40.000 ασφαλισμένοι ο απολογισμός της συνεργασίας Anytime – Μαρινόπουλου

233

Η συνεργασία της Anytime, του δικτύου απευθείας πωλήσεων της  Interamerican, με την εταιρεία Μαρινόπουλος, που ξεκίνησε το 2013 πρωτοποριακά για την αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων, συνεχίζεται με επιτυχία δημιουργώντας ένα πρότυπο διανομής με οφέλη για τις συνεργαζόμενες εταιρείες και, κυρίως, για το ευρύ πελατειακό κοινό των καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour. Με αυτόν τον τρόπο έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους σήμερα περισσότεροι από 40.000 πελάτες.

Όπως ανφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου, η εν λόγω συνεργασία, που συνδέει δύο διαφορετικές αγορές, ενισχύει περαιτέρω τη δυναμική διείσδυσης των δύο εταιρειών σε ένα κοινό πεδίο πελατών, στους οποίους παρέχονται σημαντικά προνόμια.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, για την περίοδο των Χριστουγέννων του 2015, πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός “Μαγικές Προσφορές”. Συγκεκριμένα, 4.000 πελάτες, κάτοχοι της κάρτας Club Μαρινόπουλος, που ασφάλισαν το όχημα τους από τις 25 Νοεμβρίου του περασμένου έτους μέχρι τις 17 Ιανουαρίου στην Anytime της Interamerican, έλαβαν μέρος στην τελευταία κλήρωση του διαγωνισμού, η οποία  ανέδειξε έναν τυχερό που κέρδισε  δωροεπιταγές αξίας 1.500 ευρώ και 20 ακόμα τυχερούς που κέρδισαν δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ.

Στη φωτ. ο τυχερός του διαγωνισμού με ομάδα στελεχών της Anytime και του Marketing της Interamerican.

Προηγούμενο άρθροΈκθεση χαρακτικής Μανώλη Χάρου στον Χώρο Τέχνης «ΣΤΟArt ΚΟΡΑΗ» της Εθνικής Ασφαλιστικής
Επόμενο άρθροΜε νέα μορφή η Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου 2014