Sofos Insurance Agency: με το 1ο Insurance Summit δείχνει τον δρόμο

Το τριήμερο Summit –εμείς θα το πούμε συνέδριο– της Sofos Insurance Agency, στις 12-14 Σεπτεμβρίου στη Λίμνη Πλαστήρα, ξεπέρασε τις προσδοκίες ακόμα και των διοργανωτών, και θύμισε σε όλους όσους συμμετείχαν πόσο αξίζουν και πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι διαμεσολαβητές από τους σοβαρούς οργανισμούς που υπηρετούν την ασφάλιση. Όχι μόνο βραβεύσεις, αλλά και ασφαλιστική ουσία, και ενημέρωση και μεταλαμπάδευση πάθους για τη δουλειά που κάνουν, για τους στόχους που θέτουν.

«Θα έπρεπε αυτές οι διοργανώσεις να γίνονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες», σημείωσε ο κ. Κώστας Μπερτσιάς, σε μια αποστροφή του λόγου του, όταν ανέβηκε στο βήμα του Συνεδρίου. Και εμείς θα συμπληρώσουμε ότι θα έπρεπε και να υποστηρίζονται όταν γίνονται από γραφεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, καθώς δεν υπάρχει ισχυρότερη ψήφος εμπιστοσύνης στη συνεργασία με τα ανθρώπινα δίκτυα.

Ειδικά σήμερα, με την προσέλκυση νέων επαγγελματιών στον κλάδο στο ναδίρ και την ανάγκη για εξειδικευμένους, καταρτισμένους συμβούλους μεγαλύτερη από ποτέ, οι ασφαλιστικές εταιρείες ίσως πρέπει να ακούσουν από λίγο πιο κοντά τις ανάγκες τους, χωρίς την αποκλειστική αξιολόγηση βάσει παραγωγής.

Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι στις παρουσιάσεις και τις ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν*, η αίθουσα παρέμεινε σταθερά γεμάτη από ανθρώπους που διψούν για επαφή και συγχρωτισμό με τους συναδέλφους τους, αλλά και για έγκυρη ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει και ό,τι επέρχεται.

Η οικογένεια Σοφού φρόντισε με επαγγελματισμό και συνέπεια να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις των συνεργατών της. Ο κ. Χρήστος Σοφός έκανε, πριν από σχεδόν 40 χρόνια, την επιλογή να αφιερώσει την καριέρα του στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και η αγορά κέρδισε δύο ακόμα αφοσιωμένους εργάτες της ιδέας της ασφάλισης και της υποστήριξης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στα πρόσωπα των γιων του, του Γιώργου και του Θράσου.

Ο κ. Θράσος Σοφός συνεπικουρούμενος από τον κ. Γιάννη Παπουτσά, Δ/ντή Πωλήσεων Εταιρικού Δικτύου, έδωσαν μέσα σε μια παρουσίαση μισής μόλις ώρας όλη την πληροφορία για την πορεία, τα μεγέθη και τους στόχους που πέτυχε η Sofos Insurance Agency, με ακρίβεια και διαφάνεια που θα μπορούσε να παραδειγματίσει ακόμα και μια ασφαλιστική εταιρεία. Ο κ. Γιώργος Σοφός απέδειξε ότι μπορείς να δημιουργείς και να διαθέτεις ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες για τους συνεργάτες σου, χωρίς πομπώδεις ανακοινώσεις, εστιασμένος μόνο στην αποτελεσματικότητα και την επάρκεια.

Ναι, είναι δυνατή η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου Γενικών Ασφαλίσεων και σε κλάδους Ζωής και Υγείας, εφόσον υπάρχει μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και στήριξη από τους επικεφαλής του σχήματος. Ναι, είναι εφικτή η ανάπτυξη του cross selling, αν υπάρχουν αξιόπιστα εργαλεία που «κερδίζουν χρόνο» για τον διαμεσολαβητή, και διαθέσιμα προϊόντα, επιλεγμένα με βάση τις ανάγκες του πελάτη και όχι τους εμπορικούς στόχους μιας εταιρείας.

Πολλά και ενδιαφέροντα ήταν τα μηνύματα* που εξέπεμψαν οι ομιλητές και τα στελέχη της Sofos Insurance Agency προς τους συνεργάτες αλλά και την αγορά, εν συνόλω, από τη λίμνη Πλαστήρα.

Η αγορά έχει απόλυτη ανάγκη από αυτές τις πρωτοβουλίες, αυτούς τους επαγγελματίες, αυτό το ήθος και τη δέσμευση στη δουλειά του ασφαλιστή. Η εποχή είναι γεμάτη ευκαιρίες αλλά και αντιπερισπασμούς… Εμείς θα στηρίζουμε πάντα εκείνους που επενδύουν στον εαυτό τους, στις ομάδες τους, στην επαγγελματική τους ταυτότητα.

Αμαλία Ρουχωτά

*Στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «ασφαλιστική αγορά» θα φιλοξενηθεί εκτενής παρουσίαση του 1ου Sofos Insurance Summit.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News