Εταιρείες

7 Growth Hacking Awards για την Allianz Direct με τη συμβολή της Globe One Digital

Η Allianz Direct σαρώνει με 7 Growth Hacking Awards: Ο καθοριστικός ρόλος της συνεργασίας με την Globe One Digital σε ένα ανατρεπτικό case study.

H συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυνάμωση του digital branding της εταιρείας, την αύξηση των online sales και των οργανικών αποτελεσμάτων. Η συνεργασία όμως εξελίχθηκε γρήγορα σε στρατηγική σύμπραξη καθοριστικής σημασίας, όταν η Globe One Digital έθεσε τις βάσεις για να γίνει ένας πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct. Σχεδιάστηκε ένα εξειδικευμένο και ολοκληρωμένο πλάνο δράσης για να ξεκλειδωθούν ευκαιρίες ανάπτυξης, το οποίο και οδήγησε την Allianz Direct στο να επενδύσει σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο και να πετύχει όλους τους στόχους που είχε θέσει αρχικά.

Στην αρχή της συνεργασίας, η μεγάλη πρόκληση για την Globe One Digital ήταν, αφενός, η επίτευξη των στόχων μέσα σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό και αφετέρου οι δύσκολες συγκυρίες που επικρατούσαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή στην ασφαλιστική αγορά, λόγω της πανδημίας και των γενικότερων επιπτώσεων της στην οικονομία.

Σε αυτές τις απαιτητικές και πολύπλοκες συνθήκες, η Globe One Digital επιστράτευσε τη μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση 25 ετών που έχει αποκτήσει στο management ασφαλιστικών projects κατά τη διάρκεια της πορείας της. Η ομάδα της Globe One Digital αντιμετώπισε τις προκλήσεις ως ευκαιρίες για να δοκιμαστούν καινοτόμες πρακτικές performance marketing, έξυπνος επικοινωνιακός σχεδιασμός, τεχνολογίες αιχμής και εξελιγμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η εφαρμογή πρακτικών και στρατηγικών που βασίζονται στην απόδοση της επένδυσης (ROI), σε συνδυασμό με ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, έφεραν αξιοσημείωτα αποτελέσματα και κατάφεραν να μετατρέψουν τη συνεργασία με την Allianz Direct, σε ένα μοναδικό online success story. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Allianz Direct μαζί με την Globe One Digital κατάφεραν να πετύχουν με ακρίβεια τα αποτελέσματα των ετήσιων προβλέψεων τους, σημειώνοντας απόκλιση μικρότερη του 5%.

 Ένα ανατρεπτικό case study

Τα βασικά κεφάλαια αυτού του case study εξελίχθηκαν πάνω σε 5 συγκεκριμένα στάδια ψηφιακού μετασχηματισμού που σχεδίασε, δόμησε και έθεσε σε εφαρμογή η Globe One Digital σε συνεργασία με την Allianz Direct: 

  1. Στάδιο Αξιολόγησης: Το 2019 πραγματοποιήθηκε status evaluation analysis, στο οποίο μελετήθηκαν όλες οι υποδομές και όλα τα digital assets της Allianz Direct.
  2. Στάδιο Στρατηγικού Σχεδιασμού: Τέθηκαν σε εφαρμογή όλες οι βάσεις στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη του online ασφαλιστικού καναλιού της Allianz Direct.
  3. Στάδιο Ανασύστασης & Εκπαίδευσης Ομάδων: Πραγματοποιήθηκαν τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις σε όλες οι απαιτούμενες τεχνολογικές υποδομές, στα συστήματα παρακολούθησης, μετρήσεων και στατιστικής ανάλυσης της Allianz Direct. Επιπρόσθετα, έγινε εκπαίδευση των υφιστάμενων ομάδων της Allianz Direct σε συστήματα reporting και μετρήσεων για καμπάνιες online πωλήσεων.
  4. Στάδιο Συνεχόμενων Μετρήσεων & Βελτιστοποίηση Καμπάνιας: Η καθημερινή και συστηματική παρακολούθηση του performance marketing, βοήθησε την Allianz Direct να αναπτυχθεί και να καταταχθεί στις υψηλότερες θέσεις των online καναλιών των Ασφαλιστικών Εταιρειών της Ελλάδας.
  5. Στάδιο Συστηματικής Αξιολόγησης & Βελτιστοποίηση του Συστήματος: Η διαρκής προσπάθεια για συστηματικές μετρήσεις και αναλύσεις, για να γίνονται άμεσες παρεμβάσεις βελτιστοποίησης, είναι μια από τις κύριες παραμέτρους επιτυχίας της Globe One Digital. Η μεθοδικότητα στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και η αποδοτική διαχείριση του συστήματος, στάθηκαν καθοριστικοί παράγοντες για να επιτευχθούν όλοι οι στόχοι.

Με στόχο τη δημιουργία ενός δυνατού brand name

Για να χτιστεί awareness γύρω από το Brand και να αυξηθούν οι πωλήσεις των ασφαλιστικών συμβολαίων μέσω online καναλιών, η Globe One Digital σε συνεργασία με την Allianz Direct υλοποίησαν δημιουργικές και καινοτόμες καμπάνιες ειδικά σχεδιασμένες για την Allianz Direct. Οι βραβευμένες καμπάνιες «Τιμούλα» και «Σωστή Οδηγική Συμπεριφορά» παρόλο που υλοποιήθηκαν χωρίς την υποστήριξη τηλεοπτικής διαφήμισης, πέτυχαν εξίσου εντυπωσιακά και άμεσα αποτελέσματα σε επίπεδο Online Sales Performance και Digital Branding. Πραγματοποιήθηκαν επίσης, δυναμικές ενέργειες branding με χορηγίες, έγιναν οπτικοακουστικές παραγωγές και εφαρμόστηκε στοχευμένη στρατηγική περιεχομένου, τα οποία συνδυαστικά πέτυχαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.

Αναλυτικότερα, τα συγκριτικά αποτελέσματα μόνο για την τελευταία χρονιά της συνολικής εκστρατείας, έδειξαν σημαντική αύξηση στους παρακάτω δείκτες:

  • +52% Online visitors
  • +129% Online leads
  • +11% Online sales
  • +10% Brand searches
  • 30+ Important industry keywords in top 10 organic results
  • +13% Online revenue
  • +59% Offer requests

Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital δεν περιορίστηκε μόνο στις online πωλήσεις, αλλά διευρύνθηκε και στη δημιουργία online υποδομών για το εταιρικό website, στη διαχείριση των social media, στη χρήση νέων τεχνολογιών, στην εφαρμογή πρακτικών SEO, Big Data Analysis, UX & UI κ.τ.λ.

Επιπλέον, αναβαθμίστηκαν οι υποδομές για συστήματα υποστήριξης πωλήσεων μέσω Call Center, εφαρμόστηκε real time monitoring online πωλήσεων και έγινε παροχή business consultancy στο online insurance center της Allianz Direct.

Παράλληλα, η Allianz Direct στελέχωσε δυναμικά την ομάδα της, δίνοντας σημαντική ώθηση και ανάπτυξη στον Όμιλο, ενώ συνέχισε να επενδύει σε ψηφιακές τεχνολογίες, υποδομές και κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας, προκειμένου να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση και στην αυξημένη επισκεψιμότητα.

Η συστηματική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων, ο στρατηγικός σχεδιασμός για τη δημιουργία δυνατού brand name, σε συνδυασμό με το πάθος για καινοτομία και τον σταθερό προσανατολισμό στους στόχους που επιστράτευσε η ομάδα της Globe One Digital  είχαν σαν αποτέλεσμα η Allianz Direct να κατακτήσει σταδιακά ένα σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο στο online direct market. Σήμερα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct συνεχίζεται, με προγραμματισμό μέσα στο επόμενο 6μηνο να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο στο online δίκτυο πωλήσεων και να λανσάρει μια νέα πλατφόρμα online πωλήσεων, η οποία έχει σχεδιαστεί με την αιχμή των καλύτερων πρακτικών παγκοσμίως σε UX (User Experience) και σε UI (User Interface). Βασικός στόχος είναι οι πελάτες της Allianz Direct να απολαμβάνουν πέρα από την ανταγωνιστική τιμή των υπηρεσιών της και μια εξαιρετική online εμπειρία.

7 Growth Hacking Awards

Την Τρίτη 28 Μαρτίου 2023 έγινε η τελετή απονομής των πρώτων Growth Hacking Awards, που διοργάνωσε η Boussias Events στο Fouar Restaurant & Bar. Στην τελετή της απονομής συμμετείχαν agencies, freelancers και inhouse marketing teams, που διακρίθηκαν για τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές σε επίπεδο growth hacking. Τα βραβεία Growth Hacking αναδεικνύουντιςπρακτικές digital marketing που επιστρατεύουν τον ιδανικό συνδυασμό καινοτομίας, δημιουργικότητας και ψηφιακής τεχνολογίας, για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των διαθέσιμων πόρων με κυρίαρχο στόχο την ανάπτυξη.

H Allianz Direct απέσπασε 7 Growth Hacking Awards, μεταξύ αυτών και το μεγάλο βραβείο του «Most Awarded Growth Hacking Brand» για τη συνεργασία της με την Globe One Digital.

Αναλυτικά, οι διακρίσεις ανά κατηγορία βράβευσης, έχουν ως εξής:

  • 1.12 Best Outreach Campaign – Για την καμπάνια «Τιμούλα» της Allianz Direct.
  • 2.10 Best Growth Marketing Performance in Finance & Insurance Services – Για την καμπάνια “Σωστή Οδηγική Συμπεριφορά» της Allianz Direct.
  • 1.12 Best Outreach Campaign – Για την καμπάνια “Σωστή Οδηγική Συμπεριφορά» της Allianz Direct.
  • 2.10 Best Growth Marketing Performance in Finance & Insurance Services – Για την καμπάνια «Τιμούλα» της Allianz Direct.
  • 1.6 Best Inbound Funnel Performance – Για την καμπάνια «Τιμούλα» της Allianz Direct.
  • 2.8 Best Growth Marketing Performance in e-Commerce – Για την καμπάνια «Τιμούλα» της Allianz Direct.
  • Most Awarded Growth Hacking Brand – Allianz Direct.

Η ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα του βραβείου για το «Most Awarded Growth Hacking Brand» έγκειται στο γεγονός ότι η Allianz Direct είναι το μοναδικό brand που απέσπασε συνολικά 6 βραβεία, σε διαφορετικές κατηγορίες του διαγωνισμού, πετυχαίνοντας έτσι και τη συγκεκριμένη μεγάλη διάκριση.

Ο CEO της Globe One Digital, Δημήτρης Παπουτσής, μετά την απονομή των βραβείων δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς που η συμμετοχή μας στα πρώτα Growth Hacking Αwards της Boussias Events, στέφθηκε με 7 σημαντικές επιτυχίες και βραβεύσεις που αντανακλούν το πάθος μας για δημιουργική και στρατηγική σκέψη. Η βράβευση της Allianz Direct ως το Most Awarded Growth Hacking Brand, αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την αποτελεσματικότητα των καινοτόμων πρακτικών που θέσαμε με εφαρμογή για να μετατρέψουμε ένα πολύπλευρο και πολύπλοκο case study σε ένα πραγματικά ανατρεπτικό success story. Ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας μας είναι σαφώς η εμπειρία των 25 ετών που έχουμε ως Globe One Digital στον ψηφιακό μετασχηματισμό ασφαλιστικών εταιρειών και η εξειδίκευση που έχουμε αποκτήσει στη δημιουργία ευκαιριών ανάπτυξης για την απελευθέρωση της ψηφιακής δυναμικής τους».

Ο Θωμάς Βασιλάκος, Bancassurance, Direct & Alternative Channels Manager της Allianz Direct, δήλωσε σχετικά με τις 7 σημαντικές διακρίσεις που έλαβε το Brand της Allianz Direct: «Η στρατηγική ψηφιακή ανάπτυξητης Allianz Direct είναι ο στόχος που έχουμε θέσει εξ αρχής, γνωρίζοντας πως για να το πετύχουμε θα πρέπει να στραφούμε σε συστηματική ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και υπηρεσιών. Αυτή η επιλογή εκφράζει την αποφασιστικότητα μας να είμαστε στο πλευρό των πελατών μας, με εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, μέσα από καινοτόμες και έξυπνες λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν παράλληλα και ουσιαστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας. Είναι μεγάλη χαρά που η συνεργασία μας με την ομάδα της Globe One Digital οδήγησε σε σημαντικά αποτελέσματα online ανάπτυξης, γεγονός το οποίο αναγνωρίζεται και αναδεικνύεται και μέσα από αυτές τις 7 τιμητικές βραβεύσεις».

Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital αποτελεί απτή απόδειξη και αντικείμενο μελέτης, για την εκπληκτική δυναμική που έχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη δημιουργία και αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης, ειδικά για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε υψηλά ανταγωνιστικούς κλάδους, ακόμα και όταν οι συνθήκες της ίδιας της αγοράς κρύβουν προκλήσεις και συγκυρίες, που απαιτούν εξελιγμένα αντανακλαστικά και έξυπνο σχεδιασμό δράσης.

Η Allianz Direct είναι το κανάλι απευθείας πώλησης της Allianz Ελλάδος, το οποίο δημιουργήθηκε το 2013, κατανοώντας τις ανάγκες των πελατών αλλά και τις μεταβαλλόμενες τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς. Η Allianz Ελλάδος δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1991, στους κλάδους της ιδιωτικής ασφάλισης και της διαχείρισης κεφαλαίων. Σήμερα, βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες της ασφαλιστικής αγοράς και διατηρεί την πρώτη θέση στην έρευνα ικανοποίησης πελατών (NPS Surveys) στις Ασφαλίσεις Περιουσίας και Ατυχημάτων. Από το 2014, η Allianz Direct στράφηκε στη δημιουργία online καναλιού πωλήσεων, ενώ το 2019 με τη συμβολή της Globe One Digital υλοποίησε και ανέπτυξε μέσω ψηφιακού μετασχηματισμού, όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες με στόχο να τριπλασιάσει μέσα σε χρονικό ορίζοντα τριών ετών τα αποτελέσματα του καναλιού.

Η Globe One Digital είναι ένα από τα κορυφαία digital marketing agencies στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με παρουσία σε 4 χώρες (Ελλάδα 2 γραφεία στην Αθήνα και στην Μύκονο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία). Έχει εξειδίκευση στον κλάδο των ασφαλίσεων και κατά τη διάρκεια της πορείας της έχει συνεργαστεί με μεγάλους ασφαλιστικούς οργανισμούς και ηγετικές ασφαλιστικές εταιρείες όπως η Anytime Online, η Generali, η Ευρωπαϊκή Πίστη και η Ατλαντική Ένωση. Στα 25 χρόνια λειτουργίας της, έχει βοηθήσει πάνω από 2.000 πελάτες από διάφορους κλάδους, να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά κανάλια marketing προκειμένου να ενισχύσουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους. Η Globe One Digital προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών στους τομείς του ψηφιακού μετασχηματισμού, του performance marketing, καθώς και του creative & development. Είναι Premier Google Partner, μέλος της ΕΕΔΕ,  και έχει συμπεριληφθεί στις 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες του Inc.5000.

Ανακαλύψτε τις καμπάνιες που δημιούργησε η Globe One Digital για την Allianz Direct:

Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας