την ανάπτυξη των συνεργατών της εταιρείας, ώστε να προσφέρουν στους πελάτες τους όχι μόνο τις καλύτερες ασφαλιστικές λύσεις της αγοράς αλλά, κυρίως, ποιότητα ολοκληρωμένων υπηρεσιών.


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Προηγούμενο άρθρο14 χαρακτηριστικά που σας κάνουν έναν αξιόπιστο σύμβουλο
Επόμενο άρθροInterlife: Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών