ARAG: Θετικά τα αποτελέσματα έρευνας γνώμης συνεργατών και ασφαλισμένων

308

A. Αποτελέσματα γνώμης συνεργατών
Τον Οκτώβριο 2012 το τμήμα Marketing της ARAG διοργάνωσε έρευνα πανελλαδικά στους συνεργάτες της υπηρεσίας πωλήσεων, δηλαδή συμβούλους, πράκτορες, μεσίτες, και ζήτησε τη γνώμη τους σε μια σειρά από θέματα που αφορούν τη συνεργασία μαζί της, αλλά και τις δικές τους προτάσεις σε επιμέρους θέματα, που θα κρίνανε ότι χρήζουν βελτίωσης.

Τα θέματα ήσαν αρκετά και κρίσιμα, αφού άπτονταν όλων σχεδόν των ασφαλιστικών ζητημάτων, όπως είναι:
• Η επικοινωνία
• Η εκπαίδευση
• Τα προϊόντα
• Ο ανταγωνισμός
• Η αντιμετώπιση των ακυρώσεων
• Ο διακανονισμός των ζημιών 
• Οι νομικές συμβουλές και τέλος η γενική αξιολόγηση της εταιρείας.

Τα κεφαλαιώδη ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής:
• Το 75% των συνεργατών δεν επιθυμεί αλλαγές στο σημερινό καθιερωμένο τρόπο επικοινωνίας με την εταιρεία.
• Το 44% βρίσκει την ιστοσελίδα της ARAG κατατοπιστική και το 33% πολύ καλή.
• Το 31% βρίσκει την εκπαίδευση επαρκή και το 49% αρκετά επαρκή. Το 49%, όμως, του συνόλου επιθυμεί περισσότερα σεμινάρια και το 68% επιθυμεί 3 επισκέψεις το χρόνο στο χώρο του.
• Το 82% των συνεργατών βρίσκει πως τα προϊόντα της ARAG καλύπτουν τις ανάγκες των ασφαλισμένων και το 70% τα βρίσκει καλύτερα του ανταγωνισμού.
• Στα προϊόντα εκτός αυτοκινήτου, το 39% βρίσκει ότι μεγαλύτερη ανάπτυξη επιδέχεται ο κλάδος της Ν.Π. Επιχειρήσεων και ακολουθεί η Οικογενειακή Ν.Π. με 24%.
• Το 98% των συνεργατών «πολεμάνε» την ακύρωση, το 70% έχει γνώση των ζημιών του πελάτη και το 88% επιθυμεί να ενημερώνεται από την εταιρεία για τις εκκρεμείς ζημιές των πελατών και την εξέλιξή τους.
• Το 90% δηλώνει ευχαριστημένο από το διακανονισμό των ζημιών και βρίσκει την τηλεφωνική παροχή Νομικών Συμβουλών «πλήρη» κατά 85% – 90%.

Τέλος στη γενική αξιολόγηση της εταιρείας, σύμφωνα με τη γνώμη των συνεργατών με άριστα το 10 η ARAG καταλαμβάνει τη θέση 9,21 τη δεκαετία που διανύουμε.

«Είμαστε χαρούμενοι για τα παραπάνω βασικά ευρήματα της έρευνας, που αποτελούν για μας επιβεβαίωση ότι βαδίζουμε στο σωστό δρόμο. Έτσι λοιπόν ανανεωμένοι και δυνατοί προχωράμε μπροστά με αυτοπεποίθηση, σιγουριά και όραμα για το μέλλον. 
Όλες οι επιμέρους παρατηρήσεις των συνεργατών που μετείχαν στην έρευνα, έχουν καταγραφεί και θα ληφθούν σοβαρά υπόψη για τη βελτίωση του έργου μας», τονίζεται σε σχετικό δελτίο τύπου της Εταιρείας.

B. Αποτελέσματα γνώμης ασφαλισμένων
Εκτός όμως από την έρευνα της γνώμης των συνεργατών τον Οκτώβριο του 2012, το τμήμα Marketing της ARAG διοργάνωσε μια τηλεφωνική δημοσκόπηση κατευθείαν σε δείγμα ασφαλισμένων, με σκοπό να μετρήσει τη γνώμη τους. 

Στο δείγμα μετείχαν πελάτες τόσο από Αθήνα όσο και από Θεσσαλονίκη & Πάτρα. Όλοι είχαν τουλάχιστον μία πρόσφατη ασφαλιστική περίπτωση, που ανέλαβε η εταιρεία να διεκπεραιώσει, είτε εξωδίκως είτε δικαστικώς με τη μεσολάβηση δικηγόρου. Η τηλεφωνική έρευνα έγινε με τη μορφή σύντομων ερωταπαντήσεων και στο δείγμα μετείχαν πελάτες διαφόρων συμβολαίων.

Οι κατηγοριοποιημένες σε ποσοστά απαντήσεις των πελατών, στα βασικά ερωτήματα έχουν ως εξής:
• Το 51% πληροφορήθηκε για την ARAG από συγγενικό/φιλικό πρόσωπο και το 40% από ασφαλιστικό πράκτορα/σύμβουλο. 
• Το 49% των πελατών είχε πάρα πολύ θετική γνώμη για την επικοινωνία με το προσωπικό της εταιρείας και το 38% αρκετά θετική.
• Το 45% των πελατών έμεινε πάρα πολύ ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του δικηγόρου και το 30% αρκετά ικανοποιημένο.
• Στην ερώτηση «αν με την ARAG τελικά έπιασαν τόπο τα λεφτά σας» το 87% απάντησε θετικά.
• Τέλος. στην ερώτηση «αν θα συστήνατε την ARAG σε γνωστούς – συναδέλφους – φίλους σας» το 91% απάντησε θετικά.

«Όπως γίνεται αντιληπτό η απευθείας γνώμη των ασφαλισμένων είναι για την εταιρεία μας πολύ καλή. Αυτό μας τιμά και αποζημιώνει τις προσπάθειές μας για επαγρύπνηση και συνεχή βελτίωση. Με σοβαρότητα, συνέπεια και υπευθυνότητα θα συνεχίσουμε την προσπάθεια.
Το μήνυμα που επικοινωνήσαμε στους συνεργάτες της υπηρεσίας πωλήσεων, ήταν να συστρατευθούν μαζί μας προτείνοντας την ARAG στους πελάτες τους, ειδικά αυτήν την περίοδο της κρίσης που κάνει τη Νομική Προστασία ακόμη πιο χρήσιμη, σχεδόν αναγκαία», τονίζεται εν κατακλείδι.

 

Προηγούμενο άρθροΣημαντική ευρωπαϊκή εξέλιξη στον Κλάδο Αυτοκινήτου
Επόμενο άρθροMetLife: Επιτυχημένη χρονιά για την Περιφέρεια Ανατολικής & Νότιας Ευρώπης