Συνεντεύξεις

Η Generali δημιουργεί νέα πρότυπα στις καλύψεις υγείας στην Ελλάδα

Συνέντευξη της Ελένης Μάνου, Τεχνικής Διευθύντριας Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής της Generali, στη Σούλα Κορμά

Health Keeper και Medical Safety (ανανεωμένο): τα δύο νέα προϊόντα υγείας που σχεδίασε και προσφέρει η Generali στην ελληνική αγορά, τα οποία καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών, όπως αυτές προέκυψαν μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στο δημόσιο σύστημα υγείας. Με τα δύο αυτά προγράμματα η Generali δημιουργεί νέα πρότυπα στις ασφαλιστικές καλύψεις υγείας στην Ελλάδα, όπως επισημαίνει στη συνέντευξή της στην «Α.Α.» η κα Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής.
Καινοτόμες καλύψεις, ποιοτικές λύσεις, λογικό κόστος, ευελιξία είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά των δύο προϊόντων, στη διαμόρφωση των οποίων συνέβαλαν με τις προτάσεις τους και οι συνεργάτες της Εταιρείας, που τα έχουν υποδεχθεί με ενθουσιασμό, ενώ πολύ θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από τις πωλήσεις των δύο προϊόντων, όπως μας αναφέρει η κα Μάνου.

Κυρία Μάνου, σε ποιες συγκεκριμένες ανάγκες των καταναλωτών “απαντούν” τα νέα προϊόντα του κλάδου Υγείας που προωθεί η Generali;
Ε.Μ.: H Generali παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην αγορά των υπηρεσιών υγείας, δημόσιας και ιδιωτικής, και φροντίζει να βρίσκεται δίπλα στον ασφαλισμένο προσφέροντας ποιοτικές λύσεις για όλες τις ανάγκες του, με ένα λογικό κόστος.
Τα νέα προϊόντα ασφάλισης υγείας της Generali έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες που προέκυψαν μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στο δημόσιο σύστημα υγείας. Εξελίξεις που, δυστυχώς, αναδεικνύουν έντονα τα κενά που δημιουργούνται, κυρίως σε ό,τι αφορά στην πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας. Γι’ αυτό, λοιπόν, η Generali αποφάσισε να παρέμβει δραστικότερα στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, δημιουργώντας το πρόγραμμα Health Keeper. ένας “φύλακας” υγείας, που σκοπό έχει να βελτιώσει ακριβώς αυτό, τον βαθμό πρόσβασης των καταναλωτών σε υπηρεσίες εξωνοσοκομειακής περίθαλψης με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Επίσης, στη δευτεροβάθμια περίθαλψη, αντιλαμβανόμενη τις αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών, που συνδέονται κυρίως με τη μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου ελληνικού νοικοκυριού, προχώρησε στην ανανέωση του Medical Safety, δημιουργώντας ένα νέο πρόγραμμα υγείας, το οποίο διευρύνει το πεδίο των καλύψεων και φθάνει ως και τη λύση προβλημάτων τριτοβάθμιας περίθαλψης, προσφέροντας παράλληλα εναλλακτικές και πιο προσιτές λύσεις σε ό,τι αφορά στο κόστος. Πρόκειται για δύο προϊόντα που πηγαίνουν την ασφάλιση υγείας στην Ελλάδα ένα βήμα μπροστά.

Ποιος ήταν ο ρόλος των συνεργατών του δικτύου της Generali στη διαδικασία σχεδιασμού των συγκεκριμένων προϊόντων και στη διαμόρφωση των καλύψεών τους; Εισακούστηκαν εισηγήσεις-προτάσεις τους;
Ε.Μ.: Είναι στη φιλοσοφία της Generali να συνεργάζεται στενά με τους συνεργάτες της και να είναι πάντα ανοιχτή και προσιτή σε αυτούς. Άλλωστε, είμαστε από τις εταιρείες που διαχρονικά στηρίζουμε την ανάπτυξή μας στους διαμεσολαβούντες. Πολλές από τις προτάσεις τους λοιπόν καταγράφηκαν, εισακούστηκαν, ελήφθησαν υπόψη και τελικώς εντάχθηκαν στην τελική διαμόρφωση των δύο νέων προϊόντων υγείας.

Ποια θα λέγατε ότι είναι τα χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων προγραμμάτων που τα διαφοροποιούν και αποτελούν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα, σε σχέση με ομοειδή προϊόντα της αγοράς;
Ε.Μ.: Το κάθε ένα από τα δύο προϊόντα έχει τα δικά του πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. Κύριο χαρακτηριστικό όμως και των δύο είναι η δημιουργία νέων προτύπων στις ασφαλιστικές καλύψεις υγείας στην Ελλάδα. Πρόκειται για αυτό το ένα βήμα μπροστά που κάνει η Generali, σε σύγκριση με τα γνωστά μέχρι τώρα συστήματα και προϊόντα υγείας.
Για παράδειγμα, το Health Keeper εκτός από τις ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις καλύπτει ακόμη και θεραπείες. Ενώ στο ανανεωμένο Medical Safety καλύπτονται και ειδικές, υψηλού κόστους, προληπτικές εξετάσεις, που πριν καλύπτονταν μόνο από συμβόλαια πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Και βέβαια ένα επιπλέον χαρακτηριστικό τους είναι η ευελιξία, που επιτρέπει το κάθε πρόγραμμα να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Ας δούμε, λοιπόν, πιο αναλυτικά τα δύο προϊόντα, ξεκινώντας από το Medical Safety. Πώς θα το περιγράφατε, συνοπτικά; Ποιες είναι οι καινοτομίες που εισάγει ως προς τις καλύψεις που προσφέρει;
Ε.Μ.: Όταν σχεδιάσαμε το νέο πρόγραμμα δευτεροβάθμιας περίθαλψης είχαμε μπροστά μας μια ιδιαίτερα σημαντική πρόκληση: «Πώς θα μπορούσαμε να ξεπεράσουμε ένα προϊόν, το οποίο ήταν όχι μόνο επιτυχημένο, αλλά και ποιοτικό;». Προχωρήσαμε, λοιπόν, στη δημιουργία ενός ακόμα πιο ολοκληρωμένου ασφαλιστικού προγράμματος, το οποίο μπορεί και ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες και ανάγκες των ασφαλισμένων. Πιστεύω ότι το καταφέραμε. Το νέο Medical Safety είναι ακόμη πιο πλήρες, πιο λειτουργικό, μειώνει τα σημεία τριβής, ενσωματώνει σύγχρονες μεθόδους και απαιτήσεις, διατηρεί την ευελιξία του, παραμένει καινοτόμο και διευρύνει την ασφαλιστική βάση.
Ανέφερα πριν για τις ειδικές εξετάσεις που καλύπτονται. Μία ακόμη καινοτομία της Generali μέσω αυτού του προγράμματος είναι ότι για πρώτη φορά στην ασφαλιστική αγορά προσφέρονται και καλύψεις για τριτοβάθμια περίθαλψη, όπως η νοσηλεία κατ’ οίκον, η κάλυψη εξόδων σε κέντρα αποκατάστασης, κ.λπ. Επίσης, να σημειωθεί ότι, σε περίπτωση επείγουσας εισαγωγής, η κάλυψη είναι στο 100%, όπως επίσης και οι επεμβάσεις χωρίς νοσηλεία, ανεξάρτητα εάν ο ασφαλισμένος έχει επιλέξει πρόγραμμα με απαλλαγές ορισμένου ύψους, στους συνεργαζόμενους ομίλους παροχής υπηρεσιών Υγείας:  Όμιλος Υγεία, Ιασώ General, Όμιλος Ιατρικού.

Σε τι ύψος διαμορφώνονται τα καλυπτόμενα ανώτατα όρια ετησίων δαπανών του προγράμματος και τα ποσοστά απαλλαγής; Υπάρχουν αναμονές και ποια είναι η διάρκειά τους;
Ε.Μ.: Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, καθώς διαθέτει τρία όρια ανώτατων δαπανών: τα 250.000 ευρώ, τα 600.000 ευρώ και 1.000.000 ευρώ. Τα ίδια όρια ισχύουν και στην Ελλάδα και στο εξωτε-
ρικό.
Τα ποσά απαλλαγής διαβαθμίζονται επίσης, προκειμένου να υπάρχει η ανάλογη ευελιξία, από μηδέν ευρώ μέχρι και 10.000 ευρώ. Και πάλι, τα ίδια ποσά ισχύουν και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Επιπλέον, θα ήθελα να αναφέρω ότι μία ακόμη καινοτομία του προγράμματος είναι ότι στα δημόσια νοσοκομεία η εκάστοτε απαλλαγή μειώνεται κατά  50%.
Όσον αφορά στις αναμονές, είναι συγκεκριμένες και αφορούν ειδικές περιπτώσεις που συνοδεύουν ορισμένες καινοτόμες παροχές του προγράμματος, και φυσικά δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά για λόγους υγιούς underwriting. Για παράδειγμα να αναφέρω ότι με το Medical Safety καλύπτονται οι δαπάνες υπηρεσιών αποθεραπείας και αποκατάστασης σε συνεργαζόμενα κέντρα, μετά όμως από μία διετή αναμονή, για ευνόητους λόγους.

Να σταθούμε λίγο στην κάλυψη νοσηλείας στο εξωτερικό. Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στο εύρος της κάλυψης; Προβλέπεται η παροχή κάποιας επιπλέον υποστήριξης στον ασφαλισμένο;
Ε.Μ.: Σε ό,τι αφορά το εξωτερικό, όπως προανέφερα, ισχύουν τα ίδια όρια ανώτατων δαπανών με την Ελλάδα, όπως επίσης και τα ποσοστά κάλυψης (100%) είναι τα ίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μόνο στις ΗΠΑ και τον Καναδά το ποσοστό κάλυψης είναι 90%.
Με το Medical Safety ο ασφαλισμένος δεν έχει κάποιο περιορισμό στο δικαίωμα επιλογής του τόπου νοσηλείας. Επιπλέον, η Generali παρέχει μία σειρά υπηρεσιών που υποστηρίζουν τη νοσηλεία του ασφαλισμένου στο εξωτερικό, όπως π.χ. αναλαμβάνει να διαπραγματευτεί τις τιμές με τα νοσοκομεία, να βοηθά στις συναντήσεις με το ιατρικό προσωπικό, να συγκεντρώσει και να θεωρήσει από την αρμόδια προξενική αρχή τα έγγραφα ιατρικού ιστορικού.

Για τις χειρουργικές επεμβάσεις που δεν απαιτούν νοσηλεία τι προβλέπεται από το πρόγραμμα;
Ε.Μ.: Για τις χειρουργικές επεμβάσεις που δεν χρειάζονται νοσηλεία (ODC) το Medical Safety τις καλύπτει κατά 100% στην Ελλάδα και το εξωτερικό και 90% στις ΗΠΑ και τον Καναδά, μετά από μία απλή ενημέρωση του συντονιστικού κέντρου Generali Call Center. Αλλά και χωρίς ενημέρωση του Generali Call Center παρέχεται κάλυψη στην Ελλάδα και το Εξωτερικό κατά 80%, με τις ΗΠΑ και τον Καναδά σε μικρότερα ποσοστά (50%). Να σημειώσω, όμως, ότι σε ειδικά συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα, οι επεμβάσεις αυτές καλύπτονται κατά 100% χωρίς απαλλαγή και με ενημέρωση του Generali Call Center.

Όταν με το ίδιο πρόγραμμα καλύπτονται τα μέλη μιας οικογένειας, προβλέπονται εκπτώσεις στα ασφάλιστρα;
Ε.Μ.: Βεβαίως, το έχουμε προβλέψει και αυτό. Συγκεκριμένα, η έκπτωση για τα εξαρτώμενα μέλη φθάνει στο 50% του ασφαλίστρου.

Να περάσουμε στο Health Keeper. Ποιο είναι το εύρος των καλύψεών του;
Ε.Μ.: Το Health Keeper είναι ένα ιδιαίτερα πλούσιο πρόγραμμα. Καλύπτει ιατρικές επισκέψεις, διαγνωστικές εξετάσεις, check up, ιατρικές πράξεις, φυσικοθεραπείες, νοσηλεία κατ’ οίκον με ελεγχόμενες χρεώσεις και σημαντικές εκπτώσεις σε περίπτωση Νοσηλείας. Επιπλέον, παρέχει ειδικές παροχές, όπως είναι οι οδοντιατρικές κ.ά.

Δεδομένης της σημασίας του προληπτικού ελέγχου της υγείας, θα ήθελα να μας περιγράψετε πιο αναλυτικά τις παροχές του προγράμματος.
Ε.Μ.: Δίνεται η δυνατότητα για δωρεάν ετήσιο προληπτικό έλεγχο υγείας ενηλίκων ή παιδιών, το οποίο περιλαμβάνει εξετάσεις όπως: Γενική αίματος, Σίδηρος – ορός, Σάκχαρο, Χοληστερίνη, Ουρία και Γενική ούρων.
Παράλληλα, η Generali προχωρά σε παρότρυνση των ασφαλισμένων της για πραγματοποίηση περισσότερων ετήσιων προληπτικών ελέγχων σε σχέση με το παρελθόν, παρέχοντας μια σειρά από εξειδικευμένους προληπτικούς ελέγχους, με προνομιακές για τον ασφαλισμένο τιμές. Οι έλεγχοι αυτοί αφορούν σε ποικίλες και σημαντικές λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού, σπουδαίες για την υγεία του. Ένα παράδειγμα είναι ο προληπτικός έλεγχος για τη λειτουργία του θυρεοειδή αδένα, ο οποίος προσφέρεται σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή κατά τον μήνα Μάιο, όπου γιορτάζεται και η Ημέρα Νοσημάτων του Θυρεοειδούς Αδένα. Βέβαια, μπορεί να διενεργηθεί και κατά τη διάρκεια όλου του υπόλοιπου έτους με μικρή προσαύξηση του κόστους του.  

Σε τι ύψος ανέρχεται ετησίως το πλαφόν στην κάλυψη των διαγνωστικών εξετάσεων και τι προβλέπεται σε περίπτωση υπέρβασής του;
Ε.Μ.: Οι διαγνωστικές εξετάσεις καλύπτονται κατά 85%, ενώ με την αξιοποίηση και του κοινωνικού ασφαλιστικού ταμείου η κάλυψη φτάνει στο 100%. Για δαπάνες εξετάσεων πάνω από το ανώτατο όριο παρέχεται κάλυψη 50%, σε ειδικό συμφωνημένο προνομιακό τιμοκατάλογο.

Εάν ο ασφαλισμένος έχει ανάγκη νοσηλείας και δεν καλύπτεται από κάποιο πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης, το εν λόγω πρόγραμμα του εξασφαλίζει κάποιες παροχές ή εκπτώσεις στα συνεργαζόμενα με την Εταιρεία νοσηλευτικά ιδρύματα;
Ε.Μ.: Ναι, το πρόγραμμα προσφέρει έκπτωση 20% στη δαπάνη νοσηλείας, όταν αυτή πραγματοποιείται στα συνεργαζόμενα με την Generali νοσοκομεία.

Υπάρχουν περιορισμοί (ηλικίας ή υγείας) στο να ενταχθεί κάποιος ενδιαφερόμενος τόσο στο νοσοκομειακό όσο και στο εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα;
Ε.Μ.: Οι περιορισμοί στα προγράμματα της Generali είναι οι ελάχιστοι δυνατοί. Το εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα Helth Keeper λειτουργεί χωρίς περιορισμούς ηλικίας και, το κυριότερο, χωρίς περιορισμούς υγείας στην ένταξη!
Στο Medical Safety ο περιορισμός αφορά την ηλικία, καθώς μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα από βρέφος  30 ημερών έως και ενήλικας ηλικίας 65 ετών.

Πώς “υποδέχονται” οι συνεργάτες του δικτύου της Εταιρείας τα νέα προγράμματα κατά τις παρουσιάσεις που τους γίνονται; Ποιες είναι οι πρώτες κριτικές-αντιδράσεις τους;
Ε.Μ.: Η ερώτηση αυτή θα ήταν καλύτερα βέβαια να απαντηθεί από τους συνεργάτες μας. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που έχουμε εισπράξει από τις παρουσιάσεις των προϊόντων στα δίκτυά μας, είναι ενθουσιασμός.
Και τα δυο προϊόντα έγιναν δεκτά με θετικά σχόλια, ενώ πολύ θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από τις πωλήσεις των δύο προϊόντων, καθώς τα Health Keeper και Medical Safety απαντούν στις προκλήσεις των καιρών.

Ποιο είναι το δίκτυο των συνεργαζόμενων με την Εταιρεία νοσηλευτικών ιδρυμάτων και διαγνωστικών κέντρων σήμερα (Αθήνα και Περιφέρεια); Βρίσκεστε σε διαπραγματεύσεις για την ένταξη και άλλων μονάδων στο δίκτυό σας;
Ε.Μ.: Το δίκτυο των συνεργαζόμενων με την Εταιρεία ιατρών, νοσηλευτικών ιδρυμάτων και διαγνωστικών κέντρων είναι ένα δυναμικό δίκτυο, συνεχώς εξελισσόμενο, αφού σε συνεχή βάση ελέγχεται και τροποποιείται ανάλογα με τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας πανελλαδικά.
Η Εταιρεία, για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, έχει προβλέψει και προσφέρει μέσω ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής Generali Health Alert, ειδική πλατφόρμα, από την οποία ο ασφαλισμένος μπορεί να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για τη διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων, έχοντας έτσι σε κάθε περίπτωση την απαιτούμενη βοήθεια που χρειάζεται, ώστε να προβεί μέσω του συντονιστικού κέντρου στη διενέργεια ιατρικών επισκέψεων και διαγνωστικών εξετάσεων. Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής μπορεί να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια.

Εν κατακλείδι, κυρία Μάνου, θα ήθελα να μας πείτε πώς επιτυγχάνεται μέσα από τα νέα αυτά προϊόντα ο ιδανικός συνδυασμός κόστους και καλύψεων, που είναι το ζητούμενο των καταναλωτών, ειδικά στις μέρες μας;
Ε.Μ.: Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, κ. Πάνος Δημητρίου, σε ανύποπτο χρόνο, είχε επισημάνει ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά εισέρχεται στην εποχή του χαμηλότερου ασφαλίστρου. Αυτό σημαίνει ίδιες ή επιπλέον παροχές σε πιο χαμηλές τιμές.
Αυτόν τον στόχο η Generali τον επιτυγχάνει λειτουργώντας όλα αυτά τα χρόνια συνετά σε όλα τα επίπεδα και με σωστό underwriting. Σήμερα, όπως αποδεικνύει, άλλωστε, και σε άλλους κλάδους, όπως αυτόν του αυτοκινήτου, υπάρχει η δυνατότητα, με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνονται λόγω καλής διαχείρισης, να μπορεί η Εταιρεία να επιστρέφει στους πελάτες και στους συνεργάτες της ένα “μέρισμα”, κρατώντας τα τιμολόγια χαμηλά και αυξάνοντας τις προμήθειες.
Η κάθε ασφαλιστική εταιρεία κρίνεται στη διάρκεια του χρόνου. Η Generali, 128 χρόνια τώρα, έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της στον  Έλληνα καταναλωτή και στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας