Editorial

Cosmote και… Ασφάλειες! (Editorial, Δεκέμβριος 2018)

Το “φαινόμενο” της εισόδου της Cosmote στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων ούτε μας ανησυχεί ούτε μας ξενίζει!

Η διαμεσολάβηση στην ασφάλιση είναι μία υπηρεσία και, εφόσον τηρούνται οι Νόμοι που διέπουν και ορίζουν τη διάθεση των προϊόντων – υπηρεσιών αλλά και αυτοί οι Νόμοι που καθορίζουν τα χαρακτηριστικά και τα προσόντα όσων επιθυμούν να διαθέτουν ασφαλιστικά προϊόντα – υπηρεσίες, κάθε επιχείρηση μπορεί να δοκιμάσει την τύχη της!

Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί, τηρουμένου του κανονιστικού πλαισίου που ορίζει η Εποπτεύουσα Αρχή, δηλαδή η Τράπεζα της Ελλάδος, δύναται να συνάπτει σχετικές συμβάσεις και να δοκιμάσει να αποκομίζει κέρδη από τις προμήθειες που θα συμφωνήσει με τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Πολλώ δε μάλλον, μία επιχείρηση που διαθέτει ευρεία βάση πελατών όπως η Cosmote, νομιμοποιείται να… “πλασάρει” μία ακόμη υπηρεσία προς τους ευχαριστημένους πελάτες – συνδρομητές της, προσφέροντάς τους ως εγγύηση, όχι ίσως την ευχέρεια επιλογής της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, αλλά απλώς και μόνον φθηνότερα ασφάλιστρα.

Με τις σκέψεις αυτές ευχόμαστε στην Cosmote να διαδώσει την ιδέα της ασφαλίσεως σε μεγαλύτερες ομάδες καταναλωτών – πολιτών συνδρομητών της και να εξελιχθεί σε ένα αξιόπιστο δίκτυο διανομής, ικανοποιώντας και τις προσδοκίες των ασφαλιστικών εταιρειών που επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί της.

H επιλογή της πρώτης της τηλεοπτικής διαφήμισης, με θέμα την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου, δίνει φυσικά μια εικόνα της επιχειρηματικής της στόχευσης…

Όσον αφορά τις επιφυλάξεις όσων διερωτώνται για την επιμέλεια και την εγγύηση της Εποπτεύουσας Αρχής, την τήρηση των κανόνων ανταγωνισμού, την ικανότητα ανταπόκρισης στις μετά την πώληση υπηρεσίες, κ.λπ., κ.λπ., επαφιέμεθα στον χρόνο, που και θα απαντήσει και θα δείξει…!

Αν κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες, αν κάποιοι καταναλωτές χρειαστεί να… πάθουν για να μάθουν, αυτό θα είναι το τίμημα.

Βέβαιο είναι ότι το εγχείρημα της Cosmote επιτρέπει στους ανέμελους ασφαλιστές -και ιδιαίτερα σε εκείνους που ασχολούνται αποκλειστικά με τη διάθεση της υποχρεωτικής ασφαλιστικής κάλυψης της αστικής ευθύνης οχημάτων- να “ξυπνήσουν” και να επανεκτιμήσουν τον ρόλο και τις υποχρεώσεις που το επάγγελμά τους απαιτητικά ζητάει.

Ας μη μας διαφεύγει, τέλος, ότι προ ολίγων ετών η Cosmote επιχείρησε να γίνει και… πωλητής βιβλίων.

Θορυβήθηκαν και τα βιβλιοπωλεία και οι βιβλιοπώλες, τότε. Η αποτυχία του συγκεκριμένου εγχειρήματος μας επιτρέπει να προβλέψουμε και για την τύχη του παρόντος.

Υ.Γ.: Έχει ο καιρός γυρίσματα… Για τους παλαιότερους, θυμίζουμε την προσπάθεια του επί Κοντομηνά δικτύου της Interamerican, να πωλούν οι ασφαλιστές κινητά τηλέφωνα και συνδέσεις. Mobitel, έλεγαν την εταιρεία…
Όλοι αυτοί “έγραψαν” στην άμμο!

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας