Άρθρα

40ό Συνέδριο Πωλήσεων International Life: Έμφαση στις υπηρεσίες, την τεχνολογία και τα δίκτυα

«Be the change» ήταν το μήνυμα που κυριάρχησε στο 40ό Συνέδριο Πωλήσεων της InternationalLife, που πραγματοποιήθηκε στις 21 και 22 Μαΐου στο Costa Navarino. Ένα μήνυμα που σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Ομίλου, κ. Φωκίωνα Μπράβο, και το Δ/ντα Σύμβουλο, κ. Γιάννη Μπράβο, δεν είναι απλά ένα σύνθημα, αλλά όραμα, στόχος, τρόπος ζωής και σκέψης, που θα βοηθήσει την Εταιρεία να βρει τον δρόμο της στη νέα εποχή και να κάνει μια νέα αρχή, αλλάζοντας ό,τι πρέπει να αλλάξει και κρατώντας ό,τι πρέπει να κρατηθεί.

Με στόχο, λοιπόν, «να ηγηθεί των αλλαγών που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά και να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Μπράβος, η International Life επαναχαράσσει τη στρατηγική της στόχευση, κινούμενη σε τρεις άξονες, που περιλαμβάνουν: τις υπηρεσίες-προϊόντα, την τεχνολογία και τα δίκτυά της.
Στον τομέα των υπηρεσιών-προϊόντων, κρίνοντας ότι η ύπαρξη πολλών ανά κλάδο προϊόντων ήταν αντιπαραγωγική, η Εταιρεία συγκέντρωσε τα προϊόντα της σε ένα ανά ανάγκη με το δικό του brand το καθένα (υγεία – be happy, επιχειρηματικότητα – be open, επενδύσεις – be smart). Όπως επεσήμανε ο Δ/νων Σύμβουλος, τα κέρδη των ασφαλιστικών εταιρειών από την εστίαση στην αστική ευθύνη αυτοκινήτου και τα προγράμματα υγείας είναι συγκυριακά. Τα επόμενα χρόνια δεν θα υπάρχουν αυτά τα υπερκέρδη, οπότε εκείνο που θα δίνει αξία στον πελάτη είναι οι υπηρεσίες που θα του προσφέρονται. Ο κ. Μπράβος έδωσε έμφαση στην ανάγκη ύπαρξης επαρκούς ασφαλίστρου αλλά και στη σωστή και cross selling πώληση. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «η σωστή πώληση με επαρκές ασφάλιστρο εξασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών μακροπρόθεσμα, τη διατηρησιμότητα των συμβολαίων, καλές πρωτοετείς προμήθειες και πιο συνειδητοποιημένους πελάτες, ότι το φθηνό το πληρώνoυν εντέλει ακριβά».

Στον δεύτερο άξονα, την τεχνολογία, ο κ. Μπράβος τόνισε ότι οι επενδύσεις που κάνει η International Lifeστον τομέα αυτόν, οι οποίες φτάνουν σχεδόν τα €2 εκατ., στοχεύουν, εκτός όλων των άλλων, στο να αλαφρύνουν τα δίκτυα από τις διαχειριστικές διαδικασίες, για να μπορούν να εστιάζουν στην πώληση, αλλά και να βοηθήσουν την Εταιρεία στην εναρμόνισή της με το Solvency II.

Με ζητούμενα την παραγωγή, την κερδοφορία και ασφαλιστικούς συμβούλους που θα μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς από το επάγγελμά τους, όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μπράβος, η International Life προχώρησε στη δημιουργία ίδιου κανονισμού πωλήσεων για τη Ζωή και τις Γενικές (για τον οποίο ακούσαμε θετικότατα σχόλια από τους συνεργάτες της),  ενώ συνεχίζει να δίνει έμφαση στην εκπαίδευση του δικτύου της, με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου αρίστων.

Στην ίδια κατεύθυνση, της αναβάθμισης του ρόλου και της περαιτέρω ανάπτυξης των ανθρώπινων δικτύων πωλήσεων του Ομίλου, εντάσσονται, αφενός, η ένταξη του κ. Κω/νου Βακίδη, ως Director – General Agents & Brokers, και αφετέρου, οι αλλαγές στη μεσιτική του Ομίλου, την ΜΠΙ ΑΕ. Όπως ανακοινώθηκε, η μεσιτική επαναδραστηριοποιείται και εντάσσεται πλέον μέσα στα γραφεία των δικτύων. Οι συνεργάτες της  International Life θα μπορούν μέσω της ΜΠΙ, η οποία πλέον θα ονομάζεται Premium Brokers”, να παρέχουν πλήρη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, αν ζητούν κάτι πιο εξειδικευμένο, έχοντας στη διάθεσή τους πλήρες μηχανογραφικό σύστημα, που θα τους παρέχει, μεταξύ άλλων, συγκριτική τιμολόγηση πολλών ασφαλιστικών εταιρειών, αυτόματη αποστολή προσφοράς υπογεγραμμένη από τον ίδιο συνεργάτη, κ.ά. 

Καλεσμένος ομιλητής στο Συνέδριο, ο Χρυσός Ολυμπιονίκης, κ. Νίκος Κακλαμανάκης, ο οποίος με την ιδιαιτέρως παρακινητική ομιλία του, αλλά κυρίως με το προσωπικό του παράδειγμα έδειξε στους συμμετέχοντες πώς “χτίζεται” ο πρωταθλητής με τα χρόνια, πώς μπορεί κανείς να αντλήσει ευκαιρίες μέσα από το ίδιο το πρόβλημα και να πετύχει την ιδανική απόδοση, ανάλογα με τις συνθήκες. «Δεν περιμένω από τον άλλον να γίνει χειρότερος. Θα προσπαθήσω εγώ να γίνω καλύτερος!», είπε χαρακτηριστικά, δίνοντας στους συμμετέχοντας το έναυσμα, για να πετύχουν τον στόχο του επόμενου διαγωνισμού που, όπως ανακοινώθηκε, θα είναι ένα ταξίδι στη Σαρδηνία. 

{gallery}EKDILOSEIS/International-40osynedrio{/gallery}

 

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας