Οι φίλοι της ΝΝ λένε ΝΑΙ

945

«Η δουλειά των συναδέλφων μας, από τα χρόνια της ΝΝ στην Ελλάδα, σήμερα διευκολύνει το δικό μας έργο!». Αυτό ήταν ένα από τα μηνύματα στη χθεσινή ενημέρωση που διοργάνωσε η ING Ελλάδος, για την επίσημη ανακοίνωση της αλλαγής της επωνυμίας της διεθνώς σε ΝΝ. Και αυτό, διότι 15 και πλέον χρόνια πριν, οι άνθρωποι της ΝΝ στην Ελλάδα φρόντισαν, μέσα από τη δραστηριότητά τους, να καταστήσουν το όνομα ΝΝ απολύτως αναγνωρίσιμο στο ελληνικό κοινό και το σλόγκαν «οι φίλοι μας λένε ΝΝ» να θυμίζει πολλά στο κοινό, ακόμα και σήμερα.

Βέβαια, αυτό δεν έγινε, τότε, μόνο με διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά κυρίως μέσω της εντονότατης επαγγελματικής δραστηριότητα του δικτύου πωλήσεων και της σθεναρής παρουσίας της εταιρείας στα τεκταινόμενα της αγοράς. Σήμερα, η ΝΝ Ελλάδος θα προσπαθήσει όχι μόνο να καταξιώσει το όνομα ΝΝ στη συνείδηση των νέων καταναλωτών, αλλά και να πείσει την ίδια την αγορά πρώτα και στη συνέχεια και το καταναλωτικό κοινό ότι ο ασφαλιστικός οργανισμός παραμένει επίκαιρος, αξιόπιστος και ενδιαφέρων. Αρκεί κοντά στις μνήμες να υπάρξουν και οι τότε καλές συνήθειες…

Ο λόγος για την αλλαγή της επωνυμίας είναι ο διαχωρισμός της ασφαλιστικής δραστηριότητας από την τραπεζική από τον Όμιλο ING και η πώληση της πρώτης, όπως αυτή επιβλήθηκε στον Όμιλο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά τη διάσωση του χρηματοοικονομικού κολοσσού στην αρχή της οικονομικής κρίσης. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από τη Διοίκηση της Εταιρείας, ο Όμιλος ING θα πρέπει μέχρι το 2016 να έχει μηδενίσει το ποσοστό συμμετοχής του στην ασφαλιστική δραστηριότητα με την επωνυμία Νationale Nederlanden (NN) και oι εκτιμήσεις είναι ότι ιδιωτικά κεφάλαια από τις αγορές της Άπω Ανατολής θα είναι μεταξύ των επικρατέστερων επενδυτών, που θα στηρίξουν το ασφαλιστικό σχήμα στο οποίο ανήκει και η ΝΝ Ελλάδος. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ελλάδα, κ. Luis Miguel Gomez, μίλησε με ιδιαίτερα θερμά λόγια για το δυναμικό πωλήσεων και την επικεφαλής του, κα Σοφία Ρατσιάτου, καθώς και για τα όσα έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα. «Έχουμε το καλύτερο δίκτυο πωλήσεων και τον καλύτερο τραπεζικό συνεργάτη», τόνισε, αναφερόμενος στην Τράπεζα Πειραιώς, και συμπλήρωσε ότι «την περασμένη χρονιά καταφέραμε να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας και στο προσεχές μέλλον σκοπεύουμε να γίνουμε οι καλύτεροι και στις direct πωλήσεις».

Η πρόθεση της εταιρείας να δραστηριοποιηθεί στις direct πωλήσεις έχει αναφερθεί και στο πρόσφατο παρελθόν, χωρίς ωστόσο η Εταιρεία να έχει κάνει ακόμα σχετικές συγκεκριμένες ανακοινώσεις για τα σχέδιά της.

Είναι όμως, τώρα, ώρα για ευχές για την επίτευξη της επιτυχίας.

Οι φίλοι της ΝΝ λένε ΝΑΙ.

Αμαλία Ρουχωτά

 

 

Προηγούμενο άρθροΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: μοναδική εταιρεία-κάτοχος αδείας για παροχή Ιατρικής Βοήθειας
Επόμενο άρθροΤι θα πληρώσει η ασφαλιστική αγορά για τις βροχοπτώσεις στη Δυτική Ελλάδα το Γενάρη