Άρθρα

Εκπαίδευση και Υποστήριξη για τους συνεργάτες της Interasco

Έμφαση στην εκπαίδευση αλλά και στην καθημερινή υποστήριξη των Συνεργατών Πωλήσεων έδωσε την περασμένη χρονιά η Interasco Α.Ε.Γ.Α., εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τις υλικοτεχνικές υποδομές που απέκτησε σαν συνέπεια της πρόσφατης μετακίνησής της σε νέες, σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις.

Περισσότεροι από εννιακόσιοι δεκαπέντε Συνεργάτες Πωλήσεων όλων των βαθμίδων είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν τουλάχιστον σε μία από τις είκοσι τρεις εκπαιδευτικές ενέργειες που πραγματοποίησε η Εταιρεία, στην χωρητικότητας 85 ατόμων εκπαιδευτική της αίθουσα, οι οποίες και κάλυψαν τόσο το σύνολο των προϊοντικών λύσεων που η Εταιρεία είναι σε θέση να προσφέρει στους ασφαλισμένους της, όσο και το εύρος των αλλαγών στις καθημερινές διαδικασίες διαχείρισης εργασιών, που πρόβαλαν ως συνέπεια της εφαρμογής των Εκτελεστικών Πράξεων 30 &31 της Τράπεζας της Ελλάδας, καθώς και των αλλαγών στη νομοθεσία στον Κλάδο Αυτοκινήτου.  

Συγκεκριμένα, οι Συνεργάτες Πωλήσεων είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις νέες, αυτοματοποιημένες διαδικασίες έκδοσης και είσπραξης – λογιστικοποίησης ασφαλιστηρίων Συμβολαίων, καθώς και να προτείνουν νέες εφαρμογές, προκειμένου να διευκολύνουν ακόμη περισσότερο την ομολογουμένως περίπλοκη καθημερινότητά τους.

Παράλληλα, η Εταιρεία προχώρησε από τα μέσα της προηγούμενης χρονιάς στη σύσταση μιας νέας υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Συνεργατών και Ασφαλισμένων, το οποίο και φιλοδοξεί να μετασχηματίσει τη φετινή χρονιά σε ολοκληρωμένο Κέντρο Εξυπηρέτησης και Επικοινωνίας, στα πρότυπα καθετοποιημένων μονάδων Customer Service.

To κέντρο έχει εξοπλιστεί με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονική πλατφόρμα CRM (Customer Relationship Management) και προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες υποστήριξης στις λειτουργίες Εκδόσεων και Εισπράξεων της Εταιρείας, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτόν τη γρήγορη διεκπεραίωση καθημερινών εργασιών και την ορθή καταγραφή των αιτημάτων, στα οποία η Εταιρεία οφείλει να ανταποκρίνεται σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα.

Σχολιάζοντας τις παραπάνω κινήσεις ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Α.Ε.Γ.Α., κ. Κάρολος Σαΐας, δήλωσε ότι «πιστοί στις δεσμεύσεις μας, υλοποιούμε συστηματικά τις υποσχέσεις μας για παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους Συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας», για να τονίσει στη συνέχεια ότι «και τη φετινή χρονιά θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό, με κινήσεις εστιασμένες στην περαιτέρω αυτοματοποίηση των εργασιών μας αλλά και στην παροχή μετρήσιμων βελτιώσεων στα παρεχόμενα από εμάς προϊόντα και υπηρεσίες».  

Στη διάρκεια της χρονιάς που διανύουμε, η Εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει το ανθρώπινο δυναμικό του Κέντρου Εξυπηρέτησης και Επικοινωνίας, με τελικό στόχο να ανταποκρίνεται αυθημερόν στα αιτήματα συνεργατών και ασφαλισμένων κατά ποσοστό που θα ξεπερνά το 95%, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει το ετήσιο εκπαιδευτικό της πρόγραμμα, τόσο σε θέματα ανάληψης κινδύνων όσο και σε αυτά των Πωλήσεων.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας