Διεθνή

social media: Χρήσιμο εργαλείο για τους ασφαλιστές

Σε άρθρο του  insurancethoughtleadership.com αναφέρεται πως οι Ασφαλιστές έχουν καταλάβει εδώ και καιρό την ανάγκη να είναι κοινωνικοί, ως μέρος της διαδικασίας πώλησης. 
Οι καλύτεροι ανάμεσά τους είναι πάντα εκείνοι που οικοδόμησαν ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους, τους εκπαίδευσαν και ζήτησαν συστάσεις. 

Σήμερα, οι νέοι τρόποι επικοινωνίας έχουν δημιουργήσει νέες προσδοκίες στους πελάτες.  Είναι σε θέση να ψάξουν στο Google έναν πράκτορα και να ελέγξουν το προφίλ του ασφαλιστή στο LinkedIn, πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν στην ασφάλιση. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες πρέπει να επανεξετάσουν τη διαδικασία πώλησης και τα εργαλεία που παρέχουν στους συνεργάτες τους, έτσι ώστε οι πράκτορες και οι ασφαλιστές να μπορούν να επωφεληθούν πλήρως από τη δύναμη των social media. 

Οι πληροφορίες που μοιράζονται καθημερινά πάνω από 1 δις άνθρωποι στο Facebook, το Twitter, το LinkedIn προσφέρουν απίστευτες γνώσεις για το τι συμβαίνει στη ζωή των σημερινών και των δυνητικών πελατών τους. Αυτές οι πληροφορίες τους καθοδηγούν ως προς το ποια είδη ασφάλισης απαιτούνται από τον πελάτη και γενικά βοηθούν στο χτίσιμο εμπιστοσύνης, μέσα από την προσωπική σύνδεση και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες.

 

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας