Άρθρα

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α’)

Η ασφαλιστική αγορά, τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια, επενδύει συστηματικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, με κορύφωση την περίοδο της πανδημίας. Με στόχο να χαρτογραφήσουμε την πρόοδο που έχει συντελεστεί, απευθυνθήκαμε σε 15 εταιρείες, θέτοντάς τους τα παρακάτω ερωτήματα:

● Ποιες ψηφιακές εφαρμογές/εργαλεία (apps, portals κ.λπ.) διαθέτει η εταιρεία σας; Καθεμία από αυτές:
α. σε ποιους απευθύνεται (ασφαλισμένους, συνεργάτες, υπαλλήλους, άλλους);
β. ποιες δυνατότητες προσφέρει στους χρήστες;
γ. ποιων κλάδων-τομέων τις ανάγκες καλύπτει;
● Στο διάστημα που βρίσκονται σε ισχύ αυτές οι εφαρμογές, ποια οφέλη θεωρείτε ότι έχετε αποκομίσει ως εταιρεία;
● Οι χρήστες πώς τις αξιολογούν; Mε ποιους τρόπους γίνεται η αξιολόγηση; Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;

Ποιοι απάντησαν

  • Από την Εθνική Ασφαλιστική, ο κ. Δημήτρης Παρδάλης, Head of PM & BA Division.
  • Από την ERGO, η κα Ρέα Θελερίτη, Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
  • Από τη Eurolife FFH, ο κ. Δημήτρης Αβραμίδης, Chief Technology Architect, Head of Digital.
  • Από την Generali, η κα Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager.
  • Από την Groupama Ασφαλιστική, η κα Ελένη Ορφανίδου, Διευθύντρια Εμπειρίας Πελάτη & Ψηφιακών Υπηρεσιών.
  • Από την Hellas Direct, ο κ. Μιχάλης Αντωνίου, Chief Product Officer.
  • Από την Interasco, ο κ. Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing.
  • Από την Ορίζων 1964, ο κ. Εμμανουήλ Παπανικολάου, Data Protection Officer (DPO).
  • Από την Υδρόγειο Ασφαλιστική, ο κ. Βαγγέλης Πασχάλης, Διευθυντής Μηχανογράφησης.

Δεν τοποθετήθηκαν:

  • Allianz και Ευρωπαϊκή Πίστη, επειδή ακόμη δεν θα μπορούσαν να δώσουν απαντήσεις ως ενιαία εταιρεία, όπως μας διευκρίνισαν (η συγχώνευση δεν έχει ολοκληρωθεί).
  • AIG, Μινέττα Ασφαλιστική, Interamerican και ΝΝ Hellas δεν ανταποκρίθηκαν στα dead line που είχαμε θέσει.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών εταιρειών, που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια, επιταχύνθηκε την περίοδο της πανδημίας, καθώς τότε φάνηκε πόσο σημαντική και χρήσιμη μπορεί να είναι η τεχνολογία για την απρόσκοπτη συνέχεια της λειτουργίας των επιχειρήσεων. Βεβαίως, οι εταιρείες που ήδη είχαν κάνει κάποια βήματα σαφώς και επωφελήθηκαν, παίρνοντας το προβάδισμα, ενώ οι υπόλοιπες χρειάστηκε να “τρέξουν” λίγο παραπάνω εν μέσω lockdown, για να κερδίσουν τον χαμένο χρόνο και να ανταποκριθούν.

Γεγονός πάντως είναι ότι, αν και με διαφορετικές ενδεχομένως ταχύτητες, όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές προχώρησαν και συνεχίζουν να προχωρούν (γιατί είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη) προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Οι εφαρμογές και τα εργαλεία που έχουν υιοθετήσει έχουν τρεις διαφορετικές αφετηρίες και κατευθύνσεις, που συναντώνται, συνδέονται και αλληλοσυμπληρώνονται, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών, τη μείωση του κόστους και, εν τέλει, την προσαρμογή των εταιρειών στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού.

Οι ψηφιακές εφαρμογές και τα συστήματα που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες απευθύνονται πρωτίστως στους υπαλλήλους και τους συνεργάτες τους, αλλά και στον τελικό καταναλωτή, υποψήφιο πελάτη και ασφαλισμένο. Ας δούμε αναλυτικά, ποιες είναι αυτές οι εφαρμογές και τα ψηφιακά συστήματα.

Οι εφαρμογές ανά εταιρεία

Εθνική Ασφαλιστική

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Δημήτρης Παρδάλης, Head of PM & BA Division: «Οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι συνεργάτες τους καλούνται να διαχειριστούν και να λειτουργήσουν σε έναν κόσμο, ο οποίος μεταβάλλεται κατά τρόπο μοναδικό. Στο πλαίσιο αυτό, απαραίτητο είναι να πραγματοποιήσουν σημαντικές επενδύσεις σε μηχανογραφικά συστήματα και να προχωρήσουν σε δομικές αλλαγές στις διαδικασίες που ακολουθούν. Εξαίρεση στον κανόνα αυτό δεν θα μπορούσε να αποτελέσει η Εθνική Ασφαλιστική, η οποία συστηματικά αναλύει τα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί, αναπτύσσει ένα διαφορετικό Μοντέλο Επιχειρηματικής Λειτουργίας (Target Operating Model), αναδιατάσσει προτεραιότητες, δίδοντας έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει κάθε μέρα, αυξάνοντας σταθερά τα μέλη της ψηφιακής της οικογένειας, η οποία απαρτίζεται από ψηφιακές εφαρμογές και εργαλεία. Μέσω της ψηφιακής αυτής οικογένειας, στοχεύουμε στο να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την Εταιρεία μας και τους τρεις βασικούς πυλώνες, που βρίσκονται διαχρονικά στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους μας».

  • CRM (Customer Relationship Management): Μέσω της εφαρμογής αυτής, διασφαλίζεται η ύπαρξη του ενιαίου κωδικού πελάτη. Ο ενιαίος κωδικός πελάτη αποτελεί κύρια προϋπόθεση, προκειμένου η Εταιρεία να έχει τη δυνατότητα βέλτιστης δυνατής αξιοποίησης του πελατολογίου της και εξυπηρέτησης των πελατών της. Η εφαρμογή CRM δίδει τη δυνατότητα στην Εταιρεία να αξιοποιεί ένα βασικό στρατηγικό της πλεονέκτημα, την πλούσια βάση των ασφαλισμένων της.
  • MyEthniki: Πρόκειται για ένα εύχρηστο “εργαλείο”, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των πελατών της Εθνικής Ασφαλιστικής. Μέσα από το MyEthniki (διαθέσιμο online στο my.ethniki-asfalistiki.gr), οι πελάτες έχουν ανά πάσα στιγμή, μέσα από την οθόνη του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή τους, άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των συμβολαίων τους και μια σειρά από χρήσιμες λειτουργικότητες. Μπορούν να δουν τις καλύψεις των συμβολαίων τους, τις πληροφορίες των καλυπτόμενων μελών, να “κατεβάσουν” τα έντυπά τους, να ενημερωθούν για τις εκκρεμότητες πληρωμής ασφαλίστρων και, φυσικά, να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους online. Βρίσκουν χρήσιμες πληροφορίες για το πού να απευθυνθούν σε περίπτωση ατυχήματος, ζημιάς ή νοσηλείας, καθώς και για την εξυπηρέτηση των συμβολαίων τους.
  • e-Omadika: Η εφαρμογή στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων με ομαδικά συμβόλαια και στην καλύτερη υποστήριξη των συνεργατών. Οι ασφαλισμένοι με ομαδικά συμβόλαια μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να έχουν πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες και στις παροχές του συμβολαίου τους και να καταχωρούν το σύνολο των δαπανών τους (Νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη). Επιπρόσθετα, οι πελάτες με αποταμιευτικά συμβόλαια Εισφορών (DC) ή συνδεδεμένων με Αμοιβαία Κεφάλαια έχουν ενημέρωση για το υπόλοιπο του ατομικού τους λογαριασμού και δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης υπολοίπου και κινήσεων.
  • Η Εθνική Ασφαλιστική διαθέτει και τρία… ρομπότ, τα οποία αυτοματοποιούν διαδικασίες, που στο παρελθόν πραγματοποιούνταν από ανθρώπους. Με τη χρήση των RPAs (Robotic Process Automation) επιτυγχάνεται αυξημένη παραγωγικότητα και ακρίβεια. Οι εργαζόμενοι αποδεσμεύονται από καθημερινές, επαναλαμβανόμενες, χαμηλής προστιθέμενης αξίας εργασίες. Ασχολούνται σταδιακά με εργασίες υψηλότερης αξίας, οι οποίες στοχεύουν στην παροχή ολοένα και πιο ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες.

Σύντομα αναμένεται να προστεθεί ένα ακόμα: το νέο portal συνεργατών, που, σε συνδυασμό με το ανανεωμένο εταιρικό site, θα συμβάλει στην ολοκλήρωση ενός ευρύτερου ψηφιακού οικοσυστήματος, μέλη του οποίου είναι οι ασφαλισμένοι, οι συνεργάτες και οι υπάλληλοι.

ERGO

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Ρέα Θελερίτη: «Για την ERGO Ασφαλιστική ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς ένας εταιρικός στόχος, αλλά όρος επιβίωσης και ανάπτυξης, σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο, σε μία αγορά που συνεχώς αλλάζει. Η απόλυτη προτεραιότητά μας, να έχουμε τον πελάτη και τον συνεργάτη μας στο επίκεντρο των αποφάσεών μας, οδηγεί τη στρατηγική μας απόφαση να συνεχίσουμε να μετασχηματίζουμε ψηφιακά την εταιρεία μας και να καινοτομούμε, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία, για να παρέχουμε όσο το δυνατόν καλύτερα προϊόντα και απρόσκοπτες υπηρεσίες», τονίζει η Δ/ντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO, προσθέτοντας: «Ο ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται στην αρχή ενός μετασχηματισμού, ο οποίος και θα αλλάξει ριζικά την εικόνα του στο μέλλον. Η μετεξέλιξη αυτή ξεκινά τόσο από την πάγια ανάγκη των εταιρειών να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους και να μειώσουν τα κόστη τους, αλλά κυρίως από τον τελικό πελάτη. Οι πελάτες μας θα συνεχίσουν να γίνονται πιο απαιτητικοί, λόγω των θετικών εμπειριών που έχουν από άλλους κλάδους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι εφαρμογές των εταιρειών από τον τραπεζικό κλάδο και τις τηλεπικοινωνίες, οι οποίες και χαρακτηρίζονται από την ευκολία χρήσης και την αμεσότητα εξυπηρέτησης. άρα, θέτουν τη βάση για τον τρόπο που οι πελάτες μας θα θέλουν, σταδιακά, να εξυπηρετούνται».

  • ιστοσελίδα ergohellas.gr: Αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο πληροφόρησης για το όραμα, τις αξίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τη στρατηγική ανάπτυξης της ERGO. Διαθέτει σύγχρονη και λιτή σχεδίαση, βελτιωμένη λειτουργικότητα και παρέχει μια εξαιρετικά φιλική πλοήγηση στον χρήστη, μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του κινητού τηλεφώνου. Εύκολη και γρήγορη περιήγηση μέσω ενός εύχρηστου μενού επιλογών.
  • ERGO Drive&Win: Μέσω αυτής διατίθενται τα πρωτοποριακά, ευέλικτα και ανταγωνιστικά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου ERGO My Auto powered by Drive&Win. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για Android και iOS Smartphones (Google Play/App Store). Απευθύνεται σε όλους τους κατόχους και οδηγούς EIX αυτοκινήτου. Τους επιτρέπει, βελτιώνοντας την οδηγική τους συμπεριφορά, να εξασφαλίσουν επιπλέον εκπτώσεις, έως και 15%, στην ανανέωση του ασφαλιστηρίου αστικής ευθύνης. Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής ειδοποιητηρίου πληρωμής καθώς και όλων των ασφαλιστικών εγγράφων για τους πελάτες που το επιλέξουν. Παρέχει, επίσης, ψηφιακό προασφαλιστικό έλεγχο, μέσω κινητού τηλεφώνου, εύκολα και γρήγορα. Επίσης, μέσω αυτής της εφαρμογής, μπορούν να εξυπηρετηθούν περιστατικά που χρήζουν Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας ατυχήματος. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την Eurosos.
  • ERGO forMe: Απευθύνεται στους ασφαλισμένους. Είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε συσκευή, σταθερό ή φορητό υπολογιστή, tablet, καθώς και Smartphone (Google Play/App Store). Μέσω αυτής οι ασφαλισμένοι 24/7 μπορούν: να ενημερώνονται για τις οφειλές τους και τις ασφαλιστικές καλύψεις τους. να πραγματοποιούν online πληρωμές. να βλέπουν το ιστορικό των πληρωμών τους. να παρακολουθούν τα ασφαλιστήριά τους και να τα εκτυπώνουν. να εκδίδουν πράσινη κάρτα. να καλούν την Οδική Βοήθεια με ένα κλικ και να παρακολουθούν την πορεία του οχήματος βοήθειας προς τον τόπο του περιστατικού. να επικοινωνούν με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή τους και με το Τμήμα Εξυπηρέτησης της Εταιρείας, μέσω email ή τηλεφώνου, καθώς και να χρησιμοποιούν πολλές ακόμα υπηρεσίες. Η εφαρμογή εμπλουτίζεται συνεχώς.
  • ERGO eSign: Η διαδικασία αποζημιώσεων στις γενικές ασφαλίσεις έγινε πιο εύκολη και γρήγορη για τους δικαιούχους, καθώς πλέον ολοκληρώνεται έως και 3 ημέρες πιο σύντομα σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο υπογραφής.
  • ERGO SalesBOX: Προσφέρει στους συνεργάτες τη δυνατότητα να εξυπηρετούν τον ασφαλισμένο ακόμα πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Μέσω της ηλεκτρονικής αίτησης ασφάλισης, καταργείται η γραφειοκρατία και τα χειρόγραφα έγγραφα, ενώ παράλληλα μειώνεται σημαντικά ο χρόνος έκδοσης και παραλαβής των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
  • FundBOX: Υποστηρίζει τους συνεργάτες στην προώθηση των προγραμμάτων ERGO My Fund. Μέσω αυτής της πλατφόρμας, o συνεργάτης έχει στη διάθεσή του πολύ σημαντικά τεχνολογικά εργαλεία, για να αναλύει, να ανιχνεύει με επιτυχία και να συζητά το επενδυτικό προφίλ του πελάτη. Η όλη διαδικασία (παρουσίαση, ανάλυση, επιλογή, υπογραφή, συμβόλαιο) γίνεται ηλεκτρονικά και με τον ίδιο τρόπο ο πελάτης βλέπει την απόδοση της επένδυσής του ακόμη και από το κινητό του, σε πραγματικό χρόνο.
  • Τέλος, η εταιρεία εξετάζει την ένταξη υπηρεσιών που περιλαμβάνουν τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών και φορητών συσκευών (wearables), που παρακολουθούν την υγεία του πελάτη, παρέχοντάς του συμβουλές για τη βελτίωσή της. Η χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας βρίσκει πολλές εφαρμογές στις ασφαλίσεις υγείας, καθώς βοηθά στην ενίσχυση της πρόληψης, στη μείωση των κινδύνων που συνδέονται με χρόνιες ασθένειες και στον έλεγχο του ιατρικού κόστους.

Eurolife FFH

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Δημήτρης Αβραμίδης, Chief Technology Architect, Head of Digital: «Για εμάς, στη Eurolife FFH, αξία έχει να αναβαθμίζουμε και να βελτιώνουμε συνεχώς τόσο τον τρόπο που εργαζόμαστε όσο και τα εργαλεία που προσφέρουμε στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Κοιτάζοντας συνολικά τις εφαρμογές που διαθέτουμε, αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι έχουμε σχεδιάσει εργαλεία που αποδεικνύουν τη συνέπειά μας στην εξυπηρέτηση».

  • EurolifePartners: Απευθύνεται σε συνεργάτες. Καλύπτει όλους τους κλάδους γενικών ασφαλίσεων και ασφαλίσεων ζωής που δραστηριοποιείται η Eurolife FFH και για όλες τις ανάγκες που προκύπτουν γύρω από τον κύκλο ζωής ενός συμβολαίου (τιμολόγηση, προσφορά, αίτηση, έκδοση, τροποποίηση, αποζημίωση, ακύρωση κ.ά.). Ταυτόχρονα προσφέρει, μεταξύ άλλων, ευέλικτες αναζητήσεις, reports και παρακολούθηση παραγωγής.
  • EurolifeConnect: Απευθύνεται στους πελάτες ανεξαρτήτως καναλιού προμήθειας του ασφαλιστηρίου τους και αφορά όλους τους κλάδους. Οι χρήστες μπορούν τόσο να εξοφλήσουν και να τροποποιήσουν τα ασφαλιστήριά τους όσο και να παρακολουθήσουν τα αιτήματα αποζημιώσεών τους. Στα επενδυτικά προϊόντα υπάρχουν γραφήματα με την εξέλιξη της επένδυσης, χρήσιμες πληροφορίες του επενδυτικού λογαριασμού και την αξία εξαγοράς, ενώ στα προϊόντα αυτοκινήτου δίνεται η δυνατότητα για έκδοση κάρτας διεθνούς ασφάλισης.
  • EurolifePass: Είναι η ψηφιακή έκδοση του ασφαλιστηρίου στο mobile wallet (GooglePay/ApplePay). Οι κάρτες ανανεώνονται αυτόματα με κάθε ενέργεια που συμβαίνει στο συμβόλαιο και παρέχουν όλες τις βασικές πληροφορίες. Δίνουν πρόσβαση στο pdf του συμβολαίου, στην άμεση οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος, στην υποβολή αιτήματος αποζημίωσης, στην έκδοση κάρτας διεθνούς ασφάλισης.
  • EurolifeAssist: Απευθύνεται στο σύνολο των πελατών με συμβόλαιο αυτοκινήτου για άμεση πρόσβαση από το κινητό τους στις υπηρεσίες Φροντίδας (μπαταρία, ελαστικά, ατύχημα και λοιπές βλάβες).
  • EurolifeForYou: Απευθύνεται στο σύνολο των affinities, παρέχοντας ειδικά προϊόντα από διάφορους κλάδους σε προνομιακές τιμές.
  • EurolifeCRM: Η Eurolife FFH έχει συνεργαστεί στρατηγικά με τη Salesforce από το 2018 για τη δημιουργία μιας εμπειρίας γύρω από τις ανάγκες του πελάτη. Απευθύνεται στους υπαλλήλους της Eurolife FFH με την πλειοψηφία των εργασιών εξυπηρέτησης, έκδοσης, διαχείρισης και αποζημιώσεων να εξυπηρετούνται μέσω του CRM.
  • Robotic Process Automation: Αφορά σε αυτοματοποίηση εκτέλεσης εργασιών των operations και είναι αποκλειστικά για εσωτερική χρήση. Βοηθά την εταιρεία είτε να αποδεσμεύσει ανθρώπους από χρονοβόρες και κουραστικές διεργασίες είτε να διασυνδέσει συστήματα, που λόγω της παλαιότητάς τους δεν επιτρέπουν άλλου είδους επικοινωνία ή δεν συμφέρει να διατηρηθούν.
  • Trust Automation (anti-fraud): Αποτελεί βασικό συστατικό της διαδικασίας στις αποζημιώσεις αυτοκινήτου, όπου όλα τα αιτήματα βαθμολογούνται και αξιολογούνται αναλόγως.
  • eUnderwriting: Αφορά στο underwriting υγείας, με κύριο στόχο την αύξηση του straight through processing. Πιο συγκεκριμένα, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και γενικότερα όποιοι κάνουν χρήση του ψηφιακού καναλιού υποβολής αιτήσεων αλληλεπιδρούν με το eUnderwriting ως προς τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Το τμήμα underwriting κάνει χρήση της εφαρμογής σε επίπεδο διαχείρισης των ερωτηματολογίων. Το αποτέλεσμα της μηχανής μπορεί να οδηγήσει σε αυτόματη έκδοση συμβολαίου.
  • eSignature: Ηλεκτρονική υπογραφή σε όλες τις αιτήσεις ασφάλισης για άμεση υποβολή και έκδοση του συμβολαίου.

Generali

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager: «Το σχέδιο της ψηφιοποίησης της Generali συνδέεται άμεσα με τη φιλοδοξία μας να αποτελούμε τον Lifetime Partner των ασφαλισμένων μας, στηρίζοντας τις ανάγκες τους, αλλά και με την εξυπηρέτηση των ESG στόχων μας στην κατεύθυνση της μείωσης του ανθρακικού μας αποτυπώματος. Αυτό απαιτεί συνεχή επαναπροσδιορισμό του αρχικού σχεδιασμού, αποτελεσματική χρήση δεδομένων και αξιοποίηση καινοτομιών.

Σε αυτή την κατεύθυνση κινηθήκαμε σε τρία επίπεδα: α) τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ίδιας της εταιρείας –μια συνθήκη που επιταχύνθηκε από την έλευση της πανδημίας και τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα– και τη συνεχή ενημέρωση των λειτουργικών συστημάτων μας, προκειμένου να εναρμονίζονται με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τα διεθνή πρότυπα, όπως π.χ. συνέβη με τη μετάβαση στο Λογιστικό Πρότυπο IFRS 17, το οποίο η εταιρεία μας ενεργοποίησε ήδη από το τέλος του προηγούμενου έτους, β) την ενσωμάτωση εφαρμογών στα ασφαλιστικά μας προγράμματα, με στόχο τη δημιουργία μιας νέας ασφαλιστικής κουλτούρας, που ξεκινά από την πρόληψη και φθάνει μέχρι την αποζημίωση με τρόπο απλό και φιλικό, και γ) την παροχή ψηφιακών εργαλείων προς τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, με στόχο την άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη των ασφαλισμένων μας. Ζητούμενο για εμάς αποτελεί η άμεση πρόσβαση και η αποτελεσματική εξυπηρέτηση, όχι μόνο τη στιγμή της αποζημίωσης αλλά σε όλη τη διαδρομή της σχέσης του ασφαλισμένου με την Generali».

  • MyGenerali: Αποτελεί ενιαίο σημείο πρόσβασης για όλους τους κατόχους προγραμμάτων της Generali. Παρέχει τις εξής δυνατότητες: προβολή Ασφαλιστηρίων και Εγγράφων, παρακολούθηση πορείας αίτησης ασφάλισης ζωής και υγείας με δυνατότητα ανάρτησης δικαιολογητικών, δημιουργία και παρακολούθηση αιτημάτων αποζημίωσης με δυνατότητα ανάρτησης δικαιολογητικών, Loyalty – Πρόγραμμα Επιβράβευσης, σύνδεση με υπηρεσίες, πληρωμή ασφαλίστρων, αποστολή μηνυμάτων στην εταιρεία, προβολή στοιχείων Ασφαλιστικού Συμβούλου.
  • Για τους κατόχους προγραμμάτων αυτοκινήτου υπάρχουν οι εφαρμογές My Drive (Καταγραφή διαδρομών, Λήψη σημείων προς βελτίωση, Επιβράβευση) και Οδηγώ Λίγο Πληρώνω Λίγο (Αποστολή καταγραφής χιλιομέτρων για επιβράβευση στο ασφάλιστρο).
  • Αντίστοιχα για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας υπάρχουν οι εφαρμογές My e-Doctor (Ιατρική συμβουλευτική 24/7 μέσω τηλε-συνεδρίας, Αυτοματοποιημένος έλεγχος συμπτωμάτων, Προσωπικός ιατρικός φάκελος) και My Health IQ (Καταγραφή δραστηριοτήτων, Εξατομικευμένη συμβουλευτική, Επιβράβευση).
  • My e-Claim: Απευθύνεται στους κατόχους προγραμμάτων αυτοκινήτου, κατοικίας και επιχειρήσεων. Παρέχει τις εξής δυνατότητες: επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσης για δήλωση ατυχήματος, πραγματογνωμοσύνη, υπολογισμός ζημιάς.
  • OneView: Αφορά τους ασφαλιστικούς συμβούλους. Μέσω της εφαρμογής υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης προσφορών και πλήρους διαχείρισης και παρακολούθησης χαρτοφυλακίου.

Groupama Ασφαλιστική

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Έλενα Ορφανίδου, Διευθύντρια Εμπειρίας Πελάτη & Ψηφιακών Υπηρεσιών: «Η εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη βρίσκονται στην κορυφή των προτεραιοτήτων του Ομίλου Groupama. Επιπλέον, για την Groupama Ασφαλιστική, η επένδυση στις ψηφιακές τεχνολογίες αποτελεί στρατηγική επιλογή και πυλώνα ανάπτυξης. Σε αυτό το πλαίσιο, η Εταιρεία πρωτοπορεί συνεχώς την τελευταία 10ετία, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και αναπτύσσοντας καινοτόμα συστήματα. Επιστέγασμα των παραπάνω ενεργειών αποτελεί η βράβευσή της στα Bite Awards 2022 στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών» για το έργο Office Line & Groupama: When access & incident management become a unique experience».

  • Η Groupama Ασφαλιστική είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που ενσωμάτωσε στο website της AI ChatBot, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση. Το ChatBot εξυπηρετεί 24/7 και πλήρως όλους τους πελάτες με συμβόλαια Αυτοκινήτου, Ζωής και Πυρός, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως σύγχρονος πλοηγός για τους υποψήφιους πελάτες, στην αναζήτησή τους για το κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης. Από τον Οκτώβριο του 2019 μέχρι και σήμερα, το Chatbot έχει εξυπηρετήσει 180.552 ανθρώπους και έχει απαντήσει σε 345.937 ερωτήσεις, με ποσοστό επιτυχημένων απαντήσεων 99,1%.
  • Το 2018 ήταν επίσης η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που αξιοποίησε τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων wallet (ψηφιακό πορτοφόλι), για την άμεση και εύκολη πρόσβαση των πελατών στα στοιχεία του συμβολαίου τους από το κινητό τους.
  • Επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων μέσω της πλατφόρμας KYC του eGov. Δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να επικυρώσουν την ορθότητα των στοιχείων τους ή να τα επικαιροποιήσουν, ηλεκτρονικά και με 2 μόνο κλικ, αποφεύγοντας έτσι πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες συλλογής δικαιολογητικών από διαφορετικές υπηρεσίες.
  • Salesforce Insurance Contact Center: Κορυφαίο διεθνώς CRM της Salesforce, το οποίο παρέχει ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη και βελτιστοποιεί τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών, ενώ παράλληλα παρέχει omni-channel εμπειρίες σε όλα τα κανάλια, ψηφιακά και παραδοσιακά. Με το εργαλείο αυτό ελαχιστοποιήθηκαν χρονοβόρες διαδικασίες και απλοποιήθηκαν καθημερινές διεργασίες, μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών, συμβάλλοντας έτσι στην ακόμα ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • myZen: Κανάλι online ασφάλισης αυτοκινήτου, μέσω του οποίου παρέχονται τα 3 βασικά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της εταιρείας, καθώς και πρόγραμμα συνδυαστικής ασφάλισης αυτοκινήτου και μηχανής. Ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ασφάλιση myZen, είτε μέσα από την πλατφόρμα είτε μέσω συνεργάτη της Groupama Ασφαλιστικής. 
  • Επιπλέον, μέσω των πλατφορμών e-μαι πελάτης και Group clients Portal για τους πελάτες Groupama, καθώς και της πλατφόρμας myAccount για τους πελάτες myZen, οι πελάτες μπορούν ενδεικτικά και ανάλογα με το είδος του συμβολαίου τους: να δουν την εικόνα των συμβολαίων τους – καλύψεις & παροχές, πορεία επένδυσης, ιστορικό αποζημιώσεων κ.λπ.. να διαχειριστούν ή/και να ενημερώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία. να εκτυπώσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους, βεβαιώσεις αποζημίωσης ή εξαγοράς. να εξοφλήσουν τα ασφάλιστρά τους ηλεκτρονικά. να αιτηθούν online για αποζημίωση εύκολα και γρήγορα. να στείλουν ηλεκτρονικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά έγγραφα.
  • Cheetah: Δημιουργήθηκε το 2011, με στόχο οι συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστικής να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν, να διαχειρίζονται και να εξυπηρετούν το πελατολόγιό τους online, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε βρίσκονται. Εξαιρετικά πρωτοπόρο για την εποχή του, αναβαθμίζεται διαρκώς με νέες λειτουργίες, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις εξελίξεις. Σήμερα, συμπληρώνεται από την αντίστοιχη mobile εφαρμογή Μy Cheetah και μαζί απευθύνονται τόσο στο αποκλειστικό όσο και στο ελεύθερο δίκτυο συνεργατών, παρέχοντας πρόσβαση σε όλα τα προγράμματα της εταιρείας, με εξαίρεση τα ομαδικά. Μέσω της πλατφόρμας, ο συνεργάτης μπορεί να πραγματοποιήσει άμεσα: τιμολόγηση, καταχώριση αιτήσεων και έκδοση συμβολαίων (print to pay), παρακολούθηση χαρτοφυλακίου, πληρωμών, ανείσπρακτων, ενώ επίσης έχει άμεση πρόσβαση στα έντυπα προσυμβατικής ενημέρωσης (IDD). Επίσης, μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεται για τους κανονισμούς πωλήσεων, τα bonus (ανάπτυξης χαρτοφυλακίου, νέας παραγωγής, αύξησης εισπραγμένης παραγωγής), καθώς και να βρίσκει πληροφορίες για τα ταξίδια επιβράβευσης.
  • Portal Ομαδικών: Δίνει στον συνεργάτη τη δυνατότητα πλήρους ενημέρωσης και διαχείρισης των ομαδικών προγραμμάτων, εύκολα και γρήγορα, εξοικονομώντας του με αυτόν τον τρόπο σημαντικούς χρόνους.
  • Πλατφόρμα DAF: Επιτρέπει στον συνεργάτη να έχει πλήρη εικόνα των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων που διαχειρίζεται, με real-time απεικόνιση των χαρτοφυλακίων, διευκολύνοντας έτσι την εποπτεία του πελατολογίου του.
  • Σίγουρα Δίπλα σας: Προσφέρει στον συνεργάτη άμεση πρόσβαση στους όρους και τις καλύψεις των προϊόντων, καθώς και σε επιπλέον ενημερωτικό-εκπαιδευτικό υλικό.

Hellas Direct

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Μιχάλης Αντωνίου, Chief Product Officer: «H Hellas Direct είναι πρωτοπόρος στο ψηφιακό ασφαλιστικό περιβάλλον, με πολλές καινοτομίες στα δέκα χρόνια της λειτουργίας της. Στόχος όλων μας είναι να επιλύουμε τα προβλήματα των πελατών μας με τρόπο αποτελεσματικό, ούτως ώστε να εξοικονομείται χρόνος, πόροι και ενέργεια, τόσο για τη δική μας ομάδα όσο και για τους ασφαλισμένους μας αλλά και τους συνεργάτες. Η προσέγγισή μας είναι συνολική, έχουμε στο μυαλό μας όλο το οικοσύστημα της κινητικότητας και θέλουμε να είμαστε στο πλευρό των πελατών μας σε κάθε πτυχή του, και πέρα από την ασφάλιση».

  • ιστοσελίδα hellasdirect.gr: Επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και στην ευχάριστη εμπειρία του χρήστη. Ο πελάτης μπορεί να βρει την καλύτερη προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου, μηχανής ή κατοικίας, μέσα σε 2 λεπτά, ενώ όλη η διαχείριση ζημιών γίνεται ψηφιακά, στην πλειονότητα των περιστατικών. Με την ίδια φιλοσοφία αναπτύσσεται και η πλατφόρμα, μέσω της οποίας θα μπορούν να παρέχουν τα προϊόντα της Hellas Direct οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Με την παραμετρική τιμολόγηση αξιοποιούνται οι κατάλληλοι αλγόριθμοι και δίνονται δίκαιες και αντιπροσωπευτικές τιμές στους ασφαλισμένους. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα δόσεων με χρεωστική, διευκολύνοντας έτσι τους πελάτες.
  • wallet+: Είναι μια λύση BNPL (Buy Now Pay Later). Βοηθά τους πάντες, είτε είναι ασφαλισμένοι είτε όχι, να χρηματοδοτήσουν κάθε έξοδο που σχετίζεται με την κινητικότητά τους (π.χ. τέλη κυκλοφορίας). Η αποπληρωμή γίνεται σε δόσεις –από 4 έως 12, ανάλογα το ποσό.
  • πλατφόρμα Claimz: Αυτοματοποιεί διαδικασίες και επιτρέπει στην ομάδα Διαχείρισης Ζημιών της Hellas Direct να λειτουργεί αποτελεσματικά και άμεσα. Διασφαλίζει την αποτελεσματική ανταπόκριση στην ανάγκη κάθε ασφαλισμένου, τη στιγμή που αυτή προκύπτει, όταν δηλαδή έρθει αντιμέτωπος με κάποια ζημιά. Συγκεντρώνοντας και οργανώνοντας πλήθος πληροφοριών και στοιχείων, τους βοηθά να κλείνουν τις ζημιές με μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα.
  • πλατφόρμα HD+: Μέσω αυτής η ομάδα Διαχείρισης Ζημιών της Hellas Direct συνδέεται ηλεκτρονικά με περίπου 3.000 συνεργεία σε όλη τη χώρα. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος που επιταχύνει όλες τις μεταξύ τους επικοινωνίες, από την πρώτη ενημέρωση και την ανταλλαγή εγγράφων και φωτογραφιών έως και την τελική πληρωμή. Μέσω της HD+, η Hellas Direct έχει καταφέρει οι μισές ζημιές να διεκπεραιώνονται ακόμα και σε μία ημέρα.

Interasco

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Κωνσταντίνος Αρβανίτης, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing: «Η Interasco Α.Ε.Γ.Α. ήδη από τον Οκτώβριο του 2018 έκανε το μεγάλο βήμα με την ένταξή της στην ψηφιακή εποχή, με τη χρήση της πλατφόρμας “My Interasco Customer” για τους πελάτες της και “My Interasco Agent” για τους συνεργάτες της, αναβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα προνόμια και τις υπηρεσίες της, με σκοπό την εξ ολοκλήρου κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών, με ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία. Με τις σύγχρονες αυτές εφαρμογές καταφέραμε να ανταποκριθούμε άμεσα και να βγούμε αλώβητοι ακόμα και μέσα στην απρόβλεπτη περίοδο της κρίσης που έφερε η πανδημία».

  • My Interasco Agent: Απευθύνεται σε όλους τους συνεργάτες της εταιρείας. Καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών τους και πρωτίστως τη διαχείριση των πωλήσεών τους με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο, απλοποιώντας και αποδεσμεύοντας πολύτιμο χρόνο για νέες και διασταυρούμενες πωλήσεις. Ψηφιακή, λοιπόν, διαχείριση σε όλο το φάσμα εργασιών, όπως προσφορές, αιτήσεις, online εκδόσεις, αποζημιώσεις, πληρωμές και γενικά κάθε είδους επικοινωνία.
  • My Interasco Customer: Απευθύνεται στους ασφαλισμένους πελάτες, οι οποίοι μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται με αμεσότητα και απλότητα. Ο ψηφιακός πελάτης βρίσκει συγκεντρωμένα όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχει με την εταιρεία, μπορεί να τα αποθηκεύει στον υπολογιστή του, να προχωρά στην ηλεκτρονική τους εξόφληση με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, να βλέπει τυχόν αποζημιώσεις που έχει να λάβει, αλλά και να επεξεργάζεται ανά πάσα στιγμή τα προσωπικά του στοιχεία. Παράλληλα, μέσω του Προγράμματος Επιβράβευσης «Ευχαριστώ», έχει πρόσβαση σε μία πλούσια γκάμα υπηρεσιών, που εστιάζουν σε τρεις βασικούς πυλώνες: την οικογένεια, το σπίτι και το αυτοκίνητο.
    Οι εφαρμογές My Interasco Customer και My Interasco Agent είναι διαθέσιμες δωρεάν σε όλα τα λειτουργικά συστήματα Αdroid – iOS (Google Play/Apple Store) και σε όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile).
  • Επιπλέον, η εταιρεία χρησιμοποιεί το σύστημα Two Factor Authenticator (2FA), το οποίο διασφαλίζει τη μοναδικότητα πρόσβασης με βάση τις απαιτήσεις του GDPR, και το σύστημα Business Intelligence (BI), το οποίο αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στατιστικής παρακολούθησης.
  • Η Interasco είναι, επίσης, ενεργό μέλος στα Social Media (facebook, Linkedin, Twitter), ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την αναγνωρισιμότητα και την αξιοπιστία της.
  • ιστοσελίδα interasco.gr: Εύχρηστη και φιλική, παρέχει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα για το ασφαλιστικό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του και για όλα τα οφέλη που του παρέχονται, να πραγματοποιεί με ασφάλεια την πληρωμή του συμβολαίου του, καθώς επίσης να έχει πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και έντυπα.

Ορίζων 1964

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Εμμανουήλ Παπανικολάου, Data Protection Officer (DPO): «Οι νέες τεχνολογίες που έχουν εισαχθεί, μαζί με αυτές που θα αξιοποιηθούν στο μέλλον, συντελούν στη διαμόρφωση της στρατηγικής της Ορίζων 1964. μιας στρατηγικής όπου το σωστό management και η τεχνολογία συνδυάζονται, εξυπηρετώντας την ανάπτυξης της επιχείρησης. Καθώς οι συνεργάτες μας ωριμάζουν ψηφιακά και αναβαθμίζουν τον ρόλο τους στο νέο ασφαλιστικό τοπίο, βελτιώνεται το επίπεδο εξυπηρέτησης συνολικά, ενώ διατηρούνται και ενδυναμώνονται οι δεσμοί της εταιρείας με πελάτες και συνεργάτες».

  • ιστοσελίδα orizonins.gr: Μέσω αυτής παρουσιάζονται οι υπηρεσίες και το εταιρικό προφίλ της εταιρείας. Παρέχεται στον επισκέπτη η δυνατότητα ενδεικτικής τιμολόγησης των προϊόντων της εταιρείας, ενώ οι πελάτες μπορούν να κάνουν γρήγορες και ασφαλείς οικονομικές συναλλαγές, με όλους τους τρόπους πληρωμής.
  • ERP back office management system: Είναι η πλατφόρμα στην οποία συγκεντρώνονται όλες οι λειτουργίες της επιχείρησης. Διευκολύνει και επιταχύνει τις καθημερινές εργασίες των εργαζομένων όλων των τμημάτων, μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών και γρήγορου reporting, μειώνοντας, ταυτόχρονα, τα σφάλματα που βασίζονται σε ανθρώπινο παράγοντα. Παρέχει δυνατότητα ψηφιοποίησης εγγράφων, καθώς και προσαρμογής σε αλλαγές που απαιτούν ταχύτητα (π.χ. αλλαγές στη φορολογία, πολύπλοκοι υπολογισμοί κ.ο.κ.).
  • Web based partners platform: Διευκολύνει τις πωλήσεις των συνεργατών με τη χρήση αξιόπιστων εργαλείων (agentprint Infopad). Δίνει τη δυνατότητα άμεσης έκδοσης προσφοράς και αίτησης/συμβολαίου, αλλά και ψηφιοποίησης εγγράφων, μειώνοντας το κόστος χαρτιού και τις ανάγκες αποθήκευσης. Παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης του χαρτοφυλακίου (παραγωγή, προμήθειες, οικονομικές συναλλαγές με την εταιρεία, παρακολούθηση οφειλών) και της πορείας ζημιών, και πιο άμεση διεκπεραίωσή τους προς ικανοποίηση των πελατών. Επίσης, δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης της παραγωγής με στατιστικά στοιχεία και τα ανάλογα γραφήματα, ώστε να διευκολύνονται οι εργασίες του συνεργάτη και να έχει καλύτερη εικόνα της παραγωγής του.
  • Claims management system tool (Papyros): Διευκολύνει τις εργασίες του τμήματος ζημιών, μέσω της ψηφιακής διαχείρισης. Παρέχει τις εξής δυνατότητες: καταχώριση ζημιών και δικαιολογητικών για την εκάστοτε ζημιά, δημιουργία φακέλου ζημιάς και διαχείρισή τους από τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας (διεκπεραιωτές, πραγματογνώμονες, τμήμα αποζημιώσεων). Μειώνεται, έτσι, το κόστος εκτύπωσης και αποθήκευσης μεγάλης ποσότητας εγγράφων, αλλά και του χρόνου διεκπεραίωσης της ζημιάς, με αποτέλεσμα τη γρηγορότερη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών.
  • BI Tool (Microsoft power BI): Απευθύνεται σε εργαζομένους και επιτρέπει την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων πωλήσεων για όλους τους κλάδους. Δίνει τη δυνατότητα απεικόνισης των αποτελεσμάτων με γραφήματα, reporting, με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Τα αποτελέσματα αξιοποιούνται για τον σχεδιασμό νέων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες προϊόντων και για την αύξηση των πωλήσεων των συνεργατών (διαμοιραζόμενα αποτελέσματα), την επίλυση προβλημάτων και την πρόληψη κινδύνων.
  • Η Ορίζων 1964 αξιοποιεί τις υπηρεσίες Digital marketing: (εργαλεία SEO και social media). Μέσω αυτών ενισχύει την επικοινωνία με το κοινό στο ψηφιακό περιβάλλον, επενδύει σε ψηφιακές προωθητικές καμπάνιες και νέες συνεργασίες, στοχεύοντας σε πελατολόγιο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, στον κατάλληλο χρόνο.
  • Η εταιρεία στηρίζεται σε ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών και η ενημέρωσή τους, μέσω της υπηρεσίας email marketing, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αποφέρει σημαντικά οφέλη στη διατήρηση και ενδυνάμωση των μεταξύ τους δεσμών. Τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία, που παρέχουν τα εργαλεία email marketing, της επιτρέπουν να γνωρίζει την απόκριση της υπηρεσίας, να κάνει φιλικές προς το περιβάλλον προωθητικές ενέργειες, μειώνοντας τη χρήση έντυπων εγγράφων, αλλά και στοχευμένες καμπάνιες, με προσωποποιημένες προσφορές για μερίδα συνεργατών ή πελατών, διαμορφώνοντας τις κατάλληλες λίστες παραληπτών.

Υδρόγειος Ασφαλιστική

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α')

Βαγγέλης Πασχάλης, Διευθυντής Μηχανογράφησης: «Η Υδρόγειος Ασφαλιστική επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες μέσα από καινοτόμα έργα, σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της. Τα τελευταία χρόνια πολλές από αυτές τις υλοποιήσεις έχουν αποφέρει πολλαπλές διακρίσεις σε έγκριτους θεσμούς (Impact BITE Awards, Digital Finance Awards), ενώ η φιλοσοφία και οι γενικότεροι στόχοι τους οποίους θέτει η Εταιρεία σε σχέση με την ψηφιακή στρατηγική της συνοψίζονται σε όσα αναφέρει σχετικά ο κ. Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος: “Όλες μας οι πρωτοβουλίες πηγάζουν από την προτεραιότητα που δίνουμε στους πελάτες και συνεργάτες μας. Θέλουμε να είμαστε δίπλα τους, ως μία εταιρεία σύγχρονη, αποτελεσματική, με λιγότερη γραφειοκρατία, με αμεσότητα, με έξυπνες υπηρεσίες, παντού και πάντα διαθέσιμες”».

  • YdrogiosOnline: Δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες να εκτελούν όλο το φάσμα των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων: να εκδίδουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, να διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιό τους, να παρακολουθούν τις αποζημιώσεις, να ενημερώνονται για στατιστικά στοιχεία, να επικοινωνούν άμεσα με την Εταιρεία κ.ά. Η πλατφόρμα συνεχώς εμπλουτίζεται με νέες δυνατότητες, ενώ από το 2022 είναι διαθέσιμη σε νέα, αναβαθμισμένη έκδοση, με νέο πιο φιλικό περιβάλλον πλοήγησης.
  • Ydrogios Agent App: Με 6 συνολικά διακρίσεις, αποτελεί εμπλουτισμένη μεταφορά της YdrogiosOnLine σε ένα app. Δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιό του, να εκτελεί σημαντικές ασφαλιστικές εργασίες και να εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους του από οποιοδήποτε σημείο, μέσω του κινητού του τηλεφώνου ή του tablet του. Προσφέρει επιπλέον δυνατότητες, όπως η ηλεκτρονική υπογραφή, η έξυπνη σάρωση εγγράφων και η αποστολή τους στην Εταιρεία. Παρέχει στον διαμεσολαβητή ευελιξία, εξοικονόμηση κόστους και χρόνου και αναδεικνύει τον συμβουλευτικό του ρόλο, ενώ, επιπλέον, υπηρετεί την πράσινη στρατηγική της Εταιρείας, καθώς μειώνει δραστικά την ανάγκη εκτύπωσης εγγράφων.
  • YdrogiosDashboard: Μέσω αυτής της βραβευμένης εφαρμογής, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αποκτά, ανά πάσα στιγμή, άμεση και εύληπτη πληροφόρηση αναφορικά με την πρόοδο και τα στοιχεία παραγωγής του αλλά και τις επιδόσεις του σε σχέση με τον Κανονισμό Πωλήσεων της Εταιρείας. Παρέχεται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας YdrogiosOnLine αλλά και σε κινητές συσκευές μέσω του Ydrogios Agent App.
  • easy sign: Απευθύνεται σε συνεργάτες και ασφαλισμένους. Επιτρέπει την άμεση, εύκολη και με απόλυτη ασφάλεια απομακρυσμένη υπογραφή των σχετικών εγγράφων, από οποιοδήποτε σημείο, αφού ο διαμεσολαβητής έχει ολοκληρώσει την προσυμβατική ενημέρωση. Παρέχεται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας YdrogiosOnLine αλλά και σε κινητές συσκευές μέσω του Ydrogios Agent App, ενώ έχει λάβει 2 διακρίσεις.
  • My Ydrogeios App & desktop platform: Ο ασφαλισμένος διαθέτει ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης σε μία σειρά από δυνατότητες όπως: προβολή και επισκόπηση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων του, πληρωμή ασφαλίστρων και προβολή ιστορικού πληρωμών, παρακολούθηση της πορείας αποζημίωσης, αποστολή και λήψη χρήσιμων εγγράφων, επικοινωνία με ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, κλήση βοήθειας, ενημέρωση για την πρόληψη και ασφάλιση και χρήσιμες συμβουλές.
  • Ydrogeios PayOnline: Με δυνατότητα εξόφλησης και με άτοκες δόσεις, η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα άμεσης, ηλεκτρονικής παραλαβής του ασφαλιστηρίου και των συνοδευτικών εγγράφων.
  • Visual Analytics: Απευθύνεται σε υπαλλήλους και παρέχεται μέσω web πλατφόρμας και app, ενώ αξιοποιείται ποικιλοτρόπως από τη Διοίκηση και τις Διευθύνσεις της Εταιρείας σε τομείς όπως η οικονομική διαχείριση, η διαχείριση κινδύνων, ο σχεδιασμός νέων προϊόντων, η ανάληψη κινδύνων, οι πωλήσεις κ.ά.
  • Insurance Fraud Framework: Εξειδικευμένο και προσφάτως βραβευμένο έργο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης. Εφαρμόζεται τόσο κατά το στάδιο της ανάληψης του κινδύνου (Αpplication Fraud) όσο και κατά το στάδιο της διαχείρισης των Ζημιών (Claims Fraud). Ανάμεσα στα σημαντικά οφέλη της συγκεκριμένης υλοποίησης είναι η μείωση του δείκτη ζημιών, η μείωση του κόστους, η βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού στην ανάληψη κινδύνων και τη διαχείριση των αποζημιώσεων και, φυσικά, η παροχή οικονομικότερου ασφαλίστρου στους συνεπείς ασφαλισμένους της Εταιρείας.
  • Ηλεκτρονική Διαχείριση Εντολών Πραγματογνωμοσύνης: Πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της διαδικασίας της πραγματογνωμοσύνης, κατά το στάδιο της προσθήκης προαιρετικών καλύψεων στα ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων. Παρέχει ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον χρήσης, τόσο για τους εργαζομένους-χρήστες της Διεύθυνσης Έκδοσης Οχημάτων όσο και για τους πραγματογνώμονες. Σε λίγα και απλά βήματα, διεκπεραιώνεται αποτελεσματικά η διαδικασία και η ανταλλαγή των πληροφοριών και επικοινωνιών μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών, από το πρώτο στάδιο της ανάθεσης της εντολής στον πραγματογνώμονα έως και τη λήψη της ολοκληρωμένης έκθεσης αυτού.
  • Διαδικτυακή Εκπαίδευση: Πρόγραμμα διαδικτυακών εκπαιδεύσεων αλλά και δωρεάν παροχή του προγράμματος Επανεκπαίδευσης & Επαναπιστοποίησης Γνώσεων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών μέσω πιστοποιημένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας εκπαίδευσης.

Δήμητρα Καζάντζα, Ειρήνη Αχνούλα

Διαβάστε επίσης: Κερδίζουν το στοίχημα του ψηφιακού μετασχηματισμού οι ασφαλιστικές εταιρείες;


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας